Citat:
Citat:
Citat:
To ti je prvi korak. Ako fali tlaka onda ili negdje curi ili je turbo kaput.
Pada mi još na pamet da je možda auspuh napukao ili probušen, jer mi zadnjih tjedan dana ima mrvicu dublji zvuk, ali stvarno mrvicu. Mislim da mu je i ta mrvica dovoljna da mu poremeti parametre, pritisak ispušnih plinova/rad turbine. Provjeriti ću i auspuh odmah sutra kada ću dijagnostiku raditi.
Morao bi imati prilično veliku rupu u ispuhu da bi toliko gubio. I to prije same turbine, znači spoj glave i grane, sama grana ili spoj grane i turba. Inače grane na T4 znaju popucati, ništa neobično. No to su uglavnom sitne pukotine koje eventualno odgode za par sto okretaja spool turbine, ali u pravilu nisu dovoljno veliki otvori da bi izgubio boost u toj mjeri da auto ne ide kako ti opisuješ.
Dalje, ECU korigira smjesu zraka i benzina putem lambda sonde samo na manjem opterećenju motora, na punom gasu "gleda" isključivo MAF, tako da ti problem nije u lambda sondi. Kažeš da si mijenjao MAF, da li si kupio novi i originalni? Ako nisi, lako je moguće da je opet problem u njemu.
Ovo zadnje što si napisao i mene brine. Dakle, imao je tri veće rupe, jednu na cijevi prije stražnjeg lonca i dvije na samom loncu. To je zakrpano i odmah sam primijetio da je auto tiši, ali mi dijagnostika javlja grešku na glavnoj lambda sondi. Kaže mi čovjek, da je to greška na instalaciji lambda sonde i da odem do auto električara da pogleda. Ok. Nazvao sam auto električara, ali može ga samo spojiti na dijagnostiku, jer nema vremena, ima puno posla. Ne treba hvala, da mi naplati dijagnostiku a ništa ne radi, jer nema vremena... Otišao sam i krenuo sam na autoput da ga malo propušem, jer ga je moj otac vozio dosta po gradu i tu ga je dosta zagušio... Ugl. na auto putu sam u 4. stupnju prijenosa i držim ga na 5000 okretaja otprilike minutu i dolazim do vozila ispred mene, Slovenac, i on ubrza, ubrzam i ja, na 5500 okretaja, i držim ga tako i odjednom osjetim kao da se odčepio, dakle držim papučicu pritisnutu možda 3/4 i odjednom on sam krene na 6000 okretaja, ravan dio ceste, popustim malo papučicu zbog vozila ispred sebe i prebacim u 5. stupanj i Slovenac se makne i pritisnem malo papučicu i auto krene ubrzavat i onda pritisnem do kraja i auto najnormalnije vuče i na 230km/h, po kilometar satu pustim papučicu i usporim na 200km/h i tako postepeno do 150km/h i tu sam ga držao do silaska s auto ceste. I sad ga vozim po gradu i vidim prometa nema, poklopim ga u 2. i auto počne šlajdrat, doslovno, kao i prije, i ubacim u 3. i dođem do 140km/h kao od šale... Da skratim priču. Auto sada najnormalnije vuče, ali lambda sonda očitava grešku, a palo mi je na pamet ovo što si ti rekao na kraju posta, da je MAF, pošto sam kupio rabljeni, počeo zafrkavati. Ne znam, taj rabljeni je prošao cca 5000km, a kada je kupljen bio je novi. Znam, jer mi ga je prijatelj dao, zajedno smo ga išli kupiti prošle godine, a on je u međuvremenu imao prometnu, bočno ga je udarila vozačica s Caddy-jem. Sumnjam da bi novi MAF otišao nakon 5000km.