Sada je: pon srp 14, 2025 1:12 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 244 posta ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 17 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri pro 18, 2013 10:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
opet ja s problemima... prvo prije nekih 2mj. sam posao normalno od kuce nekih 5km da odnesem kolegi dizalicu jer mu je pukla guma,muzika radila,kad sam stao cujem čekićanje iz motora,domah ga ugasim jer kontam radilica,sajlu i odslepam ga kući, skinemo karter i prvo leteće lezajave jer valjda oni prvi stradaju,kad ono leteći dobri,samo dodnji,ili gornji nezz ni ja malkice potamnili,kako vidimo radilicu izgleda dobra,onda smo predpostavili da su podizaci ventila,stavimo nove leteće i novo ulje 5w40 (ovo je bilo preslo skoro 10k) i auto nakon jednog kruga prestane kuckati,sve super, tako evo nisam presao ni 2000km malo ga stisnem na magistrali,stanem na semafor kad ono pođe opet da kucka u motoru,hajde kad sam vec dosao do grada parkiram i vratim se kasnije kuci jer kontam da su podizaci ventila,jer je to taj zvuk, sutra dan kupim novo ulje,ali sada 10w40 u nadi da ce se opet smiriti,napravim krug ali od tog nema nista, i dalje kucka,smao kad je bas hladan,kad ga tek upalim na leru utihne malo i opet pođe da udara... zvao svakoga,ovaj mi kaze podizaci,ovaj kaze radilici, dok mi ovaj treci sto radi volva u Banja Luci kaze da nije ni jedno ni drugi jer to ne odlazi tako lako na ovom T4,da mi je motor ispao iz faze, da ga treba ufaziti posebnim alatom jer je to varijabilna remenica,da mi 90% ona pravi problem, e sada da li je to tako ? zvao sam maloprije ovlasteni posto me znaju,rekoh mogu li doci pa da pogledate, kontam da se to moze ispitati jel ta varijabilna,da se treba ufaziti,kaze to je oko 5h posla, da se to nemoze vidjeti dok se sve ne rastavi,skine zupcasti i to, pa ako moze par savjeta da li moze biti da je to ta remenica,da li ce se ona morati kupiti nova,jer auto fino vuče iako kucka, te da li se zaista mora skinuti i zupcasti i sve da se to provjeri ?
Hvala


Vrh
   
PostPostano: sri pro 18, 2013 10:25 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
moj kucka, nenad rekao ako sam dobro zapamtio da su ventili za naštelati. i tako već ima nekoliko mjeseci, a kucka već godinu sigurno.
ali mi nismo isti... meni je auto dobar dok vozi, a on me, kuckajući, sasvim lijepo vozi.

javi što je bilo na kraju


Vrh
   
PostPostano: sri pro 18, 2013 10:30 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
pa to je i u mene,auto dobro vozi samo kucka, i meni su rekli da se posteluje,tj. ufazi, to sam rekao ovlastenom ovdje i oni kazu treba se sve rastaviti... a citao sam ovdje po forumu da mjenjaju tu neku varijabilnu remenicu i da je nesto dobro skupa
a isto mislim da nisu isti podizaci u nas jer u mene je b4194t,a u tebe mescini b4194t2 i da su drugaciji podizaci, barem mislim tako


Vrh
   
PostPostano: sri pro 18, 2013 1:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
u Jazmi-a bi trebao biti b4204xxx. u mene je taj b4194t2.
e sad za stelovanje faze. neces vjerovati, ali volvo servis u mostaru NEMA alat za stelovanje ventila. i nemoj ni pod razno dati njima da ti to rijese, jer oni to rade citiram "od oka". majstori nema sta.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 18, 2013 2:15 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ako imaš hidropodizače(uljne)onda nemaš varijator faze,Tak da mi baš niste jasni tko što ima a tko što nema.
Hidropodizači vole tuckati i trba kvalitetno ulje u neko vrijeme da ih smiri.Na njima je vrlo mala rupica kroz koju ulje uđe i onda teško izlazi ako je ulje kvalitetno a ne vodenasto,shvatite uvjetno ovo vodenasto :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri pro 18, 2013 3:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
Nuic to nema ? Ovaj iz Banja Luke Gagi mi rece da vidim u njih,neznam nikog drugog ovdje :/
pa znas li ti nenade koji su u mene,motor je b4194t, ovaj kolega mi je mislio raditi jer se bavi bas tuningom motora,al kaze ako je to nece da radi bez alata,on je isto govorio da je sigurno vodenasto,tj. rijetko odnosno lose ulje i da je zbog njega mi se to i desilo,te kaze da je mislio da ih skinemo i ocistimo jer kaze mozda je ostalo u njima tog ulja il sto vec,al kaze ako treba alat onda nece da dira, te gdje se nalazi senzor ulja il sto vec,mislili smo isto pogledat pumpu ulja da nije slab pritisak,jer moze li biti d ane baca dovoljno ?


Vrh
   
PostPostano: sri pro 18, 2013 3:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Kucka kad stisneš kvačilo dok stojiš i kad je u leru?


Vrh
   
PostPostano: sri pro 18, 2013 5:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
Konstantno


Vrh
   
PostPostano: sri pro 18, 2013 7:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Nemaš ti nikakav variator faze na tom motoru. Ili ti je do hidropodizača ili si popigao klipnjaču.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri pro 18, 2013 10:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
col3 daj uslikaj motor da vidimo imas li ili nemas varijator faze.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 18, 2013 11:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
majstor mi je rekao ovaj sto sam prije u njega odrzavao auto da nemam taj neki varijator,a isto tako je rekao da je normalno da imaju alat u ovlastenom,kaze kako bi drugacije promjenili zupcasti i to...
tcode jel to znaci da bez alata mozemo skinuti gore deklo i probati ocistiti hidropodizace ? te koliko mogu kostati te klipnjace za T4 ?


Vrh
   
PostPostano: čet pro 19, 2013 9:36 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Može se i bez alata za faziranje, ali to vam ne bih preporučio obzirom da nemate iskustva. Inače, taj alat je vrlo jednostavan, spretniji tokar ga napravi u dva sata vremena, ako ne i brže. A ima ga i za kupiti na net-u.

Jeftinije su jače aftermarket klipnjače nego OEM Volvo, kreću od cca 100 usd/kom pa na više. Ali to ti je relativno mali trošak, jer kad su klipnjače vani, trebaš presložiti cijeli motor. Znači provjera ovalnosti i potrošenosti cilindara, bušenje, honanje, novi klipovi na mjeru, karike, ležajevi i eventualna obrada radilice, nova brtvila, vodena pumpa, uljna pumpa.. drugim riječima generalno uređivanje motora.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet pro 19, 2013 10:07 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
Nadam se da nije klipnjaca,mada zar moze ona tako lako otic na seijskom motoru,to bi osjetilo na performansama ?
Ja nemam iskustva,ali ovaj kolega vise od 10 godina se bavi tuningom,on vec ima,spominjao sam da ke slozio calibru 2,7biturbo rwd, golfa 2 900ks... oko volva nema iskustva,pa mi rece ako je varijabilna onda on nece dirati bez alata

al cekaj,nisam skontao, klipnjace relativno nmal trosak jer su vani, a treba presloziti motor ? :D
mada mi je on i govorio uraditi ce mi generalku meni ko meni budzasto, 100-150€ da mi promjeni karike i to, to prvi put kad mi je kuckalo, isto tako auto mi dimi na prvom paljenju plav dim,kasnije ne dimi, a prije nekih 2 god je rađena glava,ventili,gumice i ostalo, da li je i meme plin mogao nagristi gumice pa da vec odu ? inace ovaj majstor sto mi je prije radio auto ( i vi ste mi savjetovali danađem drugog,iako radi u ovlastenom) je cistio separator uljnih para,i tada je skidao usisnu i kaze da su ventili kao novi,da je naprijed sve cisto,da su gumice dobre i to... a rađena je isto prije te 2 god i reparacija turba, kako mi je sadasnji taj majstor sto sad radi stavljao gewinde i to rijesio mi je isto westgate,on je zvonio,klapao,auto do tada vukao sa 3.5rpm,on ga samo dotegao,auto sad vuce sa 2rpm,a posao od par minuta dok mi je taj prijasnji majstor iz ovlastenog govorio da moram raditi reparaciju turba,neznam vise sto da radim,izludi me auto tim glupostima, mada meni ko meni ovaj lik jedan sto dri volvo otpad daje motor sa pređenih 120-130k za oko 500€


Vrh
   
PostPostano: čet pro 19, 2013 9:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Col3, Col3, zakomplicirao si sve što se da...

Može li meni neko objasniti kojim vi to postupkom štelate ventile sa hidropodizačima?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 19, 2013 9:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
hahaha nisam zakomplicirao,samo pitam na sve strane i svatko daje drugi odgovor :D
a ne mislim stelovati hidropodizace,nego ih samo ocistiti, ovi servisi i majstori sto rade volvo i drze volo otpade, i Gagi isto,valjda ga znas, kazu da nikad nisu zabiljezili slucaj da su podizaci otisli, svak mi je nudio podizace polovne ili cijelu glavu ako hocu,mada kazu da vjerovatno nije do njih


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 244 posta ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 17 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan