Doslovno identični simptomi! Jedva čekam da se skine glava slijedeći tjedan da vidim šta se to točno dogodilo unutra.
Isto tako svi govore pregrijavanje motora. Termostat radi i auto se uredno hladi kada temperatura dođe do ca 102-103C ako se ne varam i onda padne na 95C, a još je i zima sad. I ja taj auto vrlo vrlo rijetko stišćem, eto jedna od rijetkih situacija je bila od Rijeke do Zagreba i tam sam ga držao na nešto većem gasu jer je uzbrdica i ne da mi se 80 vozit na ravnom u 3 trake nego nekih 120-130 i ajde to je određeno optrećenje za motor ali opet nije puni gas 20 minuta onak usred ljeta na +40. Osim toga velik je motor a razvija 90 konja manje nego identičan R brat. Nakon toga lagano cijeli Gorski Kotar pa Zagreb i tada je sve još ok bilo. Da se tada spigala glava pa valjda bi mi javio nešto do Zagreba ali niš. Zatim sam išao u Sloveniju 200km totalno laganini i onda jee tmao javio prvi znak nestanka antifriza. I tek onda nakon što sam se vratio u Zg se javio low coolant i intenzivni problemi. Sada ispada da na tom plinu ne smiješ niš pod opterećenjem. Krstari i to je to.
Citat:
Slično je i kod mene, 2,4T sa plinom iz 2002. sa oko 308.000 km.
Sve sam se nadao da je nešto drugo ali ipak je morala glava da se skida. Sve se počelo dešavati prije nekih 20-30 dana.
Slični simptomi, prvo mi gubio vodu, vidim hladnjak vlaži kontam to je to. Zamjenim hladnjak ali opet problemi, naspem vodu na Max, voziš 5-6 km upali se upozorenje, crijeva tvrda kao kamen, odvrnem čep voda se vrati do Max, svaka 2-3 dana dospem litru vode. Ponekad poslije paljenja trokira 5-15 s i poslije sve normalno radi i vuče.
Po riječima majstora, nije dihtung izgorio nego glava kriva i to značajno (0,3 mm) i iz tog razloga nabijao kompresiju u sistem za hlađenje na 4. i 5. cilindru, a ponekad voda uđe u cilindar pa trokira dok ne izbaci vodu. Kaže, nisu vijci glave pustili, jedino objašnjenje je da sam ga pregrijao ali nikad nisam primjetio da je kazaljka temperature prešla polovinu i nikad nisam vozio više od 1-2 min kad se upali upozorenje za nizak nivo vode.
Vozim ga već nekih 200-300 km, čini se da je OK, ne gubi vodu, crijeva nisu tvrda, jedino u vožnji temperatura pada na nekih 70 stepeni, a u mjestu stoji na oko 90 i ne ide preko. Kontam da termostat propušta ali je problem što je novi tip i mjenja se sve sa kućištem.