Neznam dali ti mogu dati kvalitetan izvještaj s obzirom na to da imam tek punih sat vremena za volanom po pisti, od cega 15 minuta sa Rozicom i ostatak sa Snjeskom (440). Ovo je vise bila prilika za pretjerati po zavojima na sigurnom mjestu i da dobijem bolji uvid u Rozicu.
No dojmove mogu napisat, subjektivne dakako.
Najprije malo tehničkih;
Rozica je tezak auto, gotovo 650 kila vise od 440ke, tako da se ne treba čuditi istom lap time-u kod oba auta.
Rozica ima 179 hp/t a snjesko čak 115hp/t. Snjeska sam vozio na r888 (slick gume) svi seleni su tvrda guma naprijed ili teflon odostraga, olaksan zamasnjak, kratak diferencijal, portana glava, high flow ventili i tih jebenih 630 kila manje su napravili malu razliku između 300 i 120 konja.
Vozackih;
Grobnik je "skupa" staza. Čak se i dečki sa laksim i rasnijim trkacima voze po tri kruga i onda idu u box hladiti gume.
Ja sam napravio 7 krugova po prilicno velikoj gužvi i hankurac v12 ventus je dobio pruge ko zebra
dakle ode 2000kn.
Zavoji su prilicno oštri i tu opet dolazi do izražaja težina auta. Naj gore je kada ne uspori dovoljno da bi sa gasom prošao zavoj pa se vadis van sa dodavanjem volana, auto bjezi preko nosa, hankurac urlice na prednjoj vanjskoj felzi i izlazna brzina je loša. A opet, imaj muda ugasiti DSTC na grobniku i u tako velikoj gužvi! Nažalost (kasnije se ispostavilo na sreću) nisam imao dosta vremena niti mjesta na pisti poraditi na tom prolasku po zavojima, a bio je dosta topal dan i 0w30 je postao rijedak ko voda. Odlucio sam izac van.
Usporedit cu iskustva kada napravim neke preinake na autu, mozda potrazim i 17" felgne i kakve r gume, ali sve u svoje vrijeme. Čuo sam da je sljedeći TD (turbo diesel) sredinom studenog, no cisto sumnjam da cu stići obavit pripreme.
E sada, pred kraj dana sam dobio priliku proći startno ciljnu ravninu sa malo ispod 300km/h i uživati u najbrzem kurugu dana sa malo iznad 1.41 minute. E jeben ti sto je to bilo dobro. Jos sada me trnci prolaze kad se sjetim. Instantno sam se ohladio od ikakvog sarafanja po Rozici.
Jos jedan VAŽAN detalj za sve one koji misle proći na koji krug. Nikako se nemojte voziti iza bilo kakvog automobila. Kamencici i komadi guma su mi toliko otukli auto da mi je i danas zao sto sam išao. Definitivno izbjegavati gužve, pa makar i pod cijenu losijeg vremena prolaska jer par sekundi ne vrijedi razbijene maske, otucenih farova, ispiketanog branika, haube i nedaj Boze razbijene sajbe.