Citat:
Normalno je da je upalio lampicu ulja nakon što se ugasio, ne bi bilo normalno ni lijepo da ju je upalio prije.
Imaš problem s dobavom goriva.. Filter, pumpa, senzori visokoj tlaka..
Dijagnostikom bi trebalo vidjeti jel ti ECU radi fuel cut ili je problem u prohodnosti goriva.
Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk
Crvena ikonica ulja je jučer bila upaljena, nakon što je crknuo, i onda prije paljenja motora. To mislim da nije normalno, mislim da inače bude upaljena samo žuta ikonica motora prije nego se motor upali.
Dakle auto je stao, ja sam sjedio u njemu, 2 puta ga pokušao upaliti, a ono nije upalilo. Kada sam to radio, okrenuo sam ključ na 0 (nisam izvadio ključ, slušao sam glazbu), i onda kada sam stavio ključ na I pa na II kada se upale i ugase sve ikonice, ostale su upaljenje žuta ikonica za motor i ta crvena ikonica ulja. Dva puta nije upalio (zapravo tri jer jednom sa ga pokušao upaliti odmah kad se motor ugasio na cesti dok sam se još micao s isključenim motorom, ali ta dva puta sam ga palio kada sam se zaustavio sa strane), i onda sam sjedio 15minuta u njemu, probao opet, i upalio je.
Jučer sam ga baš napunio dizelom, kao i gotovo uvijek do vrha koliko stane. Gotovo uvijek ga punim malo prije crvene oznake za količinu goriva na instrument ploči, prije rezerve. Kao što se vidi na fotci iznad, kroz manje od 7.5km se to kočenje dogodilo još ta tri puta kad je treći put onda stao.
To što sam opisao kao kočenje motora se prvi put dogodilo prije spomenutih 700km (ili možda 1000km), a u tom prvom navratu je spremnik goriva bio otprilike napola pun.
Bio sam u BiH natočio gorivo, ali ne do vrha (jer u hrvatskoj natočim Inin dizel klas plus), i nakon što sam došao u hrvarsku, natočio do vrha dizel i napravio još 400km se dogodilo taj prvi put.
Od tada sam napravio još 700-1000km i onda se dogodila sinoćnja situacija.
Evo sad sam sjeo u auto prvi put od jučer i još ga nisam upalio, samo stavio ključ na II:
Ovo je kad motor radi: