Sada je: čet lip 06, 2024 9:14 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet stu 13, 2009 9:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Auto treba ići na godišnji servis. Već godinama je u njemu Shell Helix Ultra 5W-40, a lani je serviser stavio Castrol SLX Professional 5W-30.
Nisam primjetio nikakvu razlika - ni u u radu motora, ni u potrošnji ulja, ni u bilo čemu drugome - ali mislim da je 5W-40 prikladnije za ovu klimu nego 5W-30.

Motor je 2.5 20v 1997., ima 250.000 km, cijeli svoj vijek proveo je u Dalmaciji, zimi jednom do dva puta osjeti snježni minus, uglavnom vozim penzionerski, a 75% kilometraže je gradska vožnja.
Savjeti, preporuke, iskustva?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 13, 2009 11:52 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet tra 12, 2007 10:18 am
Postovi: 167
INA Delta Sint - sasvim dovoljno. Sve drugo je hranjenje krmače krafnama.

_________________
S 70, 2.5 TDI, '99


Vrh
   
PostPostano: pet stu 13, 2009 12:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
INA Delta Sint
:shock:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 13, 2009 1:19 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet tra 12, 2007 10:18 am
Postovi: 167
Prvo da kažem da radim u INA-i, da sam inženjer strojarstva i da nešto o autima ipak znam te da ovo nije reklama. Ja fakat od toga nemam nikakve koristi!

Nažalost, kad smo kod ininih ulja tu ima jako puno predrasuda. Ako uzmeš u obzir da proizvodnja ulja nije ništa do namješavanja baznog ulja sa aditivima i da se ti aditivi kupuju kod svega nekoliko proizvođača u svijetu onda zaključi sam jer ima neke razlike ili ne. Svojevremeno je inino bazno ulje slovilo u rafinerijskim krugovima kao jako dobro. Vjerovao ti to ili ne!

Dodatno, ja više vjerujem INA-i nego uljima i općenito stranim proizvodima koji su napravljeni za naše tržište. Pokazalo se da oni nemaju veze sa onima za zapadna tržišta.

Inina ulja imaju sve potrebne cetifikate (piše na kanti), a to kaj kod nas servisi guraju neka druga ulja to je samo stvar njihovog intereasa i našeg odnosa prema domaćoj robi. Pogledaj malo specifikaciju i certifikate tog ulja i vidjet ćeš da je to adekvatno ulje za njega. Tim više što si rekao da ti auto ne vozi u ekstremnim uvjetima (zima, brza vožnja).

Opet napominjem, pogledaj certifikate koje ima. Tu nema muljanja jer je proces certifikacije i održavana certifikata jako strog.

A i jeftinije je...

_________________
S 70, 2.5 TDI, '99


Vrh
   
PostPostano: pet stu 13, 2009 3:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
OktanOil, polusintetika, popularne cijene :wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pet stu 13, 2009 7:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
ali mislim da je 5W-40 prikladnije za ovu klimu nego 5W-30
Vratimo se malo na ovo gore. 30 ili 40?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 13, 2009 8:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Bok,ja ti u svoj 2.0 i turbaka 2.3 stavljam uredno 10w40 po nekim specifikacijama
navodi se u auto dati i vadisu. :violin: moderate-climate!!
Pogotovo što si u toplijoj klimi 40 i nema greške,a što se tiče ine delte ima i to logike frende,
sad sam trenutno stavio total jer je 200kn 5lit. za experiment,vjerojatno ću na sljedećoj izmijeni
kak ti je grim napisal stavit oktanoil,dobro ulje-popularna cijena :dance:

I na kraju što se tiče kvalitete i proizvodjača :?: :?: zakaj ljudi piju coca-colu umijesto
cocte,pipija ili nekog soka od jamnice :violin: :lol: :violin:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: sub stu 14, 2009 2:15 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri tra 15, 2009 12:39 am
Postovi: 57
Lokacija: Srbija
Ja sam godinama sipao Shell helix 10w-40(metalik plava kantica).Trenutno koristim Liqui Moly mos2 leichtlauf 10w-40 i prezadovoljan sam ovim uljem.

Ja savetujem 5w-40 ili 10w-40.
5w-30 je ipak malo retko.Ovo je preporuka od Volvo-a:


Privitak/ci:
Volvo oil viscosity  recomendation.jpg
Volvo oil viscosity recomendation.jpg [ 17.36 KiB | Pogledano 3315 puta. ]

_________________
'97 850 2.5 20v /fully equipped/ Motronic 4.4 / polar white wagon
'91 Citroen XM 2.0I /fully equipped/ dark red metallic /converted on LPG
History of Volvos in the family:
'71 144 De luxe
'73 144 De luxe
'78 244 DL
'78 244 DL
'79 244 GLE
'85 340 GLS
Vrh
   
PostPostano: sub stu 14, 2009 8:55 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
s obzirom na pređene kilomtre te klimatske uvjete u kojima tvoj auto boravi ,preporučujem polusintetiku 10w40.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pet pro 04, 2009 10:44 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
mislim da Frula ima pravo , vidio sam u par navrata kod tate u servisu, ima par musterija koj sebi nose sami ulje , filtere.. pretezno su iz USA .
prvo cijene necu niti komentirat
drugo castrol 5 w 30 u americkim bocama (manje od litre su) je taman , jako tamne boje i gust , gušči nego bilo koj 15 w 40 koj mozes tu kupit.da ne vidim kako decki otvaraju boce mislio bi da je unutra nesto drugo.
tek kad tako nesto vidis onda skuzis da sipamo neku " vodu " u aute a plačamo ko zna sta,rijetko ko voda i svjetlo.vjerujte nema veze jedno ulje sa drugim. negdje oko 91 god,mislim, bila je neka kriza sa castrolom gtx3 , uvezli smo ga iz austrije njihov je bio crven.
sjecate se quaker state kad je prvi došo u prozirnim bocama , sad je to midland kazu ista stvar...je za čoravog koj ne vidi boju i gustoču.
nisam stručnjak ko frula al dobro vidim i imam priliku vidjet nase i njihovo, na zalost. inu nisam nikad stavljao u bilo koj auto , mozda sam pogrijesio bas tu.

_________________
850 T5 2300cc 95' no turbo no fun


Vrh
   
PostPostano: pon pro 07, 2009 9:16 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Servis je odavno odrađen. Vratio sam se na Shell Helix Ultra 5W-40, jer je to ulje već dugi niz godina u motoru i on radi besprijekorno.
Dakle išao sam logikom da nešto čime si zadovoljan ne traba mijenjati, iako vjerujem da je točna ona o "staroj krmači i krafnama".

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan