Još nešto: T5 motor na C70 NIJE isti kao i T5 motor na S60. Nisam siguran, ali čini mi se (po zapremnini, promjeru i hodu klipa) da je T5 motor na C70 zapravo isti kao 2.5T motor na S60.
http://www.volvocars.com/HR/ALL-CARS-MY ... hSpec.aspx
http://www.volvocars.com/hr/All-Cars-MY ... hSpec.aspx
T5 motor na C70 ima turbinu integriranu u onom dijelu gdje se 5 cijevi spaja u jednu (ono kaj se na engleskom kaže "exhaust manifold") dok T5 motor na S60 ima turbinu spojenu šarafima na taj dio. Shodno tome, turbina iz S60 R ne bi pasala na moj motor..
T5 s60 2001-2003 modela je 2,3 motor sa 8,5 kompresijom i 16T turbom.
T5 S60 od 2004 je 2,4 motor sa 8,5 kompresijom i k24 turbom.(modificirana grana)
S60R od 2004 je 2,5 motor sa 8,5 kompresijom i k24 turbom.(modificirana grana)
C30 S40 C70 T5 cca.2006 pa nadalje ima 2,5 motor sa 9 kompresijom i k16 turbom.
grana i turbo iz S60R zajedno pašu na nove T5 motore(isto tako i sve stare 5 cil turbo motore) na šaraf,i čak i paše na ford focus ST također.
blok motra 5 cilindara turbo motora isti je još od devedesetih kad je prvi put viđen na 850 modelima a jedina je razlika borung iliti promjer cilindara.
zato noviji motori 2,4 i 2,5 imaju nešto malo slabiji blok i maximalno podnose oko 450 konja.(safe verijanta)