VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
S40 1.8 97 PLIN??? https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1233 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | DrazenP [ sub vel 02, 2008 3:19 pm ] |
Naslov: | S40 1.8 97 PLIN??? |
Pozdrav, planiram ugradit u svo Volvo plin, e sad cujem neke glasine da ovi modeli ivaju vec nekakav rasplinjivač od aluminija pa je ugradnja bitno jeftinijaneg za ostale aute!!! Posto ja vrlo malo znam o autima volio bi se tu informirat, da li je to istina, koliko kosta taj fakin plin??? i kakva su iskustva kod vlasnika takvih auta??? Hvala unazad!!! ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sub vel 02, 2008 3:25 pm ] |
Naslov: | |
nema nikakav rasplinjač nego ima metalnu usisnu granu pa je moguća ugradnja jednostavnog sistema koji stoji oko 6 kila kuna . |
Autor/ica: | DrazenP [ sub vel 02, 2008 3:44 pm ] |
Naslov: | |
a ocu li popusit ista na performansama??? |
Autor/ica: | DrazenP [ sub vel 02, 2008 4:38 pm ] |
Naslov: | |
JEL MI MOZE TKO PREPORICIT DI DA GA ODVEDEM DA SE TO MONTIRA KAKO BOG ZAPOVIDA ZA OVE U ZADRU CUJEN SAMO HOROR PRIĆE!!!!! |
Autor/ica: | vlinicx [ uto vel 05, 2008 1:17 pm ] |
Naslov: | |
Znači ide ova jeftinija varijanta na 1.8.Ovo me je približilo jako ugradnji plina u svog ljubimca.Nekih 3000 kn |
Autor/ica: | tcode [ uto vel 05, 2008 1:43 pm ] |
Naslov: | |
Gubitci snage sa tom jeftinijom varijantom plinske instalacije su OSJETNI. Ako vam to nije bitno, go for it, inače dobro razmislite, ubrzo će doći ljeto, a vaši anemični motori postaju još tromiji, pa upali klimu i k tome dodaj osjetan gubitak snage zbog mono injection plina i dobiješ vrlo frustrirajuću vožnju. |
Autor/ica: | SHOLLE [ uto vel 05, 2008 1:46 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Gubitci snage sa tom jeftinijom varijantom plinske instalacije su OSJETNI. Ako vam to nije bitno, go for it, inače dobro razmislite, ubrzo će doći ljeto, a vaši anemični motori postaju još tromiji, pa upali klimu i k tome dodaj osjetan gubitak snage zbog mono injection plina i dobiješ vrlo frustrirajuću vožnju.
Prebaciš na benzin kad ti se vozi! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ uto vel 05, 2008 1:48 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Gubitci snage sa tom jeftinijom varijantom plinske instalacije su OSJETNI. Ako vam to nije bitno, go for it, inače dobro razmislite, ubrzo će doći ljeto, a vaši anemični motori postaju još tromiji, pa upali klimu i k tome dodaj osjetan gubitak snage zbog mono injection plina i dobiješ vrlo frustrirajuću vožnju.
Prebaciš na benzin kad ti se vozi! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | DrazenP [ uto vel 05, 2008 2:19 pm ] |
Naslov: | |
ma koja jeftinija varijanta, neeeeeeeee ocu onu normalnu di nema gubitka force, neznan kako se zove al mi je brat ugradija u svoju alfu, izaslo ga oko 10k njegova 156 2.0 selespeed je imala neki plasticni klinac pa se to tribalo od zeljeza radit pa izaslo skuplje, a inace ne ositis na cemu si dok vozis tako dobro ide!!!!! |
Autor/ica: | vlinicx [ uto vel 05, 2008 3:39 pm ] |
Naslov: | |
Nekužim kolko sam ja čuo jedino je razlika u elektronici koja ide u plastičnu granu? Šta ti tcode preporučaš? |
Autor/ica: | tcode [ uto vel 05, 2008 3:55 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Nekužim kolko sam ja čuo jedino je razlika u elektronici koja ide u plastičnu granu? Šta ti tcode preporučaš?
Na plastične usisne grane se u principu ugrađuje tzv. multipoint sistem, za svaki cilindar ugrađuje se po jedna plinska dizna. Kod starijih plinskih sustava koji se mogu ugrađivati na aute sa metalnom usisnom granom, ugrađuje se flanđa na usisnu granu u kojoj se nalazi samo jedna plinska dizna. Jasno je da da su 4 (ili više ako se radi o motoru sa više od 4 cilindra) brizgaljke u prednosti u odnosu na jednu. Moja preporuka je multipoint sistem, istina je da košta 10k kn pa na više, ovisno o modelu/motoru, ali auto se da puno bolje podesiti, potrošnja plina je manja, gubitak snage je svega 1-2%. |
Autor/ica: | labud [ uto vel 05, 2008 5:53 pm ] |
Naslov: | |
8) treba uzet papir i olovku i izracunat zaradu voznje na plin,po meni ta ugradnja se isplati na potpuno nove aute koje mislite vozit najmanje pet godinica,start je jako skup,tehnicki svaki skuplji,a cujem i dosta problema sa masinama koje idu na plin |
Autor/ica: | Tadija2507 [ pet vel 08, 2008 11:07 am ] |
Naslov: | |
Ja imam V40 1.8 85kW sa monopoint plinom, dakle jeftinija varijanta, i zadovoljan sam utoliko sto se vozim puno pa je i usteda dosta velika, ali ja sam kupio auto sa već ugradjenim plinom. Da ga ugradjujem svakako bi odabrao multipoint, jer, istins je, da kad dodje ljeto i krene klima auto je užasno trom, pa ga ja tiskam, jer nemam volje militi po cesti, pa potroši 15litara plina, što i nije malo (Za usporedbu BMW 520 sa multipoint prođe sa nekih 12, plus nešto malo više benzina)......... Ali kažem PLIN bez razmišljanj, kakav sistem ovisi o količni novaca sa kojom raspolažeš... |
Autor/ica: | gonzo [ pet vel 08, 2008 11:19 am ] |
Naslov: | |
to ti je našto rasštelano jer zlajina mazda sa 2,2 motorom i istim sistemom nije nikad uzela više od 12lt. |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |