Poima nemam o BMW-ovom dieselu ali neke opće stvari vrijede i za njega.
Pa čuj, dize ne "propišaju peko noći". Radi se o tome da se dio dize u dieselima s vrtložnim komorama "potroše" prilikom sagorjevanja smjese goriva. Time se promjeni i kut otvora na dizi pa diza više ne raspršuje gorivo u sitnu maglicu već u veće kapljice. Ponavljam to je proces koji traje.
Ako je auto vukao do tada a sad kad su dize složene ne vuče više, odgovor na pitanje gdje je problem treba tražiti u djelovima po kojima je majstor čarobirao. Za početak dize se sastoje od patrone u kojoj je feder, iglica tjelo dize i podloške. Podloške služe za štelanje diza tj. pritiska goriva na kojem se diza počinje otvarati. Ako je to sve poštelano kak ti veliš da je i ako uzmemo aproksimaciju da ste sve uredno složili natrag , problema ne bi trebalo biti. Pogledajte jesu li sva crevca utaknuta, da nije koje napuklo, da negdje ne vuče zrak, da negdje ne curi nafta...
Ovo s prvom dizom mi je malo smješno. Radila je i regulirala pritisak (iako mi se čini da se na njoj eventualno mjeri pritisak ako i to) a nakon reparacije to više ne radi

I sad bi ju trebalo mijenjati ali se nije sigurno da li je to to. Ne kužim zakaj to majstor odmah nije skužil ako ih je štelal.
Prijedlog je da otiđete do nekog bošiste koji se kuži u svoj posel.