Isti problem, još od 2016., ali javi se jednom u nekoliko mjeseci, traje dvije-tri kratke vožnje (cca 2 dana), pa se sam od sebe izgubi (poništi), te tako do prošlog utorka, od kad se više nikako neće i ne da poništiti. Lampica na tabli za motor se ne gasi nikako više. (Alarm=>"tipfeler" =>) ABS/ANTISKID system service required
Problem je jer sutra je zadnji dan za napraviti „tehnički“.
Još 2017. u servisu u Zadru stric mi je usput našao i tu grešku, ali zbog hitroće postupka nismo stigli dogovoriti da i nju maknu (rekao je da mi senzor u desnom prednjem kotaču javlja grešku i da ga treba zamijeniti). U četvrtak sam navečer s kineskim Konnwei OBDII plavozubim i Torqueom poništio grešku P1934 u sustavu, ispitao napajanje na senzoru i svejedno ista greška na displayu, a i lampica svijetli, a u sustavu ništa. Usput sam i potražio s vanjske strane nazubljeni prsten, no ne vidim izvana zupce, samo prsten. Svejedno sam napamet sa sprayem za kontakte dobro našpricao raspor ne bih li isprao masnoće i hrđu, ako bi to smetalo. U jutro sam naručio novi senzor. U subotu sam zamijenio senzor, ... i... ništa. Sve po starom. S OBDII plavozubim i Torqueom sam ponovo našao i poništio istu grešku u sustavu, no na ploči i dalje stoji isto, + i alarm ostaje na LCD displayu, a u programu nema više greške. Opet vožnja, greške nema. U nedjelju opet greška u sustavu, poništavanje ... u sustavu je nema, ali ostaje na displayu i na lampici. Karambitis. Na Youtubeu nađem da mogu biti loši kontakti na CEMu, pa sam i njega navečer skinuo, sve oprao sprayom za kontakte, no nikakve promjene. Danas sam ovdje vidio i taj problem s akumulatorom. Moj akku.. je za sad još zadovoljavajući, no prtljanjem po OBDu najednom mi se javio i alarm za niski napon na akku.. i poruka alarm system service required, ali samo jednom jučer, i jednom jutros, te ga poslije danas nije bilo. Sad akku stavljam na punjač do sutra u jutro, možda ... ? Našao sam i moguću grešku na:
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t ... t=antiskid : sas senzor(to u volanu), za to još nisam nikad čuo ni pročitao, vidio nigdje, pa mi ništa od toga nije jasno, pa bih molio kratko objašnjenje, kako se uklanja ta greška i koji rezervni dio se/ako se mijenja. Dakle, ili taj „sas“ ili prsten? Prsten bi trebao biti unutar glafčine, iza diska, a ne izvana (dakle izvaditi poluosovinu iz ležaja – hm.. za Vadis/Vida moram ponovo instalirati WinXP i program, a već sam se ponadao da mi nikad više neće trebati) ? Ili treba otići na ozbiljni OBDII dijag. uređaj i resetirati i sustav, i ploču?!? Senzor je jednaki ATE i model kao i stari koji je skinut. Ima li što još? Stražnji senzori? Valjda ih nemam?
P.S.: Već me godinama provociraju kad ću nabaviti novoga „jelenka“, a moj siroti je još skoro kao nov, barem limarija, auspuh i čep od rezervara
Samo su greške u računalu stare, na svu sreću
P.P.S.: Sutra se, čini mi se ide s crnim flasterom preko lampice na tehnički
P.P.P.S.: Unatoč toj grešci, ABS i dalje radi besprijekorno, i motor ne gubi snagu, kako je to znalo biti prije, dok se alarm javljao, i prije nego se gasio. Jedino se tempomat ne da uključiti još uvijek nikako.