Citat:
Slazem se. Gledano u brojkama to bi mozda i moglo biti tu negdje. No, i dalje mi je to vise zabavna anegdota nego nesto iz cega bi se izvlacili zakljucci
I ja sam svojevremeno sa T5Rom pogazao zahrdjali auspuh alfi GTA, a vjerujem da bi sa istim vozacem rezultat bio potpuno drugaciji
Bilo kako bilo, vrlo rado bi probao S4. Bas me zanima koliko je neuvjerljiv u zavojima
Slažem se - svako ganjanje po cesti je u osnovi više zabavna anegdota nego nešto iz čega bi se izvlačili zaključci. Za to bi ipak trebali usporedni testovi rađeni od nepristrane firme.
Ovo "neuvjerljiv u zavojima" znači da mu nos izrazito bježi van a i da ima izraženo naginjanje (body roll). Ja doduše nisam probao S4 cabrio nego A4 cabrio ali prijatelj kojem žena vozi S4 cabrio kaže da se slično ponaša.
Evo testa iz Evo magazina, oni su uglavnom bolno objektivni i bez dlake na jeziku i mislim da su dosta dobro opisali sva 4 cabria (ja sam ih isto probao):
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... o_c70.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Znam na kaj misliš vezano za ovo s Alfom GTA kaj si ispričao, ja sam na onih 15-tak Km prema Rijeci koji se spuštaju prema Grobniku (iz pravca Zagreba) bio po zavojima brži od BMW M6, ali se vidjelo da tip nema petlje stisnuti ga. Po ravnom ga naravno nemam (ni blizu)! Međutim, to mi nije padalo niti na pamet uspoređivati.
Teško je reći.. Probaću ga ja posuditi pa vidjeti sam kak se to ponaša.
P.S. za usporedbu pogledaj malo ovu tablicu. Vjerujem da će ti posebno biti zanimljivi br. 104, 175 i 176
http://www.fastestlaps.com/track24.html" onclick="window.open(this.href);return false;
P.P.S. uzmi također u obzir br. 108 - moj cabrio tu istu Mazdu na ravnom osramoti da se sve crveni. Track je ipak nešto drugo i čisto sumnjam da bih ju imao na stazi. Doduše, nikad se ne zna koliko si stvarno dobio s promjenom amortizera i opruga na "debelom" cabriu..