VOLVO KLUB HRVATSKA http://vkh.hr/forum/ |
|
Da li kupiti Volvo sa turbom? http://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=568 |
Stranica: 1/5. |
Autor/ica: | tcode [ čet kol 16, 2007 8:39 pm ] |
Naslov: | Da li kupiti Volvo sa turbom? |
Da. ![]() |
Autor/ica: | dugi [ čet kol 16, 2007 8:41 pm ] |
Naslov: | |
Ne ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ čet kol 16, 2007 9:06 pm ] |
Naslov: | |
Hehe, mozda da ipak malo uvedemo koji stupanj konkretiziranja? ![]() ![]() |
Autor/ica: | iggy [ čet kol 16, 2007 10:00 pm ] |
Naslov: | Re: Da li kupiti Volvo sa turbom? |
Citat: Da.
Da ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ čet kol 16, 2007 10:36 pm ] |
Naslov: | |
Tak je jasno da sam ja turbo fan, pa slijedi kratko obrazloženje. Moja usporedba se odnosi na dva automobila, jedan sa prednabijanjem, a drugi natural aspired, recimo približno ili iste snage. Turbo prednabijanje čine svakodnevnu vožnju ugodnijom i zabavnijom. Zbog velikog okretnog momenta već pri nižim okretajima, automobil je agilniji, nije potrebno često posezati za ručicom mjenjača, bolja su međuubrzanja, pretjecanja kraće traju i zapravo su manje opasna. Kako turbina virtuelno povećava radni obujam motora, motori su manji, lakši, a time je i cijeli automobil boljih performansi. Turbo motor će biti u pravilu štedljiviji. Powerband ili raspon okretaja motora u kojem motor razvija više od 75% okretnog momenta je širi, pa nije potrebno pritiskati papučicu gasa do poda učestalo. Zapravo, kod "normalne" vožnje najčešće je to sa vrlo malo pritiska na papučicu. Primjera radi, vozeći se ovo ljeto prema autocestom prema Zadru imao sam slijedeću situaciju. Napunio sam spremnik goriva "do čepa", krenuo na put iz Zg sa 4 odrasle osobe, prtljažni prostor ispunjen rekvizitima za plažu i prtljagom 101%. Po mojoj slobodnoj procjeni 400-500kg ekstra tereta u automobilu. Vožnja je bila min 160 km/h, a na momente i debelo preko 200 km/h. Nešto prije Zadra stajem na OMV benz. postaju, na trip-u zabilježeno prijeđenih 206 km/h od zadnjeg točenja u Zg. Natočim opet do vrha, stalo je točno 20l, što znači da je pros. potrošnja nevjerojanih 10l, uzimajući u obzir opterećenost automobila, snagu od 300 i kusur konja, te visoku prosječnu putnu brzinu. Konačno, sa stanovišta tuninga, turbo motori su u apsolutnoj prednosti jer se za relativno malo novaca podiže osjetno snaga u odnosu na n/a motore. I na kraju jedna zgodna poslovica "bolje imati brz auto i ne trebati ga nego ne imati ga kad ga trebaš" ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ čet kol 16, 2007 10:43 pm ] |
Naslov: | |
imam ja jednu bolju: zašto je bog stvorio turbo rupu? da bi atmosferci imali šanse ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ čet kol 16, 2007 10:48 pm ] |
Naslov: | |
Citat: I na kraju jedna zgodna poslovica "bolje imati brz auto i ne trebati ga nego ne imati ga kad ga trebaš" Smile
Slažem se sa tobum u toj izjavi 200%, još uvjek nemogu prežaliti svoju jurilicu koju sam prodao prije nekih pet godina......Zato prodajem svoje vozilo i kupujem turbo, samo da vam dam lagan mig o tome (2.4T 200ks je zabeziciran samo čeka da prodam svojeg) I onda nakon toga slijedi lagan tuning... i širimo VRT ![]() |
Autor/ica: | nucleus [ čet kol 16, 2007 10:49 pm ] |
Naslov: | |
tcode prešao si svaku mjeru ![]() hoću turbaka, e sada da li hočeš da odemo po neku T5 i bubnemo nutra ili češ moj jadni N/A motor preuređivati to me više ne zanima ![]() 2 gonzo:a zašto je bog izmislio budalu koja krade tvoje felge sa auta dok zahebavaš atmosferce ![]() |
Autor/ica: | nucleus [ čet kol 16, 2007 10:49 pm ] |
Naslov: | |
no krasno i kiki kreće ![]() |
Autor/ica: | nenad [ čet kol 16, 2007 10:51 pm ] |
Naslov: | |
A kaj vi mislite zakaj ja hoču strpati turbaka u svoj tutač ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ čet kol 16, 2007 10:53 pm ] |
Naslov: | |
2 gonzo:a zašto je bog izmislio budalu koja krade tvoje felge sa auta dok zahebavaš atmosferce ![]() da me pokuša stići ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | nucleus [ čet kol 16, 2007 11:00 pm ] |
Naslov: | |
Citat: 2 gonzo:a zašto je bog izmislio budalu koja krade tvoje felge sa auta dok zahebavaš atmosferce
da me pokuša stići ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ak nemaš guma nemaš nikud ![]() |
Autor/ica: | nenad [ čet kol 16, 2007 11:00 pm ] |
Naslov: | |
Gonzo a da tebi nije možda Nuc marnul felne ![]() |
Autor/ica: | nucleus [ čet kol 16, 2007 11:05 pm ] |
Naslov: | |
ja mislim da su atmosferci jednostavan prirodan tijek evolucije Dizelaš - T Dizelaš - Benzinac - T Benzinac kad se ove faze prođe onda se može cijeniti svaki motor na svoj način, ja sam prošao sve faze osim ove zadnje (to ću riješiti za kojih pet godina ![]() trenutačno vozim S80 sa 170 ks atmo i mogu reći da sam se prepodio kad sam prešao sa dizelaša i ono kaj je Grimm rekao za PRISTOJNU vožnju kod NORMALNIH ljudi to je i više nego jako dobar motor, istina da koji put zafali ono nešto ali do toga treba doći ![]() ovo je naravno samo moje malo razmišljanje po kojem se ja trenutačno vodim, a sutra ko zna.... 8) |
Autor/ica: | gonzo [ čet kol 16, 2007 11:05 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: 2 gonzo:a zašto je bog izmislio budalu koja krade tvoje felge sa auta dok zahebavaš atmosferce
da me pokuša stići ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() je al treba stić skinut gume ,,pa nije to atmo motorrrr ![]() |
Stranica: 1/5. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |