Sada je: pet pro 27, 2024 7:37 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet lip 28, 2019 9:13 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 266
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Već dugo vremena gledam uzeti još jedan/drugi Volvo i nikako naći nešto što mi u potpunosti odgovara.

Razlog tomu je ponajviše činjenica da je 99% vozila u čitavoj EU - dizel!
Ne mogu si pomoći i pitati se zašto je to tako, koja je logika? (Osim obrazloženje pod točkom 1.) dolje.)

Vjerujem kako će većina reći kako dizel troši manje. Ja sam imao prilike probati i opjevani D5 (2008. godište) i po gradu i po cesti i ja ne mogu reći da sam baš primijetio toliko veliku razliku u odnosu na benzinca iste zapremine. Pogotovo ne da bih opravdao sve što dizel povlači za sobom kad su u pitanju popravci. Ostat ću pristojan i ne želim previše skretati s teme, pa skidanje DPF-a i blokiranje EGR-a neću komentirati.

Dizel mi još donekle ima smisla za nekoga tko radi veliku kilometražu, većinom na otvorenom, pa cijeli sustav još i funkcionira kako je zamišljeno (EGR i DPF).
S druge strane, siguran sam da većina vozača ne izlazi iz grada, voze uglavnom kratke relacije i zapravo dosta vremena provedu u kolonama što je smrt za dizelaša (evo ga ima i vrlo svježi primjer ovamo na forumu s V40).
Zanimljivo mi je kako su svi trgovački putnici i rade velike kilometre na otvorenom, a onda se na oglasniku prodaju auti stari 10 godina i 150.000-170.000 kilometara. Kako da ne.
Notorno neodržavanje i skidanje kilometara je modus operandi velike većine vlasnika vozila, pa me tim više strah rabljenog dizelaša.

Stječem dojam da:
1.) vlada pravilo vozi dizel, peri-deri i minimalno ili nikakvo održavanje, i onda se rješavaj toga kad dođe 150.000, odnosno prije 200.000, km jer tada nastaju ozbiljniji skupi problemi koji se itekako manifestiraju kod neodržavanog auta
2.) ovi koji i uzmu benzince su u manjini, jer "benzin troši više", a i kad ih uzmu, to su ljudi koji uzimaju auto koji planiraju držati neko dulje vrijeme i ne planiraju ga se tako skoro rješavati

Nego, da se vratim na ono originalno boldano pitanje. Temeljem svega gore spomenutog, koji je razlog uzimanja dizela?

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: pet lip 28, 2019 9:28 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 266
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Da malo dolijem ulja na vatru, samo bih dometnuo i ovo:
V70 iz potpisa na autocesti, 140 km/h, punim gepekom (čitavom površinom i ne do krova već do visine sjedala) i 3 osobe troši 7,2 L. Ima plin ugrađen na 100.000 i prijeđeno 50.000 km od ugradnje, problema apsolutno nikakvih. Redovno servisiran, dijagnostika čista kao suza.

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: pet lip 28, 2019 10:48 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Slažem se apsolutno sa svim napisanim u prvom postu!

Ljudi su navikli na dizele zbog male potrošnje, ali nisu to više atmosferski ili turbodizeli (jednostavni) koji su malo trošili i bili jeftini za servisiranje i održavanje. Današnji turbodizeli su nabrijani svim i svačim, i nema ga sa ozbiljnim kilovatima, a da troši ispod 8 po gradu zimi ili ljeti s klimom.

S dolaskom turbobenzinaca u svakodnevnu upotrebu razlika u potrošnji se smanjila, mada ni turbobenzinci nisu jeftini za servisirat i održavat kao atmosferski, ali opet jesu jeftiniji od turbodizela.

Dok su commonrail moderni turbodizeli zaista vrhunski, gdje se uživa u momentu i u performansama u odnosu na potoršnju, i dalje ne vidim razlog za kupiti ih ako se prelazi manje od 20.000 km godišnje.

Što uštediš na gorivu, potrošiš na održavanju, sevisiranju i dijelovima. Bolje ga sipat nego popravljat.


Vrh
   
PostPostano: pet lip 28, 2019 5:08 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 353
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Nego, da se vratim na ono originalno boldano pitanje. Temeljem svega gore spomenutog, koji je razlog uzimanja dizela?
Dizelasa sam uzeo kao auto s kojim radim vecinu kilometraze, a benzinca sam uzeo kao auto za gust.


Vrh
   
PostPostano: pet lip 28, 2019 10:14 pm 
Offline

Pridružen/a: čet svi 28, 2015 11:19 am
Postovi: 59
Vozi: Volvo V50, V40CC
ja sam lijen davati gas... :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: sub lip 29, 2019 10:01 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 266
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Citat:
Dizelasa sam uzeo kao auto s kojim radim vecinu kilometraze, a benzinca sam uzeo kao auto za gust.
Radoznalosti radi - kakve su relacije u kojima voziš dizela, je li 1.6 ili 2.0 i koliko troši na autocesti pri 140?

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: ned lip 30, 2019 12:50 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6565
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Ja bi svašta napisao al onda će opet ispasti da sam dizelomrzac, a nisam... samo sam realan

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: pon srp 01, 2019 7:09 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 266
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Nije vrag da se sramiš svog vlastitog mišljenja? :P

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: pon srp 01, 2019 10:44 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 501
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Vozim D5, ali nema šanse da bih opet kupio dizela, prvenstveno jer ne radim veliku km (i da radim LPG bi bio bolja opcija) i u gradu sam 95% vremena. D5 5MT po mom mišljenju ima katastrofalan omjer brzina u getribi, prekratke brzine, preblizu raspoređene. tako da je i ekonomićna vožnja AC cca 150km/h jako diskutabilna jer se motor vrtii, bezveze
po meni, dizel može, ali samo NOVI. 100-200K km i doviđenja, šalji dalje.
Od kupnje dizela, zamjenio sam plkivajući sa setom kavaćila, dizne, reparirao, turbinu repairao, egr ćistio 2x, mjenjao ventil turbine..
..cijena utošenog dizela na 50000 km još uvijek nije prestigla cijenu održavanja/popravka.
prije D5 sam vozio 5 ralićitih benzinaca, jedan TB (svi sa gro kilometara).. niti jedan me nije izuvao iz cipela kao D5 i svi voze dan danas.
Za D5 smatram da je fantastičan motor, dok je sve oko njega ispravno, tj dok je "nov" te uredno i pažljivo održavan.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 02, 2019 11:35 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 353
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Citat:
Radoznalosti radi - kakve su relacije u kojima voziš dizela, je li 1.6 ili 2.0 i koliko troši na autocesti pri 140?
Dizelas je 1.6 (85 kW) i potrosnja mi je oko 7l gradske voznje i oko 6l na otvorenoj cesti. Vrlo vjerojatno bi netko uspio trositi i manje, ali ja ne obracam puno paznju na sugestije auta o promjeni brzine nego vozim kako mi pase.
Pri 140+ km/h mozes ocekivati da ce potrosnja ici prema 7l, sve ovisi o tome koliko tesku nogu imas i koliko je tereta u autu.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 02, 2019 5:44 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6565
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nije vrag da se sramiš svog vlastitog mišljenja? :P
Ne, ja se ne sramim, al kad ja počnem pričati o prednosti plina naspram čumura, mnogim vlasnicima ugljanih vozila se oči okreću...

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: sri srp 03, 2019 10:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Ma daj ko okrece oci

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: čet srp 04, 2019 9:33 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 266
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Postoji li uopće koji MY2014-2016 S60/V60 T6 ili MY2008-2015 XC70 T6 u HR?

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: sub pro 21, 2019 8:58 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 26, 2019 8:00 pm
Postovi: 21
Vozim s40 1.8 125ks 2004 ugraden lovato plin potrosnja oko 7.5l lplina na otvorenoj cesti laganini voznja trenutno ima 143 000km

prije toga renault 1.6 16v isto s plinom 350 000km i na motoru crkao senzor radilice, i alternator potrosile se cetkice na 345 000km i bobine pred 15 godina kod prvog vlasnika kvacilo promjenjeno na 280 000km i brtve klapne su postale plasticne nakon 15 godina i to je to od kvarova na motoru. Ostalo kocnice, gume mjenjanje ulja, mjenjanje filtera, akumulatora, najskuplje su bile poluosovine komplet jer nemozes samo homokineticki promjenit, 2 podizača stakla, motor od brisača, filteri plina isparivac, tlacenje boce i to bi bilo to. Potrosnja oko 7-8l plina na otvorenoj ali s malo većim gasom. vađena mu je mast dosta puta ali nikad na hladno i skoro sve je odvozio na otvorenoj cesti. Autic jos ide i odvrtio je puno km s relativno malim troskovima odrzavanja i jos se drzi dobro...

vidit cemo da li ce volvo s fordovim motorom 1.8 na plin uspjet doc do 200 ili 300 000km bez nekog veceg kvara

steta sto nije 2.4 5cyl


Vrh
   
PostPostano: pon pro 23, 2019 1:50 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Dizel bi kupio samo da kupujem novi s 5 godina garancije i pod uvjetom da opet kupim novi nakon 5 godina.
Polovni dizel nikada.

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Semrush [Bot] i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan