Sada je: pet pro 27, 2024 11:27 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 45 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned ožu 27, 2022 11:05 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 266
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Citat:
Uglavnom rekli nam u servisu da više na novim autima ne pokušavamo paliti preko klema jer sprži elektroniku pa više štete nego koristi.
A kakva je onda preporuka?

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 28, 2022 9:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3857
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Staviš novi aku

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 30, 2022 4:16 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 266
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
A što ako ti akumulator crkne pred trgovinom jer je loš i jako brzo se prazni (tipa, ima kapacitet za 5-6 paljenja), a ti si eto baš imao par kratkih relacija gdje se akumulator nije uspio napuniti za tih par paljenja/pražnjenja?
Nekako mi se čini pretjerano zvati šlepu radi jednog paljenja s kojim se onda dovezeš do servisa... :think:

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 31, 2022 11:35 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pon sij 05, 2009 1:06 pm
Postovi: 135
Lokacija: Zagreb
Rješenje je jednostavno:
Sa policom osiguranja ugovoriš asistenciju iliti pomoć na cesti (100-200 kn).
Nazoveš službu, oni ti kupe novi akumulator, te besplatno dovezu i zamjene akumulator.
Drugi način je da pozoveš taksi , kupiš akumulator i ključ br 8 ili 10 i sam zamjeniš akumulator.
A što ako meni crkne akumulator pa od stresa stane srce ?

_________________
S60, 2.4T,147kW, 2001.; 2009. - 2016.
V70, 2.4, 125kW, 2001.; 2017. -.......
S80, D5, 120kW, 2003.; 2018. -.......
S80,2.5T 154kW, 2003.; 2019. -........
----------------------------------------
Servis UPS-a (neprekidnih napajanja)


Vrh
   
PostPostano: pet tra 08, 2022 10:09 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 266
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Ja i dalje nisam uvjeren u to. Struja se vuče iz akumulatora na istom naponu kao i na svom. Gdje i što točno ima poći po zlu?

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: sub tra 09, 2022 9:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3857
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Kak vam nije jasno da volvo ima osjetljivu elektroniku i da se s praznim aku može desiti puno sranja,pa znam najmanje 5 volva na kojima je cem ii ecm riknuo radi slabog aku,pa se vi onda igrajte s punjenjem i paljenjem na kablove

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned tra 10, 2022 3:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 501
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
Citat:
Kak vam nije jasno da volvo ima osjetljivu elektroniku i da se s praznim aku može desiti puno sranja,pa znam najmanje 5 volva na kojima je cem ii ecm riknuo radi slabog aku,pa se vi onda igrajte s punjenjem i paljenjem na kablove
ako imaš s ćim pročitati flash/eeprom.. šalji da ih popravimo.
ili ako imaš koji rashodovan P1,P3, P2H/L CEM za donaciju javi, moram isprobati nešto, a da bi izveo zaključak treba mi veči uzorak


on topic:
neće elektronika prdnuti zbog napona , nego zbog pada napona. Volvo časkom izgubi sinhronizaciju CEM-ECU usljed istog. Problem kod paljenja na kablove je najčešće u lošim kablovima, kojeg kad oblankiraš ima 2 licne bakra.
budite pametni i na vrijeme mjenjajte akumulatore, rijetko krepaju bez prethodne najave.


Vrh
   
PostPostano: pon tra 11, 2022 6:56 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 778
Vozi: S60 D2 DriveE
Svi moderni auti su jako osjetljivi na padove napona, možda neki manje a neki više, ali svi su.

Ja sam imao preko 20 zapisanih grešaka a sve su bile zbog slabog akumulatora.


Vrh
   
PostPostano: pon tra 11, 2022 8:24 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 266
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
Može malo više detalja kako se pokvari pri nižem naponu?
Recimo i da izgubi sinkronizaciju, zar neće samo zapisati grešku i idemo dalje?
I zar ne postoji neka zaštita od preniskog napona?

Kada i kako znate da je neki od tih modula dobio po piksi? Tipa, je li moguće da se auto (naizgled) ponaša normalno, ali VIDA izbacuje neke žute greške?

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: pon tra 11, 2022 10:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 501
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
niži napon traži veću struju, za isti rad. primjer anlaser ti je cca 2-2,5KW.. motor pumpe ABS je x KW ...

kad izgubi sinhronizaciju, NEMA paljenja.

najbolja zaštita je redovito održavanje sustava. aku, mase. (mase su jako bitne!!).. Volvo u pravilu nema problem s masama (osim sabirnice u gepeku, što se lako detektira)

modul koji je dobio po piksi ne radi, obično to saznaš i bez Vide.


Vrh
   
PostPostano: pon tra 11, 2022 10:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3857
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Crkne cem auto ne pali,crkne ecm auto ne pali ,imali nekoiko slučajeva,cem s 60 2003,ecm v 50 2009,pa još v 50 i nez tocno koji sve i sve zbog slabog , ispražnjenog aku i paljenja na kablove

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sri tra 13, 2022 1:31 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 266
Vozi: 2015 XC60 D4 133 kW; 2017 S60 T6 270 kW
A može li se dogoditi da modul ne crkne, auto naizgled radi uredno, ali i dalje ima (žute) greške koje se ne daju obrisati?

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum - prodan
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG
2015 Volvo XC60 2.0 D4 (VEA) Summum
2017 Volvo S60 T6 Polestar


Vrh
   
PostPostano: pet tra 15, 2022 4:38 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet svi 15, 2015 11:15 pm
Postovi: 353
Vozi: V60 CC D4, V60 D2
Lokacija: Varaždin, okolica
Evo moje iskustvo - cisto informacije radi, da znate da niste u Zoni sumraka ukoliko dozivite nesto ovako:

Zove me otac jedan dan da nece Ford da mu upali. Dodjem ja, dam kontakt, upale se lampice, okrenem kljuc i sve se pogasi te se nista ne dogadja. Cim dam kontakt, rade prednja svjetla i straznji brisac iako su ugaseni na prekidacu. Vec sam mislio da su mu se misevi zavukli i grickali kablove.

Zovem elektricara i on mi sugerira da je akumulator prazan! Iako mi to nema smisla, spojim kleme da malo "dopunimo" akumulator i odjedanput sve radi kako treba - svjetla i brisac ne rade dok ih ne ukljucis, a auto normalno pali.

Dakle, pad napona je uspio zbuniti elektroniku da je skoro sve poblesavilo. Novi akumulator je rijesio problem (nakon sto je elektricar potvrdio da je alternator dobar).


Vrh
   
PostPostano: sri vel 01, 2023 7:52 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto tra 20, 2010 9:59 am
Postovi: 178
Vozi: V50 2.0D 2004g.
Lokacija: Moslavina
Moglo se jeftino dodatnim ulaznim kondenzatorima na napajanju svakog kritičnog modula + sofwareski riješiti i da kad kod paljenja auta (anlasera) sustav odmah automatski generira problem (alarm na displayu) niskog napona akumulatora kod prve pojave istoga, no da li ima mjesta za kondenzatore (par $) i još jedan alarm na listi + interes proizvođača vozila da se to i ostvari ... Na mojemu su primjerku zakasnili oko 18+ godina.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 01, 2023 9:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3857
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Kakve gluposti pišeš kakvi mrtvi kondenzatori , ako aku ima ispravan /dovoljan kapacitet nebtrebaju nikakvi kondenzatori , jer čim padne napon ispod 10 v u verglanju normalno da elektronika blesira


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 45 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan