Sada je: ned srp 13, 2025 1:19 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pon kol 27, 2007 1:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
mozda su ti filteri od plina zmazani?
A ni šuma nije daleko.. :D
Lijepo je čovjek napisao da mu auto trza, a na plin se još jače osjeti, dakle trza i na benzin ;)

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 27, 2007 2:29 pm 
Citat:
Citat:
mozda su ti filteri od plina zmazani?
A ni šuma nije daleko.. :D
Lijepo je čovjek napisao da mu auto trza, a na plin se još jače osjeti, dakle trza i na benzin ;)
ajde bar netko proičita cijeli post :wink:

2 kiki: i meni se tako čini, niš bum se zaletil do gore, ako ne prije onda bumo bacili pogled na roštaču između isprobavanja c30 i xc70. neko je napisao da se sviječice moraju mijenjati svakih 20k km, meni su rekli da ove drže 100k km :shock:
sad mi niš nije jasno :?:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 27, 2007 2:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Svječice bi mogao mijenjati u tako dugim intervalima kada se ne bi vozio na plin. Temperatura ispušnih plinova ti je cca 100 stupnjeva viša, pa se svječice puno prije potroše.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 27, 2007 8:06 pm 
Citat:
Svječice bi mogao mijenjati u tako dugim intervalima kada se ne bi vozio na plin. Temperatura ispušnih plinova ti je cca 100 stupnjeva viša, pa se svječice puno prije potroše.
mrak, plin produljuje vijek motora ali ne i svjećice :shock:

dobro, buju dečki bacili pogled kad ćemo mjenjati bobinu :idea:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 27, 2007 9:35 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
kiki kad zlayin isto tako nije htjeo palit nakon 10 min stajanja uzrok je bio neispravan regulator pritiska goriva i otkad je to promjenio auto pali ko blesav :lol:

To je isto novo u kompletu sa diznama,(meni su bile dizne problem kaj auto nije palil jer su puštale lagano gorivo u cilindar kad je auto bio ugašen), danas sam malo gledal kak to sve skupa funkcionira na autima koji nemaju od napred povrat goriva, ti auti imaju kod filtera povrat i kad naprijed na dizne dobe pritisak od 309 Kpa onda zatvori regulator pritiska i počne pretakati preko te cijevi u rezervar a na pumpi goriva ima na toj povratnoj cijevi ventil koji se otvara na 350 Kpa, e sad ako taj povrat na pumpi otvori ranije nego regulator pritisaka onda nema dovoljan pritisak na dizne. Danas sam natankiral na Tifonu 98 oktana ali nisam uspel videti dali je kaj bolje jer nisam išel doma sa svojim autom.
Primjetil sam da kad je rezervar pri kraju da auto ide ko zmaj.

Nuc tvoje sviječice drže max. 60000 km, a pošto je na plin mijenjati ih treba ranije, a sad koliko ranije nebi znal, treba vidjeti u kakvom su stanju.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ruj 09, 2007 11:01 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Evo problem riješen, pronašao ja malo vremena za svoj auto slika
i riješio problem slika koji je bio na pumpi goriva, ventil spomenut u gornjem postu koji treba propuštati na 350 Kpa, propuštao je na 300 Kpa, tak da je prije pretočio natrag u rezervar nego je dobio na prednjem ventilu pritisak od 309 Kpa.

Sad auto prima gas bez cukanja kad je hladan ( kaj prije nije mogao) i vuče između 2000-3000 okretaja kad je topli, a tu je prije bio ljen.


Vratili se njemu slikaslika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ruj 09, 2007 11:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ima li i T4 takav ventil na pumpi za gorivo, ne mislim na samu pumpu, nego negdje unutar one posude u koju je zaronjena pumpa?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ruj 09, 2007 11:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Čestitam bratiću kaj uz sve obaveze stigneš pogledat i ispod svojeg auta... Ja gledim pod svoj ali me strah i prdnut dok je hauba zdignuta kaj nekaj ne zahebem. :roll:

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 10, 2007 9:28 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Ima li i T4 takav ventil na pumpi za gorivo, ne mislim na samu pumpu, nego negdje unutar one posude u koju je zaronjena pumpa?

Ako naprijed ima samo jednu cijev na raskrsnici za gorivo, onda ima. Za točan podatak bi trebal malo pročačkati po VIDI.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 10, 2007 9:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Nema povrata goriva sa fuel raila, ako na to misliš. Možda i mene hebe taj regulator u rezervoaru (onaj problem sa cukanjem kad imam malo goriva u tanku)?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 10, 2007 9:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
meni smrdi da je jer je to ozbiljan problem viđen na puno x40 modela a nitko nezna šta je ..
kiki znaš da smo jednom razgovarali o tome...

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 10, 2007 9:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Nema povrata goriva sa fuel raila, ako na to misliš. Možda i mene hebe taj regulator u rezervoaru (onaj problem sa cukanjem kad imam malo goriva u tanku)?
Onda ima, a to ti se ispita da skineš poklopac ispod sjedala za plovak, onda skineš cijev od povrata goriva i spojiš na plovak manometar za pumpati gume i puhneš zrak sa kompresorom u plovak (obavezno prije odšrafi čep rezervara, kaj nebuš rezervar pometal sa metlom) mora ti propuštati zrak na 3,5 bara i kad pustiš punjenje zrakom kazaljka mora ostati na 3,5 bara, nesmije padati,, ( ak ti nije jasno nazovi me pa ti budem objasnil)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 10, 2007 9:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
kiki pošto je taj regulator da mi njega odmah zamjenimo da se ne hebemo previše :wink:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 10, 2007 9:47 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
kiki pošto je taj regulator da mi njega odmah zamjenimo da se ne hebemo previše :wink:

Nekak mi se čini da se neda posebno mijenjati, nego ide komplet sa pumpom, (provjerim pa javim)

Moj je malo dobil sa čekičem i kirnerom po glavi stanovnika, te sad funkcionira savršeno ( ima sa gornje strane kučište u kojem je feder i tu sam ga malo bubnul i je sad feder jači)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ruj 10, 2007 9:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
al na kućištu pumpe bi rekao da nema ništa

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan