Citat:
U jednom članku Autokluba pročitah da tvrtka Gabrek Tuning radi remap kompjutera u suradnji sa tvrtkom Sedox Performance. Konkretno povećanje snage za moj Volvo bilo bi sa 150 na 202KS i okretnog momenta sa 350 na 424Nm. Da li bi taj postupak skratio radni vijek motora, tj. da li bi bilo negativnih posljedica za motor, ili je već sam proizvođač predvidio tu mogućnost bez štetnih posljedica.
Ima tu jedan Slovenac koji mi je rekao da je na 2.0 motoru sa 4 cilindra micanjem DPF-a (i EGR-a?) te remapom digao snagu na nekih 17x KS. Ukoliko je to istina, onda je moguce da bi i ti dobio tih 202KS na slicnu foru, ali da sam ja na tvom mjestu nebih nista dirao jer je i 150KS dovoljno.
BTW, moj 2.0 je micanjem DPF-a postao nesto zivlji u odazivu na gas te je mozda i dobio nesto KS zbog prohodnijeg ispuha, ali je za mene bilo dovoljno i onih originalnih 136 KS tako da ti nisam bas neko mjerilo.