Citat:
Citat:
Tvoj auto ima elektronsku distribuciju sile kočenja pa nema propisano koliko % koče zadnji a koliko prednji već to regulira elektronika preko senzora na kotačima ( znači čim se jedan vrti manje od ostalih odnosno proklizava) sistem smanjuje pritisak na taj kotač.
Što se tiče držanja ručne nakon zamjene, morala bi kočiti bolje nego sa starim jedino ako nije loša kvaliteta diskova i pakni.
Ja sam stavljal orginale i meni koči super.
Meni jučer na tehničkom pregledu ustanove razliku kočenja od 6% na zadnjim točkovima i 1% na prednjim. Ova razlika od 6% je daleko unutar granica. Ipak, kako je moguća ovakva razlika na zadnjim točkovima ako elektronika to sve nadzire? Napominjem da su na svim točkovima identične gume, iste starosti.
To ti nema apsolutno nikave veze sa elektronikom već sa mehanikom kočnice, razlike u kočenju na valjcima kod tehničkog pregleda mogu biti uzrokovanje jedino mehaničkom greškom ( disk pločice, diskovi, kočiono ulje, čeljusti ili distributor ulja u ABS hirauličkom sklopu)