Sada je: pon srp 07, 2025 11:37 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 80 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri sij 19, 2011 8:28 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned vel 07, 2010 6:35 pm
Postovi: 43
Vozi: v70 aut .2002g 170hp
Lokacija: Bijeljina
:?:


Vrh
   
PostPostano: sri sij 19, 2011 10:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Tak je i moja faca izgledala.Zbunjeno. :think:


Vrh
   
PostPostano: pet sij 21, 2011 9:56 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Meni to smrdi na krivo ulje ali valjda znaju u servisu...
Ak imas jos kanticu provjeri ulje. Postoje original Volvo ulja za AW getribe i za druge koje Volvo koristi...

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Zadnja izmjena: V70, dana/u pet sij 21, 2011 9:58 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: pet sij 21, 2011 9:58 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned vel 07, 2010 6:35 pm
Postovi: 43
Vozi: v70 aut .2002g 170hp
Lokacija: Bijeljina
Volvo originalno,prijatelj mi poslao iz Švedske :wink:,on radi u volvo servisu slao sam mu broj šasije da po njemu naruči, :snooty: nije valjda lud da mi pošalje pogrešno :!:


Vrh
   
PostPostano: pet sij 21, 2011 10:18 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Drugi put odeš u servis, mene je koštalo 79,82 EUR-a (izmjena ulja i dijagnostika usput) i ne brineš da li si što pogriješio i da li treba kakve adaptacije, softveri i slično što će te koštati ko svetog petra kajgana.
Volvo ovlašteni servis naravno, ulje origanl Volvo, kantica 4l skoro cijela istočena. Bio sam kraj servisera i gledao kad su radili.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pet sij 21, 2011 6:31 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet stu 27, 2009 6:39 pm
Postovi: 371
Vozi: Volvo V 70 2.5 T
Lokacija: Zagreb
Teško mi je shvatiti hrabrost ljudi koji se usude kopati po automatskoj getribi,i pri tome misle da će nešto uštedjeti.To apsolutno treba prepustiti stručnoj osobi,pa ako zezne nek odgovara za štetu.Vrlo malo je stručnjaka za automatike,a ovi noviji su vrlo osjetljiva stvar.Pogledajte na netu presjek bilo koje modernije aut.getribe,sve će vam biti jasno.Bilo koja greška u koracima kod izmjene ulja i filtera (-ako ga ima)rezultira katastrofom za novčanik.A o cijeni nove pa i dobre polovne automatske getribe nije pristojno govoriti,čovjek odjednom zaradi neku čudnu drhtavicu...Ja sam osobno imao nekoliko,pa i sada imam dva auta sa automatskom getribom,i nikada nikakvih problema.Držim se nekih,kroz godine stečenih iskustava,i to je to.Nikada ne stiskati gas dok je auto hladan,(moderniji automatici to i ne dozvoljavaju)na semaforu ako je kratko čekanje ostavim u D,ako je duže prebacim u N,nikada predugo držati gas kod kick-down funkcije,samo koliko treba za preticanje,a prvu brzinu ili prekidač za zimsku vožnju samo u krajnjoj nuždi,i vremenski kratko.Naravno da se uz sve to može dogoditi kvar elektronike,no to je tako...elektronika je jednostavno rečeno-nepredvidljiva.

_________________
Volvo V 50 2.0 d
Volvo S 60 R
Volvo XC 90 V8
Volvo XC 60 2.4 d
Volvo V 70 2.5 t


Vrh
   
PostPostano: sub sij 22, 2011 4:32 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub stu 29, 2008 6:50 pm
Postovi: 317
Vozi: s60 2.4D
Lokacija: Bjelovar
Citat:
Teško mi je shvatiti hrabrost ljudi koji se usude kopati po automatskoj getribi,i pri tome misle da će nešto uštedjeti.To apsolutno treba prepustiti stručnoj osobi,pa ako zezne nek odgovara za štetu.Vrlo malo je stručnjaka za automatike,a ovi noviji su vrlo osjetljiva stvar.Pogledajte na netu presjek bilo koje modernije aut.getribe,sve će vam biti jasno.Bilo koja greška u koracima kod izmjene ulja i filtera (-ako ga ima)rezultira katastrofom za novčanik.A o cijeni nove pa i dobre polovne automatske getribe nije pristojno govoriti,čovjek odjednom zaradi neku čudnu drhtavicu...Ja sam osobno imao nekoliko,pa i sada imam dva auta sa automatskom getribom,i nikada nikakvih problema.Držim se nekih,kroz godine stečenih iskustava,i to je to.Nikada ne stiskati gas dok je auto hladan,(moderniji automatici to i ne dozvoljavaju)na semaforu ako je kratko čekanje ostavim u D,ako je duže prebacim u N,nikada predugo držati gas kod kick-down funkcije,samo koliko treba za preticanje,a prvu brzinu ili prekidač za zimsku vožnju samo u krajnjoj nuždi,i vremenski kratko.Naravno da se uz sve to može dogoditi kvar elektronike,no to je tako...elektronika je jednostavno rečeno-nepredvidljiva.
Ne znam kolika je hrabrost potrebna da bi se netko odlučio odvrnuti čep za ispuštanje ulja na mjenjaču (bio on automatski ili ne) i zatim ga zavrnuti natrag. Da li će "stručnjak" stvarno taj posao odraditi toliko stručnije nego tamo neki obični smrtnik koji se drznuo to učiniti sam? Gonzo je mjenjao ulje na čep i eto pizdarije, tomislavm je mjenjao u ovlaštenom servisu i kaže da nema problema. Ali ako sam dobro shvatio i u jednom i u drugom slučaju ulje je mjenjano na identičan način (odvrni čep, nakon što ulje iscuri zavrni čep i nalij novo ulje). Šta sad da ja zaključim iz ovoga, da je slovenac veči maher u odvrtanju i zavrtanju čepova od gonza? A nekak mi se čini da se čovjek dosta kuži u aute i da nije baš sa neba pao po tom pitanju. Btw, baš me zanima da li bi ovi u ovlaštenom servisu tomislavu popravili mjenjač o svom trošku u 100 postotnom iznosu da je nedaj bože nešto otišlo u krivi smjer nakon izmjene ulja. Možda bi ovako nekako glasio odgovor servisera (žao nam je ali mi smo napravili sve po propisanoj proceduri, biti će da vam je mjenjač bio sjeban od prije......itd.) Dakle, ja ne mislim da se ovdje radi o nekoj hrabrosti ili ne hrabrosti, nego jednostavno o tome da među vozačima volva, i ne samo volva nego i bilo koje druge marke automobila ima i onih koji vole zasukati rukave, potrošiti nešto svojeg vremena i neke stvari napraviti sami, onako, za svoj gušt. Jer, ovdje na forumu nas ima popriličan broj i večina nas se međusobno ne poznaje a i razlikujemo se po zanimanju, naobrazbi, hobijima,životnim uvjerenjima..... (što bi se reklo, sto ljudi sto čudi) ali na kraju nas ipak povezuje jedna stvar, VOLVO, i zato smo ovdje da razmjenjujemo informacije i saznanja o našim :auto-layrubber: stoga ne mislim da je ušteda uvijek zvijezda vodilja prilikom upuštanja u neki posao na autu. Naravno da smo svi mi čuli da postoje servisi, i ovlašteni i neovlašteni i kajaznam kakvi još sve al jeb ga meštre, neki od nas jednostavno vole sami.... U konkretnom slučaju, kada već govorimo o ulju u mjenjaču, mi ga ne možemo izmisliti nego ga moramo negdje kupiti, pa odlučili se mi na ulje iz volvo servisa ili neko drugo dobavljivo u nekoj trgovini ostaje činjenica da niti u jednom slučaju nije baš jeftino.

_________________
do not repair something if it is not broken


Vrh
   
PostPostano: sub sij 22, 2011 5:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ukoliko izmjena krene po zlu ovlasteni serviser nece preuzeti stetu na sebe,nego prije nego sto pocne sa izmjenom upozorit ce stranku na moguce komplikacije.
neki ovlasteni cak i nezele mjenjati ulje u getribama.
poznat je to problem sa tim getribama i zato svako izbjegava takve zahvate ako moze.
zato moj savjet,kad kupite novog volvo automatika mjenjate ulje vakih 30-40tkm i problema nece bit.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: sub sij 22, 2011 8:06 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet stu 27, 2009 6:39 pm
Postovi: 371
Vozi: Volvo V 70 2.5 T
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Teško mi je shvatiti hrabrost ljudi koji se usude kopati po automatskoj getribi,i pri tome misle da će nešto uštedjeti.To apsolutno treba prepustiti stručnoj osobi,pa ako zezne nek odgovara za štetu.Vrlo malo je stručnjaka za automatike,a ovi noviji su vrlo osjetljiva stvar.Pogledajte na netu presjek bilo koje modernije aut.getribe,sve će vam biti jasno.Bilo koja greška u koracima kod izmjene ulja i filtera (-ako ga ima)rezultira katastrofom za novčanik.A o cijeni nove pa i dobre polovne automatske getribe nije pristojno govoriti,čovjek odjednom zaradi neku čudnu drhtavicu...Ja sam osobno imao nekoliko,pa i sada imam dva auta sa automatskom getribom,i nikada nikakvih problema.Držim se nekih,kroz godine stečenih iskustava,i to je to.Nikada ne stiskati gas dok je auto hladan,(moderniji automatici to i ne dozvoljavaju)na semaforu ako je kratko čekanje ostavim u D,ako je duže prebacim u N,nikada predugo držati gas kod kick-down funkcije,samo koliko treba za preticanje,a prvu brzinu ili prekidač za zimsku vožnju samo u krajnjoj nuždi,i vremenski kratko.Naravno da se uz sve to može dogoditi kvar elektronike,no to je tako...elektronika je jednostavno rečeno-nepredvidljiva.
Ne znam kolika je hrabrost potrebna da bi se netko odlučio odvrnuti čep za ispuštanje ulja na mjenjaču (bio on automatski ili ne) i zatim ga zavrnuti natrag. Da li će "stručnjak" stvarno taj posao odraditi toliko stručnije nego tamo neki obični smrtnik koji se drznuo to učiniti sam? Gonzo je mjenjao ulje na čep i eto pizdarije, tomislavm je mjenjao u ovlaštenom servisu i kaže da nema problema. Ali ako sam dobro shvatio i u jednom i u drugom slučaju ulje je mjenjano na identičan način (odvrni čep, nakon što ulje iscuri zavrni čep i nalij novo ulje). Šta sad da ja zaključim iz ovoga, da je slovenac veči maher u odvrtanju i zavrtanju čepova od gonza? A nekak mi se čini da se čovjek dosta kuži u aute i da nije baš sa neba pao po tom pitanju. Btw, baš me zanima da li bi ovi u ovlaštenom servisu tomislavu popravili mjenjač o svom trošku u 100 postotnom iznosu da je nedaj bože nešto otišlo u krivi smjer nakon izmjene ulja. Možda bi ovako nekako glasio odgovor servisera (žao nam je ali mi smo napravili sve po propisanoj proceduri, biti će da vam je mjenjač bio sjeban od prije......itd.) Dakle, ja ne mislim da se ovdje radi o nekoj hrabrosti ili ne hrabrosti, nego jednostavno o tome da među vozačima volva, i ne samo volva nego i bilo koje druge marke automobila ima i onih koji vole zasukati rukave, potrošiti nešto svojeg vremena i neke stvari napraviti sami, onako, za svoj gušt. Jer, ovdje na forumu nas ima popriličan broj i večina nas se međusobno ne poznaje a i razlikujemo se po zanimanju, naobrazbi, hobijima,životnim uvjerenjima..... (što bi se reklo, sto ljudi sto čudi) ali na kraju nas ipak povezuje jedna stvar, VOLVO, i zato smo ovdje da razmjenjujemo informacije i saznanja o našim :auto-layrubber: stoga ne mislim da je ušteda uvijek zvijezda vodilja prilikom upuštanja u neki posao na autu. Naravno da smo svi mi čuli da postoje servisi, i ovlašteni i neovlašteni i kajaznam kakvi još sve al jeb ga meštre, neki od nas jednostavno vole sami.... U konkretnom slučaju, kada već govorimo o ulju u mjenjaču, mi ga ne možemo izmisliti nego ga moramo negdje kupiti, pa odlučili se mi na ulje iz volvo servisa ili neko drugo dobavljivo u nekoj trgovini ostaje činjenica da niti u jednom slučaju nije baš jeftino.
Nema potrebe za ironijom,ja uopće ne sumnjam u stručnost Gonza,niti bilo koga s ovoga foruma.Dapače,cijenim ga kao jako dobrog poznavaoca Volva,a o automatiku zna puno,jer je imao svakakva iskustva s njim.Ja samo iznosim svoje mišljenje oko mogućih problema kod promjene ulja u automatskoj getribi,jer to su osjetljivi sklopovi,pogotovo noviji sa tiptronicima ili geartronicima.To sigurno nije samo odvrtanje čepa,i ispuštanje te ponovno ulijevanje ulja.Jer da je tako,ne bi se i servisi toliko ograđivali od tog posla,i upozoravali na moguće posljedice.Pa čega se oni boje,a mi se ne bi trebali?

_________________
Volvo V 50 2.0 d
Volvo S 60 R
Volvo XC 90 V8
Volvo XC 60 2.4 d
Volvo V 70 2.5 t


Vrh
   
PostPostano: sub sij 22, 2011 9:30 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
ukoliko izmjena krene po zlu ovlasteni serviser nece preuzeti stetu na sebe,nego prije nego sto pocne sa izmjenom upozorit ce stranku na moguce komplikacije.
neki ovlasteni cak i nezele mjenjati ulje u getribama.
poznat je to problem sa tim getribama i zato svako izbjegava takve zahvate ako moze.
zato moj savjet,kad kupite novog volvo automatika mjenjate ulje vakih 30-40tkm i problema nece bit.
Da, zvao sam u Biškup i u Baotić i upozorili su me da ne odgovaraju da će mijenjač nakon izmjene ulja ispravno raditi.

Pitao sam u Mariboru i ništa me nisu upozoravali, rekli su mi da nikad nisu imali takvih problema.
Obzirom da sam istu komunikaciju imao na mailu mislim da bi mi morali priznati popravak ukoliko bi izmjenom zeznuli rad mjenjača.

A naši servisi su me tražili 4-5x više novaca za izmjenu, ali da pri tome oni ništa ne garantiraju....meni je to smiješno. Maribor mi je na 60 minuta vožnje max, tako da nije bilo dvojbe gdje ću ići i zašto.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: sub sij 22, 2011 10:49 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub stu 29, 2008 6:50 pm
Postovi: 317
Vozi: s60 2.4D
Lokacija: Bjelovar
Citat:
Nema potrebe za ironijom,ja uopće ne sumnjam u stručnost Gonza,niti bilo koga s ovoga foruma.Dapače,cijenim ga kao jako dobrog poznavaoca Volva,a o automatiku zna puno,jer je imao svakakva iskustva s njim.Ja samo iznosim svoje mišljenje oko mogućih problema kod promjene ulja u automatskoj getribi,jer to su osjetljivi sklopovi,pogotovo noviji sa tiptronicima ili geartronicima.To sigurno nije samo odvrtanje čepa,i ispuštanje te ponovno ulijevanje ulja.Jer da je tako,ne bi se i servisi toliko ograđivali od tog posla,i upozoravali na moguće posljedice.Pa čega se oni boje,a mi se ne bi trebali?
Ma sve 5, i ja sam samo rekao što mislim i nikako mi nije namjera da rasprava sad ode u pravcu u kojem ne bi trebala. Ali mi se sad nameće slijedeće pitanje: ako ja npr. sa geartronicom odem tamo gdje je bio i kolega tomislavm i zatražim izmjenu ulja, kojim će oni postupkom promjeniti ulje u mojem mjenjaču u odnosu na njegov :think:
Možda bi KIKI tu mogao nešto natipkat o tome?
Ipak, mislim da nakon razglabanja na ovih pet stranica ipak možemo zaključiti da ulje u mjenjaču svakako treba mijenjati jer će mu staro spaljeno ulje doći glave prije ili kasnije, a vjerojatno prije nego kasnije. A na svakom od nas ostaje odluka u kojem aranžmanu će se to odradit jer servisi nam baš i ne pružaju neku sigurnost i utjehu po tom pitanju.
Citat:
