Damir, podigao ručnu- lagano puštao papučicu spojke, auto se ugasio.
Kazaljka obrtomjera konstantna bez oscilacija,tj. okretaji se lagano povećavaju kako dodajem gas iako auto u tom momentu procuka, znači problem je u prijenosu od motora na pogon vozila.
-hm neznam sad jesam li bio dovoljno jasan
"Proklizavanje" sam rabio misleći da je riječ o remenu koji je neispravan te utječe na prijenos.
Dakle, u 2. sam brzini i ubrzavam ka 3. , lagano dodajem gas, te na cca 2500 okr auto u djelu sekunde prestane vući te se čuje kratki mehanički zvuk ( kao da dvije ne baš glatke ploče se očešu jedna o drugu - bolje ne znam usporediti), obrtomjer u kabini u tom momentu ne oscilira i nemam problema prilikom mijenjanja - šaltanja brzina, sve ide glatko.
Odmah nakon toga pri nešto većim okr.cca 3000 i više auto reagira normalno( probao voziti i na većim br. okr - sve ok).
"Cukanje" sam nazvao jer se to odigra brzo i čini se da auto pocuka u tom momentu i odmah nastavi normalno.
Auto ne troši ulje...
Zamolio bih i Nenada - Jaska ako drži da bi mogao otkriti uzrok i/ili otkloniti kvar da posta ili poruka...