Sada je: pet srp 18, 2025 10:56 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 10:51 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 21, 2008 12:40 am
Postovi: 124
Vozi: 2001 S60 2.4i 125kW
Lokacija: ZG
Prema Vadisu za ususne benzince je tlak 13, a za turbake 11 bara.;)
http://img529.imageshack.us/f/19311761.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja imam 2.0 usisnog benzinca i isto baca nešt ulja kad se odvrne čep, ali kaj nebi to trebalo biti ok s obzirom da on direktno gore ima bregaste-pa mora nekaj bacat :?


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 11:00 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 21, 2008 12:40 am
Postovi: 124
Vozi: 2001 S60 2.4i 125kW
Lokacija: ZG
Citat:
Citat:
Onda ti meni objasni kad ja uhvatim u ruke svoj no name kinez za mjerenje kompresije zašto na svako atmosfercu pokazuje puno veči (aj kad ja neznam več neznam :wink: )tlak nego na turbaku :?:

Nisam to ni ja kuzio, pa da probam :-)

Moj TDI me natjero da istrazim.

Zato kaj kad mjeris kompresiju, turbina ne fila posto se vergla anlaserom (?)

A, kad uzmes omjer to izgleda ovako.

Kod mjerenja neturbaka stlacis 11 dijelova na 1, a kod turbaka stlacis samo 8.5 dijelova na 1.

Znaci ako si stlacio 11 dijelova u 1 dobijes veci tlak i zato kinez izmjeri vise.

E, a kad se to sve desava u voznji i kad turbina fila, onda kod turbaka u cilindar ude puno vise zraka i tlak je veci.
A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva? :mrgreen:


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: sub stu 20, 2010 12:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Prema Vadisu za ususne benzince je tlak 13, a za turbake 11 bara.;)
http://img529.imageshack.us/f/19311761.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja imam 2.0 usisnog benzinca i isto baca nešt ulja kad se odvrne čep, ali kaj nebi to trebalo biti ok s obzirom da on direktno gore ima bregaste-pa mora nekaj bacat :?
11-13 bara za turbake a 13-15 za atmosferce,to su neke normalne vrijednosti.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: sub stu 20, 2010 3:55 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri stu 10, 2010 1:29 am
Postovi: 18
Vozi: Nakamura Xrider T4
ma ok sad sam malo zakuho situaciju sa karikama, bat meni baca toliko ulja da kad otvorim čep moram svaki puta brisat motor ali hvala na raspravi, nači od 11 do 13 se tolerira :shock:


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: sub stu 20, 2010 8:37 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva? :mrgreen:
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen :mrgreen:

A, kak rade neturbo dizeli? :think:

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: sub stu 20, 2010 10:46 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Skala je kod mene izražena u P.S.IMahom kad mjerim kod svih turbaka(nisu novi istina)dobivam između 70i 80 P.S.I
Ajde molim konverziju u bare :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: sub stu 20, 2010 11:26 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
80 psi = 5.515806 Bar

Baci u smeće to čime mjeriš.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: sub stu 20, 2010 5:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Neno hebate pa nije ni čudo da ti je dvorište puno Volvača sa sjebanim motorima, čitaj slabom kompresijom...ha ha :think: :D :D .
Zajebi tog kineza i kupi pošten alat, nego kak s paulanerom stojimo tam, Gonzo mislim da je vrijeme za jedan meet u Jaski.... :?:

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: sub stu 20, 2010 5:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
bome je :D samo stoj,zar mi nismo onda tukli po erdingeru :think: nekako se slabo sjećam :doh:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: sub stu 20, 2010 10:04 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 21, 2008 12:40 am
Postovi: 124
Vozi: 2001 S60 2.4i 125kW
Lokacija: ZG
Citat:
Citat:
A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva? :mrgreen:
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen :mrgreen:

A, kak rade neturbo dizeli? :think:
Pa kaj nije da se turbina pali na nekom određenom broju okretaja kada ispušni plinovi postignu određeni pritisak? Ne trbo dizeli rade na principu usisa isto kao i benzinci :mrgreen:


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: ned stu 21, 2010 5:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon srp 27, 2009 6:41 pm
Postovi: 518
Vozi: Volvo FH16
Lokacija: Orahovica
Citat:
Citat:
Citat:
A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva? :mrgreen:
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen :mrgreen:

A, kak rade neturbo dizeli? :think:
Pa kaj nije da se turbina pali na nekom određenom broju okretaja kada ispušni plinovi postignu određeni pritisak? Ne trbo dizeli rade na principu usisa isto kao i benzinci :mrgreen:
kolko ja znam, vrti se stalno dok je auto upaljen, ali jaće se zavrti kad dostigne određen broj okretaja, ispravite ako griješim

_________________
"There are dreams and desires, sanity or curiosity, rational or gut decision, clear targets or spontaneous detours, and there's the good feeling of driving a car wich is just as individual as you are. That's why you drive one. Volvo for life" :)


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: ned stu 21, 2010 10:58 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Neno hebate pa nije ni čudo da ti je dvorište puno Volvača sa sjebanim motorima, čitaj slabom kompresijom...ha ha :think: :D :D .
Zajebi tog kineza i kupi pošten alat, nego kak s paulanerom stojimo tam, Gonzo mislim da je vrijeme za jedan meet u Jaski.... :?:
Vi to več obečavate.............. :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: ned stu 21, 2010 1:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Prema Vadisu za ususne benzince je tlak 13, a za turbake 11 bara.;)
http://img529.imageshack.us/f/19311761.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja imam 2.0 usisnog benzinca i isto baca nešt ulja kad se odvrne čep, ali kaj nebi to trebalo biti ok s obzirom da on direktno gore ima bregaste-pa mora nekaj bacat :?
11-13 bara za turbake a 13-15 za atmosferce,to su neke normalne vrijednosti.
Tako je, turbaci mogu imati nešto manje vrijednosti kod mjerenja na hladno zbog većih tolerancija za klipove. Na zagrijanom motoru ne bi trebalo biti razlike.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: ned stu 21, 2010 1:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
kolko ja znam, vrti se stalno dok je auto upaljen, ali jaće se zavrti kad dostigne određen broj okretaja, ispravite ako griješim
Točno, turbina se vrti i na leru.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: ned stu 21, 2010 1:04 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
A što kada se turbina ne vrti (na nižim okretajima), kak bi dizel onda radio s obzirom da treba veći tlak jer radi na principu samozapaljenja goriva? :mrgreen:
Turbina se uvijek vrti, osim kad je motor ugasen :mrgreen:

A, kak rade neturbo dizeli? :think:
Pa kaj nije da se turbina pali na nekom određenom broju okretaja kada ispušni plinovi postignu određeni pritisak? Ne trbo dizeli rade na principu usisa isto kao i benzinci :mrgreen:
Ma vrti se stalno samo nema ucinka do odredenog broja okretaja.

Je pa i turbo motori rade na usis, samo im turbina dodatno pomaze :)

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan