Sada je: pet srp 18, 2025 7:02 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 35 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet vel 14, 2013 3:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
da,to sam shvatio, i citao sam po google-u, razlika je golemo u snazi NA i ovog mog turba,evo danas se vracam sa faxa kako sam 10km od grada magistrale,vozim normalno 5-om 100-120km/h,znaci skroz lagan gas, i cim malo boosta se osjeti odmah mi izbacuje plin,ocito nedovoljan dotok zraka


Vrh
   
PostPostano: čet vel 14, 2013 3:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Citat:
"Žmuklerima"
Ne znam šta ti ta riječ znači.
Citat:
piput vas
Kojih "nas"? Mani me tih ad hominem fora, imaš pitanje, odgovori na njega kao čovjek.
Citat:
ne mislim ništa objašnjavat.
Bojim se da nije pitanje volje nego nečeg drugog...radujem se da me razuvjeriš argumentima.
Citat:
Imate svoj stav,
Svako ga ima, kao i...razne druge stvari. ;)
Ovdje ne pričamo o muzičkom ukusu već o, kako ti tvrdiš, dokazanim činjenicama, pa vjerujem da ti ne bi bilo teško dokazati istinu.
Ponavljam, argumentima. Šta si ti "radio" i "osjetio" ma "x automobila" me ne zanima, imao sam i ja "xx automobila" i svašta "osjetio", ali ne vidim kako bi to bilo relevantno za ovu raspravu*, pa ne bih da idemo u offtopic.
Dakle, ako imaš video-snimke i dyno slipove svojih auta sa i bez gljive sa ostatkom setupa nepromijenjenim. Ukoliko nemaš, daj šta imaš...od prijatelja, sa interneta i slično i objašnjenje na koji način gljiva dodaje snagu 200ks turbo motoru.

Izvoli.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 14, 2013 6:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
To ti je psiho efekt!Kad baba popije tabletu odmah je zdravija i brže hoda :D Na "pravim"autima gljive rastu u kučištu filtera :lol: (i u pragovima...)


Vrh
   
PostPostano: čet vel 14, 2013 6:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Nema tu puno znanosti. Filteri zraka su nužno zlo i svi redom su restriktori usisa, neki više, neki manje. Što je manja restrikcija, to će više zraka ući u motor. Više zraka znači više okretnog momenta, odnosno više snage iz motora. Ukoliko se ugradnjom gljive uspije smanjiti ta restrikcija (protočnošću filter elementa, većom površinom, velocity stack-om itd.), a da se pritom ne poremeti dotok hladnog i svježeg zraka, neupitno je da će se profitirati. Samo nemojte očekivati desetke % na osnovnu snagu jer to nećete vidjeti. Ali da se može pokoji pony osloboditi, može. Ali se isto tako lošom gljivom i/ili ugradnjom može i izgubiti dio snage.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet vel 14, 2013 7:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Mali doprinos raspravi: naručio sam i stavio K&N panel filter u svoj S60 ljetos, čisto radi toga da motor malko lakše "diše", a to je ujedno i sve što sam (nadam se) dobio. Iskreno, nikakvu povećanu snagu, dodatne ponije ili razliku od njegovih standardnih 170 konjića nisam osjetio, a nisam to ni očekivao. Primjetio sam jedino malko drugačiji, ajmo reći, sportskiji zvuk (ali samo za za nijansu) i to je to. K&N-ov panel filter sam imao i na bivšem autu, Xsari, a tu mogu doista reći da se na malom motoru 1.4 i, sa 75 konjića, ipak osjetilo malo poboljšanje, radila je i ponašala se malo življe, a zvuk je bio puno ljepši sa tim filterom. Naravno, ni to nisu bile neke drastične razlike, ali se moglo osjetiti.

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 14, 2013 7:10 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6573
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Franjo, prvu gljivu koju sam kupio, kupio sam je od Robija za 200 kn i nisam očekivao savršenstvo!
Simotu (sramotu) sam uzeo preko neta znači radi se o karbonskoj tubi koja ide na motore do 2500 ccm imala je isti problem kao i ona od 200 kn
Ja nekazem da je to nešto loše ili nije ali iz svog iskustva mogu reći samo da gljiva više služi kao neka estetika ispod poklopca motora i da je panel bolja solucija od same pečurke
Svojevremeno sam navijao i za najskuplji filter za CDA ali zašto bi ja dao 2000 kuna za filter a za njegovu ugradnju treba još 200-tinjak kuna da sve posložiš u košu i prebaciti akumulator u dragocjeni prostor u bunkeru
Opet i dalje tvrdim da sa pečurkom na motoru na kojem se mi vozimo, govorimo o turbacima, taj filter nemože ništa više snage dati a i ako da to su tako male nijanse da se to uopće neosjeti
Đutub vam je krcat filmića sa i bez čuning filtera i u igri su par jadnih kobila u plusu

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: čet vel 14, 2013 11:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Na turbaku nećeš dobiti više snage u vrhu jer ecu kontrolira količinu zraka koju će turbo isporučiti. Ali ćeš zato dobiti nešto bolji odziv na gas i raniji spool turbine. No, generalno se slažem sa tobom, samo otvoreni filter na serijskom turbaku ne znači puno.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet vel 14, 2013 11:25 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6573
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Thank you maestro

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: pet vel 15, 2013 7:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
sve shvatio :D
e sada da iskoristim temu,mislim poslije guma gewinde da radim (MBC CUSTOM)
zanima me da li su isti amotizeri,odnosno velicina i to u T4 i npr. 1.8 16v jer bih probao naci polovne amortizere pa ih poslati da ih prerade u gewinde da mi moji originalni amortizeri ostanu :)


Vrh
   
PostPostano: pet vel 15, 2013 7:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Radije skupi pare za nove amortizere pa njih prerađuj.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 15, 2013 7:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
Zasto,jesi li radio kod njih ? cuo sam par iskustava i svi ga hvale kako radi...
Amortizeri ne trebaju biti u dobrom stanju,jedino je bitno da stup nije oksidirao i da nije negdje ostecen. On stavljam nove semeringe i reparira klip i ventile.


Vrh
   
PostPostano: sub vel 16, 2013 1:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Izvini, preletio sam onaj do o MBC-u.
U tom sučaju, moglo bi biti ok. Mada je novo za te dijelove, zbog same (ne)istrošenosti materijala uvijek bolje, ali kako hoćeš. Posavjetuj se s njim.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sub vel 16, 2013 2:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
to mi je on i rekao bas sto sam napisao u drugoj recenici jer sve pravi u kombinaciji aluminija i inoxa, on stavlja uložak i sve ostalo,one se kasnije mogu reparirati,pravi setup po mojoj zelji, meni auto nije za stylea sada da ga ja ubijam u pod,cisto da ostane na visini kao sto je zadnji kraj (koji propadne) i da se prednji malo spusti niže da dobije malu dozu agresivnosti i normalno da leži bolje na cesti,on kaze ako ne bude ured na svoj trosak mjenja setup,prepravlja i to, jos je netko sa foruma slao amortizere,da nije Robi tko li, tako sam negdje procitao,pa kada bih mogao do ljeta naci jos 2 da urade pa da nam spusti cijenu jer je u tom slucaju 2000kn,a ovako 2400kn


Vrh
   
PostPostano: sub vel 16, 2013 9:23 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
Citat:
da,to sam shvatio, i citao sam po google-u, razlika je golemo u snazi NA i ovog mog turba,evo danas se vracam sa faxa kako sam 10km od grada magistrale,vozim normalno 5-om 100-120km/h,znaci skroz lagan gas, i cim malo boosta se osjeti odmah mi izbacuje plin,ocito nedovoljan dotok zraka

tebi nešto ne valja s plinom. nema to veze s gljivom.


Vrh
   
PostPostano: sub vel 16, 2013 10:16 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
plin je bio uredu dok nisam gljivu stravio,ja sam radio nekoliko puta kalibraciju,al ovdje mu ocito nije dobra smjeza dotoka zraka ili sto vec s gljivom


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 35 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan