Sada je: čet srp 10, 2025 7:36 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub vel 02, 2008 3:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet sij 24, 2008 11:22 am
Postovi: 1232
Vozi: tečetri
Lokacija: Zadar
Pozdrav, planiram ugradit u svo Volvo plin, e sad cujem neke glasine da ovi modeli ivaju vec nekakav rasplinjivač od aluminija pa je ugradnja bitno jeftinijaneg za ostale aute!!!

Posto ja vrlo malo znam o autima volio bi se tu informirat, da li je to istina, koliko kosta taj fakin plin??? i kakva su iskustva kod vlasnika takvih auta???

Hvala unazad!!! :P :P :P


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub vel 02, 2008 3:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nema nikakav rasplinjač nego ima metalnu usisnu granu pa je moguća ugradnja jednostavnog sistema koji stoji oko 6 kila kuna .

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub vel 02, 2008 3:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet sij 24, 2008 11:22 am
Postovi: 1232
Vozi: tečetri
Lokacija: Zadar
a ocu li popusit ista na performansama???


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub vel 02, 2008 4:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet sij 24, 2008 11:22 am
Postovi: 1232
Vozi: tečetri
Lokacija: Zadar
JEL MI MOZE TKO PREPORICIT DI DA GA ODVEDEM DA SE TO MONTIRA KAKO BOG ZAPOVIDA ZA OVE U ZADRU CUJEN SAMO HOROR PRIĆE!!!!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 1:17 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet lip 22, 2007 11:51 pm
Postovi: 294
Lokacija: Rijeka
Znači ide ova jeftinija varijanta na 1.8.Ovo me je približilo jako ugradnji plina u svog ljubimca.Nekih 3000 kn


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 1:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Gubitci snage sa tom jeftinijom varijantom plinske instalacije su OSJETNI. Ako vam to nije bitno, go for it, inače dobro razmislite, ubrzo će doći ljeto, a vaši anemični motori postaju još tromiji, pa upali klimu i k tome dodaj osjetan gubitak snage zbog mono injection plina i dobiješ vrlo frustrirajuću vožnju.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 1:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto srp 24, 2007 3:23 pm
Postovi: 519
Vozi: S60 2.4 2000.
Lokacija: ZAGREB
Citat:
Gubitci snage sa tom jeftinijom varijantom plinske instalacije su OSJETNI. Ako vam to nije bitno, go for it, inače dobro razmislite, ubrzo će doći ljeto, a vaši anemični motori postaju još tromiji, pa upali klimu i k tome dodaj osjetan gubitak snage zbog mono injection plina i dobiješ vrlo frustrirajuću vožnju.
Prebaciš na benzin kad ti se vozi! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Sholle
sholle.sb@gmail.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 1:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Gubitci snage sa tom jeftinijom varijantom plinske instalacije su OSJETNI. Ako vam to nije bitno, go for it, inače dobro razmislite, ubrzo će doći ljeto, a vaši anemični motori postaju još tromiji, pa upali klimu i k tome dodaj osjetan gubitak snage zbog mono injection plina i dobiješ vrlo frustrirajuću vožnju.
Prebaciš na benzin kad ti se vozi! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Onda ti ni ne treba plin, jer ćeš se vozit na benzin cijelo vrijeme :P.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 2:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet sij 24, 2008 11:22 am
Postovi: 1232
Vozi: tečetri
Lokacija: Zadar
ma koja jeftinija varijanta, neeeeeeeee
ocu onu normalnu di nema gubitka force, neznan kako se zove al mi je brat ugradija u svoju alfu, izaslo ga oko 10k
njegova 156 2.0 selespeed je imala neki plasticni klinac pa se to tribalo od zeljeza radit pa izaslo skuplje, a inace ne ositis na cemu si dok vozis tako dobro ide!!!!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 3:39 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: pet lip 22, 2007 11:51 pm
Postovi: 294
Lokacija: Rijeka
Nekužim kolko sam ja čuo jedino je razlika u elektronici koja ide u plastičnu granu? Šta ti tcode preporučaš?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 3:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nekužim kolko sam ja čuo jedino je razlika u elektronici koja ide u plastičnu granu? Šta ti tcode preporučaš?
Na plastične usisne grane se u principu ugrađuje tzv. multipoint sistem, za svaki cilindar ugrađuje se po jedna plinska dizna. Kod starijih plinskih sustava koji se mogu ugrađivati na aute sa metalnom usisnom granom, ugrađuje se flanđa na usisnu granu u kojoj se nalazi samo jedna plinska dizna.
Jasno je da da su 4 (ili više ako se radi o motoru sa više od 4 cilindra) brizgaljke u prednosti u odnosu na jednu.

Moja preporuka je multipoint sistem, istina je da košta 10k kn pa na više, ovisno o modelu/motoru, ali auto se da puno bolje podesiti, potrošnja plina je manja, gubitak snage je svega 1-2%.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto vel 05, 2008 5:53 pm 
Offline

Pridružen/a: uto sij 01, 2008 12:24 pm
Postovi: 126
8) treba uzet papir i olovku i izracunat zaradu voznje na plin,po meni ta ugradnja se isplati na potpuno nove aute koje mislite vozit najmanje pet godinica,start je jako skup,tehnicki svaki skuplji,a cujem i dosta problema sa masinama koje idu na plin


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet vel 08, 2008 11:07 am 
Offline

Pridružen/a: pet vel 08, 2008 8:27 am
Postovi: 39
Lokacija: Osijek
Ja imam V40 1.8 85kW sa monopoint plinom, dakle jeftinija varijanta, i zadovoljan sam utoliko sto se vozim puno pa je i usteda dosta velika, ali ja sam kupio auto sa već ugradjenim plinom.
Da ga ugradjujem svakako bi odabrao multipoint, jer, istins je, da kad dodje ljeto i krene klima auto je užasno trom, pa ga ja tiskam, jer nemam volje militi po cesti, pa potroši 15litara plina, što i nije malo (Za usporedbu BMW 520 sa multipoint prođe sa nekih 12, plus nešto malo više benzina).........
Ali kažem PLIN bez razmišljanj, kakav sistem ovisi o količni novaca sa kojom raspolažeš...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet vel 08, 2008 11:19 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
to ti je našto rasštelano jer zlajina mazda sa 2,2 motorom i istim sistemom nije nikad uzela više od 12lt.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas, Semrush [Bot] i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan