Sada je: čet srp 17, 2025 9:10 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon tra 15, 2013 10:16 am 
Offline

Pridružen/a: sub ruj 01, 2007 9:27 pm
Postovi: 31
Lokacija: Čazma
Bok,

evo u zadnje vijeme me muči jedan vrlo frustrirajući problem sa snagom auta.

Naime, kad je auto npr stajao cijelu noć ili kad je vani hladno, upalim ga i krenem, a on kao da ima 60 a ne 115 ks. To traje dok ga ne ugasim, ili dok ne stanem na semaforu ili slično (postignuta radna temp) i onda vuče normalno. Frend gdje servisiram auto (nije Volvo ovlašteni) kaže da je problem u elektronici. Ovo je izraženo pogotovo po zimi, kad i u vožnji ako je jako hladno i vozim se 100 ili više km/h, zna gubiti snagu i ponaša se kao da je tek upaljen.

Kad radi sa smanjenom snagom, turbina također se čuje nekako piskutavo, a kad vuče normalno, turbina se ni ne čuje.

Nemam pojma što bi to moglo biti, nisam baš pri lovi da bi išao u ovlašteni servis istraživati i mijenjati dijelove, pa evo ovdje molim za pomoć.

Hvala svima unaprijed.


Zadnja izmjena: toncee, dana/u pon tra 15, 2013 8:45 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: pon tra 15, 2013 1:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
koliko hladno, i kad si menjao filter goriva da on ne zeza?

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: pon tra 15, 2013 2:22 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
najvjerojatnije ti je puklo ili iskočilo nelo tlačno crijevo od turbine i cijelog sklopa do usisne grane.Dobro to pregledati za početak

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon tra 15, 2013 8:43 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ruj 01, 2007 9:27 pm
Postovi: 31
Lokacija: Čazma
Citat:
koliko hladno, i kad si menjao filter goriva da on ne zeza?
Provjerit ću sa frendom da li ga je mijenjao na zadnjem servisu prije nekih 1500 km. A pod hladno mislim 5 stupnjeva na niže.

Ujutro ili nakon podužeg stajanja bez obzira na vanjsku temperaturu isto se ponaša, kad upalim ne ide nikako, kasnije ako ga ugasim ili stojim u prometu, ide normalno.


Zadnja izmjena: toncee, dana/u pon tra 15, 2013 8:48 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: pon tra 15, 2013 8:45 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ruj 01, 2007 9:27 pm
Postovi: 31
Lokacija: Čazma
Citat:
najvjerojatnije ti je puklo ili iskočilo nelo tlačno crijevo od turbine i cijelog sklopa do usisne grane.Dobro to pregledati za početak
Ako i je to, da li je moguće da malo radi dobro, a malo ne? S obzirom da sam apsolutni laik, moram pitati.


Vrh
   
PostPostano: pon tra 15, 2013 8:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
moguce meni je crijevo od prednjeg nosaca bacalo auto u safemode na uzbrdici kad bi dao gasa pojavila bi se poruka i auto nebi preko 2500 obrtaja, nakon min poruka nestane i auto ide normalno

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: uto tra 16, 2013 9:33 am 
Offline

Pridružen/a: sub ruj 01, 2007 9:27 pm
Postovi: 31
Lokacija: Čazma
Citat:
moguce meni je crijevo od prednjeg nosaca bacalo auto u safemode na uzbrdici kad bi dao gasa pojavila bi se poruka i auto nebi preko 2500 obrtaja, nakon min poruka nestane i auto ide normalno
Baš sam jutros malo biše obratio pažnju, simptomi su isti, do 2300-2500 vuče normalno i onda posustane, kao da nema daha. Izgleda da isto u taj safe mode ode.

Jel može malo više informacija na koje crijevo obratiti pozornost.

Prije nekih godinu dana mi je puklo crijevo što vodi u turbinu ili iz nje (jak šišteći zvuk je bio, ali bez snage), to smo pokrpali i radio je normalno, no onda su se ovi simptomi pojavili. Da nije možda popustilo opet pa se ovako manifestira??

Hvala!


Vrh
   
PostPostano: uto tra 16, 2013 1:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
na s60 kad dignes haubu i pogledas dolje vidi se nosac motora u koje ide crijevo a kod tebe ne znam kako je, kap sto je Nenad rekao pogledaj sva crijeva ili odi da ti neko pogleda jer trebas dati gasa i gledat tj slusat ako negde sisti.

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: uto lip 11, 2013 3:00 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ruj 01, 2007 9:27 pm
Postovi: 31
Lokacija: Čazma
Bok,

nakon zadnjeg posta provjerio sva crijeva i sve, no bez napretka.

Jedan poznanik mi je skrenuo pozornost na ventil turbine. Da li bi to moglo riješiti problem? Kaže da je taj piskutavi zvuk turbine kad je "hladan" karakterističan za problem u ventilu.

Kome se obratiti s povjerenjem da izvrti dijagnostiku, možda je neki softverski problem jer auto reagira i na puno veće temperature nego prije, npr vozim se autocestom, vani 15-16 stupnjeva, prije izlaska na autocestu vuče normalno i onda putem gubi snagu (relacija Ivanja Reka-Ivanić) jer je veći protok hladnijeg zraka oko motora.

Unaprijed zahvaljujem.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 07, 2014 9:52 am 
Offline

Pridružen/a: sub ruj 01, 2007 9:27 pm
Postovi: 31
Lokacija: Čazma
Bok,

molim preporuku nekog dobrog (ne preskupog) Volvo majstora kojem bi se mogao obratiti s povjerenjem da mi dijagnosticira kvar. Zbog prijespomenutih problema auto je gotovo nevoziv po zimi, čak i Vento od starog sa 1.9 sdi motorom bolje ubrzava.

Hvala na sugestijama.


Vrh
   
PostPostano: pon vel 17, 2014 12:29 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ruj 01, 2007 9:27 pm
Postovi: 31
Lokacija: Čazma
Evo mene s nastavkom sage ...

Očistio egr, posumnjao na senzor protoka zraka, i na kraju msjstor kaže turbina propušta ulje, on kaže da "riba" (što god to značilo).

Molim nekog provjerenog i pouzdanog majstora da mi sredi turbo.

Hvala.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 21, 2014 8:50 am 
Offline

Pridružen/a: sub ruj 01, 2007 9:27 pm
Postovi: 31
Lokacija: Čazma
I problem je riješen, auto je gubio vakuum i majstor je to locirao i riješio ... Sad smo opet (skoro) najbrži na semaforima :D


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan