Sada je: pet srp 18, 2025 6:41 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri vel 13, 2013 12:24 pm 
Offline

Pridružen/a: sri vel 06, 2013 12:54 am
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T
Moj plin je samo spojen na brizgaljke i tu presreće signal odnosno vrijeme otvaranja brizgaljski, to si pomnoži sa vrijednostima pohranjenim u svojoj memoriji i po tome adekvatno otvori plinske injektore. Pomicanje kuta pretpaljenja radi ECU prema informacijama od knock senzora i šta već još.

Imam sliku od opruge i to je to. Ništa od bloka motora zasad


slika


Vrh
   
PostPostano: sri vel 13, 2013 2:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Međutim, ponekad je iskru potrebno "gurnuti" i unaprijed, jer, kao što već spomenuh, nemaju sva goriva istu brzinu izgaranja. E sada, plinska instalacija sadrži i svoj "ECU" koji je piggy back sustava. To znači da to računalo "presreće" signale sa serijskog ECU-a i modificira ih prije nego ih proslijedi prema diznama goriva i bobinama, dok serijski ECU nema blagog pojma da je na autu "parazit". Kako plinski ECU presreće signale sa serijskog ECU-a, to znači da on trenutak paljenja goriva smjese može samo dodatno odgoditi, i nema načinda da ga potakne ranije. Vjerojatno sada već slutite, goriva smjesa plina i zraka je takve karakteristike da je iskru potrebno gurnuti unaprijed. A to piggy back ECU ne može. Kao posljedica prekasnog paljenja, imate visoki EGT (temp. ispušnih plinova), koji na duže staze jednostavno spali ventile. Zato vožnja na plin sa ciglom na gasu na autocesti no-no :).
ECU plina nije povezan sa varnicom tj bobinama.
Samo utice na ubrizgavanje, i presrece signal sa benzinskih dizi/

Postoji poseban ECU za varniu za LPG sisteme, on presrece signal sa senzora polozaja radilice, ima svoju zasebnu mapu trenutka paljenja i moze da potakne kako ranije tako i kasnije paljenje.

Ranije, do oko 25stepeni se moze programirati a to je narocito vazno kod CNG plina.
Praktino je obavezno izvrsiti dosta ranije paljenje uz CNG pa svaka instalacija istog sadrzi i taj dodatni ECU.

EGT se meri dodatno i senzorom temperature jos od LH2.4 sistema iz 80tih pa originalni ECU volva ima algoritam za zastitu ispusnih ventila koji se aktivira pri 850C kod turbo motora te generacije.

Za ove novije nemam konkretan podatak.

Dodatni zasebni ECU za ranije paljenje ima recimo AC Stag pod oznakom TUP, koji ima 2 razlicite mape, mapa A za pogon na benzin i mapa B za pogon na plin.
Problem kod novi(ji)h vozila je što ECU poludi ako mu skineš bilo koji senozr, pogotovo položaja radilice, pa upali CEL ili čak odleti u "safe mode". Drugo, kod nas još nisam čuo da netko ugrađuje plin sa dodatnim ECU-om koji direktno kontrolira iskru.

Ajd, drago mi je da nisam jedini koji ne vjeruje u bajke o plutajućim ventilima i mekanim dosjedima od čokolade :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri vel 13, 2013 8:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
A kad Mercedes prolupa izgleda ovako:
viewtopic.php?f=13&t=3672

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 13, 2013 8:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3916
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
A kad Mercedes prolupa izgleda ovako:
viewtopic.php?f=13&t=3672

Ili se okrenu stajači ležaji,ko na bivšem od mog šefa i pukne grijač,pa voda ulazi u 5-ti cil (ne radi grijača) i tak to,jedino je bio malo noviji 316 cdi

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet vel 22, 2013 12:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Nakon svega pročitanog, da li netko od Vas zna za slučaj da je plin uspiješno ugrađen na BMW N62 motor. i da sve dobro radi?

Ispričavam se na OT, može netko i premjestit u novu temu za plin.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 22, 2013 11:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3916
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Kolko sam ja čuo dobro radi plin u Bmw-u 745 sa n 62 motorom

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan