Pozdrav ekipa,
Ovako. Nakon svih mogućih i nemogućih kvarova na ovom, sad mogu slobodno reć, smeću od auta, a koje vidim da ima i većina forumaša (ERG ventil, DPF filter, obje bregaste, puknuti amortizeri, nosač motora, pumpa goriva, loše zalijepljeno prenje staklo, voda ispod vozačevog sjedala, kompletna instalacija zadnjeg dijela, klima radi kako joj se svidi - valjda senzor ili termostat, uz naravno redovno mjenjanje filtera goriva svakih 6 mjeseci. Ima još manjih stvari, neda mi se opće mislit...
Uz to, prije par mjeseci naletio sam na srnu, pa se još natežem i sa osiguranjem, dok mi je prednji lijevi blatobran demoliran a vrata i poklopac motora treba popraviti...
Uglavnom, da skratim.
31.12., naravno na autocesti i naravno u tunelu, auto počne dimiti ko blesav, ugasi se, uspijem izaći iz tunela u leru i stati uz trafo. Dođe šlep, odvuče auto do mehaničara. Dijagnoza: turbina zaribala i izbacilo ulje.
OK, prođe nešto vremena, dođe druga turbina, montiraju je, auto upali, i odmah izbaci svo ulje.
Pogledaju malo bolje, puknut blok motora... I to tako da je izbacilo komad bloka van.
I sad, moje pitanje. Može li se nabaviti samo taj donji dio bloka motora, obzirom da sam kompletan gornji dio već promjenio?
Ima li ga netko od vas na prodaju? Koliko je to komplicirano, isplati li se, hoće li to poslije raditi kako treba?
Navodno je to motor iz Peugeota ili neke druge slične "suradnje" i najlošiji je motor koji je Volvo ikada ugrađivao u bilo koji svoj auto...
|