Pozdrav!
Imam problem sa svojim D5 motorom, prije cca 9 mjeseci repariro sam svih 5 dizni na motoru, otada auto jako dimi, kad je topli teže pali,ali ne uvijek dosta dugo vergla...
Auto do sada nije imao problem sa gubitkom snage.
Prije par dana na autocesti mi se 2-3 puta upalio engine service required
Danas auto izubio snagu, i stalno dok a ne ugasim piše engine service required, upali se ćim auto pređe u 2 brzini 3000 o/min
Na autu sam pregledao sva crijeva, sve je ispravno, vakum ventili su mislim ipravni, ali koda varijabilni dio turbine se ne otvara. (blokiran je vakum nosača motora)
Danas sam poskidao crijeva iza turbine i na njima ima stvarno jako jako puno ne ulja nego čađe... EGR sam čistio prije 1 godine i sva crijeva. Jako mi je čidno kako su crijeva sad tako čađava, ali ono ko stari dimljak.
Sve me strah našto izgleda intercooler.
U planu mi je skinuti turbinu sa auta i očititi je fizički, poskidati sva crijeva i počistiti, očistiti intercooler, egr očistiti
Ima li tko kakvu ideju kaj bi moglo biti, zbog čega su crijeva toliko čađava?
_________________ S40 2.0D 2004god; XC90 D5 2003god; V50 2.0D 2007god; C70 2.3T5 1999god; C70T5 2001god; XC90 2.5T 2006god; XC90 T6 2004god; V50 2.4i 2006god; V50 D2 2011god; C30 T5 2007- Prodano
XC 90 2.5T 2003god; S60R 2003god -vozim
|