ukoliko izmjena krene po zlu ovlasteni serviser nece preuzeti stetu na sebe,nego prije nego sto pocne sa izmjenom upozorit ce stranku na moguce komplikacije.
neki ovlasteni cak i nezele mjenjati ulje u getribama.
poznat je to problem sa tim getribama i zato svako izbjegava takve zahvate ako moze.
zato moj savjet,kad kupite novog volvo automatika mjenjate ulje vakih 30-40tkm i problema nece bit.
Gonzo, tvoj savjet je skroz ok i ja osobno bih volio da ga se mogu držati, ali koliko ima ljudi na ovom forumu koji su si kupili skroz novog volva automatika? ja na žalost nisam među onima koji jesu :oops: i zato mi je ovaj moj tak dobriiiii i najbolši na celemu svetu.... :lol:
no, kad se sjetim jednog svog frenda koji vozi mecana c200 i njegovog seksa sa mjenjačem (a čak nije ni automatik) i još nekih drugih ispada da mi i nismo baš najcrnja točka u svemiru pa mi nekako lakše :lol:

_________________
do not repair something if it is not broken


Vrh
   
PostPostano: sub sij 22, 2011 11:16 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned vel 07, 2010 6:35 pm
Postovi: 43
Vozi: v70 aut .2002g 170hp
Lokacija: Bijeljina
Pa vi se siti ispričaste a niko ili većina mi ne odgovori dali je neko imao sličan problem :?


Vrh
   
PostPostano: ned sij 23, 2011 11:54 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub stu 29, 2008 6:50 pm
Postovi: 317
Vozi: s60 2.4D
Lokacija: Bjelovar
Citat:
Volvo originalno,prijatelj mi poslao iz Švedske :wink:,on radi u volvo servisu slao sam mu broj šasije da po njemu naruči, :snooty: nije valjda lud da mi pošalje pogrešno :!:
i ja vjerujem da nije lud da ti pošalje krivo ulje, a možda se nenamjerno desilo baš to......tko bi ga znao! prostudiraj malo tu svoju kanticu od ulja i sve što piše na njoj (ako već nisi)
možda ti je došlo original volvo ulje ali npr. za AW50-42 (lupam onak napamet) a tvoj kao niti moj mjenjač to ulje nikako ne vole,ili ga "vole" neko kratko vrijeme, sudeći po ovoj priči:

http://volvoforums.com/forum/showthread.php?t=32667" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
do not repair something if it is not broken


Vrh
   
PostPostano: ned sij 23, 2011 12:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Pa vi se siti ispričaste a niko ili većina mi ne odgovori dali je neko imao sličan problem :?
koliko ulja si promjenio prilikom izmjene.?

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: ned sij 23, 2011 4:37 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned vel 07, 2010 6:35 pm
Postovi: 43
Vozi: v70 aut .2002g 170hp
Lokacija: Bijeljina
Iscurilo je oko 3,3-3,5l i mislim da nije pogrešno ulje evo slike istog:
slika


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 80 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan