Konačno sam i ja to crijevo promijenio, kompletno. Od dole, iza motora, od turbine, do osjetila tlaka, tj. vakuuma, malo višlje "termostata". Od 1,25m ukupno, crijevo mi se zmrvilo pod prstima u trunje u barem pola metra te dužine. I dalje ima oko motora istog tipa i materijala toga crijeva, ali sve drugdje je, nevjerojatno, kompletno sve čitavo i "zdravo", i pomalo masno.??. Kad sam izašao na cestu, auto je "poletio". Motor nikad nije tako dobro radio. Ni kad sam ga kupio, prije osam godina, nije mogao tako jako povuć'. Usr'o sam se od straha, na trenutak. Dakle, bilo je već onda pomalo porozno i "trulo". Koja osmogodišnja nebuloza oko "tajne" ispravnosti cijelog motora, i koja nekvaliteta materijala jednog tanašnog črijevca od samo 8/4mm, da već nakon 4-5 godina počne gubiti najbitnije svojstvo nepropusnosti. Sad je armirano, gumeno, vulgaris.
Ludilo kako jako sad motor "čupa". Sad i ne znam kome treba više od tih "130 konja i 6 kobila"