Susterljivošču osoblja iz CVB-a imao sam priliku vozit C30 1,6 D dok se mome ljubimcu radio face lifting na svijetlima.
Na prvi pogled auto izgleda tipično volvovski. Ja bi to nazvao nazvao bezobrazno dobro. Prednji dio je onako ljupko zaobljenih linija, đentlemenski namrgođen spreman za gradski fight. Zadnji dio je poseban ( originalan ) i svojstven matičnoj kuči i izrazito uvjerljiv. Bez sumlje različit od drugih čitaj konkurencije. Koja i onako kopira jedna drugu.
Do izražaja dolaze dvoja velika vrata kojima je poredbno poprilično mjesta za otvaranje.Ali sam siguran da nisu željeli napravit kompromis našem komodu. A očit razlog je i lakši pristup zadnjim sjedalima.
Unutrašnjost kabine djeluje umirujuče - COOL pomalo hladno, šta je očiti trend u auto idustriji. Onako na prvi pogled dojmila su ni se prednja sjedala koja nisu onakva kakva sam navikao vidjeti u ostalim modelima. Nekako djeluju mi tanko, tvrdo i ne baš udobno. Ma ne očito je bila moja kriva procjena ipak se radi o prvom dojmu. U prvih nekoliko kilometara sjedala su demantirala moju sumlju. Fantastično ergonomski oblikovana s nevjerovatnim mogučnostima namještanja i još volan koji se miče gori - doli, izvlači - uvlači
GONZO (zašto se ti smiješ ?) imate osječaj da taj automobil možete vozit i iz portapaka - gepeka.
Ma kako su baš pogodili taj volan. Ispupčenja, matirani aluminijski umetci sa kožom i nekom srednje tvrdom gumiranom oblogom prijanjaju vašim prstičima točno kako treba. Grip je odličan - Sportski. Buddy... pa taj volan je ulični sportaš gentlemenskog izgleda.
Kontrolna tabla pregledna i jednostavna, a meni osobno jednostvno je njaljepše sa konbinirano analogno - digitalnim pokazivačima svega i svačega više nego dovoljna da imate sve pod kontrolom. Elegantno napravljena matiranim aluminijem presvučena centralna konzola dominira sredinom prednjeg dijela kabine. Normalno jer se tu nalazi sve ono šta mi volimo prčkati. Kontrolni botuniči - gumbi za klimu. Koja, imam osječaj da je sposobna i parcijalno hladit mali prst na ljevoj nozi, normalno ako zaželim. Nisam razmažen ali je učinkovita. Pa to je nama Volvašima poznato da je klima sposobna od vas učinit i pingvina.
E sad dolazi za mene pravi
LCD displej info centra koji je smješten na vrhu centralne konzole. Ma ne mogu ga nikako prožvakat. Zapravo je ipak malen, trebao je biti veči. A ona crna - siva slova podsječaju me na vrijeme kad sam dobio prvi kalkulator, a to je bilo kasnih 60-ih. Nedostaje mi ona boja plemenitog plavog neona jer je zaista 8) cool. Pokušavam zamislit, ma siguran sam da bi dojam bio još upečatljiviji sa konzlom naglašavam ALU svjetlo matiranog izgleda. Ovako izgleda dosadno i davno več viđeno i too cheap. Šteta. E da ali to nije kraj mojim zapažanjima. Skoro da mi se čini da digitalni brojčanici su pomalo bljedunjavi a i veličina je trebala bi malo veča. A kad je več tako onda su trebali pod standard option ili ti ga standardne opreme dodat još i dalekozor. Pa nije taj automobil napravljen samo za mlade hoču ga i ja đipat .
Sigurno da naš doprijesednik
LONGO - op. Dugi nije baš za zadnju klupu. A neznam možda bi se nekako i
smjestio. Auto kojeg sam vozio imao je dodatno montiranu bembač (ne Volvo) sjedalo pa me to navelo da malo bolje razmislim o mogučnostima smještaja sljedečim redosljedom: 2 + bembač +
punica i bočica za dojenje. Meni se čini da je to dobitna kombinacija. Mislim da me osječaj ne vara jer smo ipak mi Volvaši pomalo razmaženi komforom naših ljubimaca. A C30 je na novi ljubimac.
Gledajuči ga sa poludistance, djeluje napadački sigurno i dinamično. Plavuše i sponzoruše če se osječat zašičene i još privlačnije. Navodno da ima i opcija sjedala sa masažerima
( Zlaya baš si bezobrazan ). Tako da srednjovječne dame ne trebaju više vodit brigu oko vječnog problema, celulita. Izborom brzina celly nestaje samo tako. GONZO
ja samo opisujem koliko je auto uzdubljiv.
Dok sam parkirao auto ispred kuče, onako sa zatvorenim prozorima, djeci sa usana sam pročitao: Jeeeb...ooote je dobar!
Vjerujem da naši uspješni poslovnjaci probušenih đepova imaju zazubice, jer baš takav automobil im je trebao...al je...b ga nije Mjercedes.
Sad zamislite kad naš GONZO ubaci 300-njak
konja pa i više. Street raceri če mu čitat tablicu sa oznakom VOLVO 1.
Znam vaše novorđeno dijete svoje če prve riječi izgovorit na zadnjem sjedištu : Guuu...guuu VO..LVOooo...
I na koncu automobil nije dosadan, a pogotovo kad ste na semaforu zamječeni kako nježno razmjenjujete osječaje sa ljubavnicom.
Uz sadašnje ljubimca rado bi želio imat našeg novog VOLVA (C30), pa onako šarat u gradskoj gužvi bez nervoze i napetosti a spreman u svakom momentu za FIGHT. To je auto za svakog, za svaki dan, za dnevne obaveze i zaista unikatnog izgleda. Vrijednost koja se isplati.