Sada je: pet pro 27, 2024 3:22 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet srp 11, 2019 5:53 pm 
Offline

Pridružen/a: čet srp 04, 2019 11:36 pm
Postovi: 4
Vozi: v40 2003 1.6
Pozdrav svima, imam malu gomilicu pitanja u svezi problema ili 2 koji muce moga volva.
Dakle, kronoloski:

prije 2 god. sam kupio volva, i nikakvih problema nije znacajnih imao, lamdu zadnju je izbacivao, ubacio neku polovnu, te mu se cca 2x godisnje po najvecim vrucinama znalo dogoditi : Apsolutni gubitak ikakve snage, dok stiscem gas cujem jedva nekakav zvuk- kao da otvara klapnu, no auto ne reagira, jedino ga bivanje u brzini drzi upaljenim, u ler se gasi. to potraje cca 10 sec i "sutne" nazad do dodanog gasa. problem je ustrajo na nekom brdu ostavio sam auto u prvom gradu do sutra, te normalno dalje vozio.

e sad druge godine se problem pojavio 10ak puta, isto po najvecim zegama. tu je majstor nesto cacko bilo prckano oko brtve usisne glave, bespotrebno promjenio ventil dopunskog zraka, brtvu usisa, i uto auto kada se zagrije na radnu temp. zvizdi.
zimi rijetko zazvizdo, nikad gasio, i eto ovo ljeto. dakle sada je sposoban raditi cca 20 min ,ovisno o opterecenju, pa se prvi navedeni problem pravilno javlja. u leru kada auto stoji se ugasi, u voznji izgubim gas na 10sec dok je u brzini te "kick ina" nazad. sto duze forsiram voznju problem se pojavljuje u kracim intervalima.

promjenio sam senzor radilice jer je tako majstor protumacio nekakav nepoznati kod koji se vise ne pojavljuje od mjenjanja istog. (delphi dijagnostika) drugih problema trenutacno nema upisanih osim uocenih prevelikih oscilacija u stupnjevima kada prati rad bregaste lajv.

sad za zvizdanje sam guglajuci dosao do metode vadjenja mjeraca ulja i zvizdanje prestaje,ali gasi se auto. pri tome usisava zrak da se cep od ulja gotovo nemoze skiniti.- sto bi upucivalo na PCV sistem, iliti njihov famozni "separator ulja" i vezana crijeva, ako sam dobro pokopco.

no pitanje mi je, unatoc nadi da je isti sistem problem i za gasenje, i dalje mi je sumljiv taj nagli povratak snage i funkcije motora. ukoliko previse zraka umijesa zvizduci, ili se nekako zagusi tim plinovima kojima je odusak pcv, mi je cudno kako nakon cca10 sec se vraca. pa s obzirom da ste svi odreda vjerojatno iskusniji nego ja tu, ima li tko kakvu ideju? registracija je jako blizu, u auto sam ulozio sve nove amortizere diskove pakne, i ne odvaja mi se odnjega.
takodjer ako netko ima preporuku za mehanicara koji je opremljeniji znanjem/iskustvom/dijagnostikom za volva u osijeku ili slavoniji.

p.s. ako netko zna ima li nacin provjere pcv sistema bez skidanja usisa, nesta sam naiso da se puse u neko crijevo nisam siguran u koje..


Vrh
   
PostPostano: čet srp 11, 2019 11:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3857
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Mijenjaj mehaničara , i da vjerojatno je pcv ventil u banani


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pon kol 12, 2019 9:17 pm 
Offline

Pridružen/a: čet srp 04, 2019 11:36 pm
Postovi: 4
Vozi: v40 2003 1.6
Pozdrav, da javim napredak, pcv sistem iliti "separator ulja" je zamjenjen , te je zvizdanje prestalo. Ali auto se i dalje kada se zagrije do sredine pokazivaca, stuca i gasi. ventilator se uglavnom upali, te od zamjene pokvarenog pcv sistema autu dulje i treba da se ugrije. pritisak pumpe je mjeren dok se problem nije pokazivao (dok je bila hladna) opet kazem, nakon 2sekunde normalno pali ( nekada u istoj sekundi ako probam samo vergla) i opet radi neko vrijeme ,sve krace sto vise se ugrije. sutra idem skopcat na origigi volvo dijagnozu, te se nadam nekom tragu.


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2020 2:10 pm 
Offline

Pridružen/a: čet srp 04, 2019 11:36 pm
Postovi: 4
Vozi: v40 2003 1.6
evo, rjeseno i gasenje. opet toplo vrijeme, ucestalije nego ikad, na 25 stupnja imam 20min voznje prije neg krene, te usput u crkavanju akumulatora radi prakticnih razloga zapostavim benzinske, i na rezervi rezerve se pocme abnormalno cesto gasiti, stanem natenkiram 15l , i gasenja prestanu. dakle mehanicar(neki treci :D) potvrdi sumnje, te promjenimo ulozak pumpe (200kn), te zasad (500km) test od 2h voznje 150km neposrendno nakon promjene- simptom se ne pojavljuje. :) a bilo je ozbiljna dilema o likvidaciji, dan kad se problem "razjasnio" sam probavao nekog sugljivog passata 1996, uzasna krama :D .


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2020 2:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3857
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Pcv i nema neki velikog utjecaja na rad motora ali na fućkanje da , ajd glavno sa si riješio problem


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan