Sada je: sub srp 12, 2025 10:36 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet pro 17, 2009 6:58 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 17, 2009 2:59 pm
Postovi: 31
Vozi: V40 1.9td 01.g 85kw
Lokacija: Zagreb
Pozdrav svima!

Pitanje je možda banalno, ali s obzirom da nisam baš iskusan u rješavanju razno raznih zagonetki i kvarova po pitanju mehanike automobila (prije sam vozio Hondu :wink:), ljubazno molim za malo razumjevanja i, kome se da, neki odgovor.

Dakle, sad vozim V40, 2001.g., 1.9d, 85kw(T3). Auto sada ima blizu 215.000 km i ne troš kap ulja (doslovno).
Ono što me čudi i, zapravo malo brine, je to da se motor teže pali već pri 0°C, kamoli pri nižim temperaturama. Recimo, danas je bilo -2 i nije htio upalit niti na drugo anlasanje, nego tek na treće nekak jedva! Nebi me čudilo da se radi o nekom starom Fiatu ili Citroenu. Ali VOLVO?! Mislim, halo? Šveđo koji bi trebao upalit, kada niti jedan drugi neće, da se tak teško pali već pri takvim temp.?? Honda mi se palila i na -15 bez beda!
O čemu se tu radi? Jeli to normalno ili ipak neki element zafrkava? Akumulator bi trebao biti ok jer je tek od prošle godine. Boschov. Pa onda šta? Pumpa? Filter goriva? Točim gorivo na OMV-u i Tiffonu, i to uvijek uzmem ono premium. Tak da sumnjam da bi trebao imat problema s time... :think:
tnx!


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 7:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
Pozdrav svima!


Dakle, sad vozim V40, 2001.g., 1.9d, 85kw(T3). Auto sada ima blizu 215.000 km
Ono što me čudi i, zapravo malo brine, je to da se motor teže pali već pri 0°C, kamoli pri nižim temperaturama. Nebi me čudilo da se radi o nekom starom Fiatu ili Citroenu. Ali VOLVO?! Mislim, halo? Šveđo koji bi trebao upalit, kada niti jedan drugi neće, da se tak teško pali već pri takvim temp.?? Honda mi se palila i na -15 bez beda!
A kaj te čudi pa to nije ni citroen ni fiat nego jebeni francuz "RENO"
Ja imam isto takav motor samo 75kw,do sad nisam imao problema sa paljenjem na zimi,baš uvijek je zapalio od prve,

provijeri prvo grijače!

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 8:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon srp 27, 2009 6:41 pm
Postovi: 518
Vozi: Volvo FH16
Lokacija: Orahovica
od kolko ti je ampera akomulator?
ja sam imao problema sa paljenjem, i svi su govorili ovo ono, i na kraju se ustanovilo da mi teško pali zbog akomulatora od 60 ampera, što je za taj motor stvarno premalo, tak da sam stavio od 75, i od onda dva grijanja i kresne bez problema. jedino zna zezat kad je na rezervi :D

_________________
"There are dreams and desires, sanity or curiosity, rational or gut decision, clear targets or spontaneous detours, and there's the good feeling of driving a car wich is just as individual as you are. That's why you drive one. Volvo for life" :)


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 8:24 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 17, 2009 2:59 pm
Postovi: 31
Vozi: V40 1.9td 01.g 85kw
Lokacija: Zagreb
već sam bio i to provjerio, akumulator je 74 ampera. tak da neće bit preslab. ali tnx na prijedlogu!
tnx i neno na prijedlogu! svaki je dobrodošao. moguće da grijači slabije rade iz nekog razloga. jedino nisam skužio iz tvoje prve rečenice, dali mrziš Volvo zbog francuskog motora ili ga voliš jer uvijek pali iz prve :D :-?

_________________
V40 1.9 td, 85kw, 2001.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 17, 2009 8:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon srp 27, 2009 6:41 pm
Postovi: 518
Vozi: Volvo FH16
Lokacija: Orahovica
pa da, grijače svakako provjeri, od toga poćneš pa teraš dalje.
tak sam i ja, pa su mi rekli računicu od 400€, da bi na kraju bio samo akomulator, morat ćeš ga oterat majstoru koji ne srlja, inaće će te dobro provozat kao i mene dok nisam naišao na pravog.

_________________
"There are dreams and desires, sanity or curiosity, rational or gut decision, clear targets or spontaneous detours, and there's the good feeling of driving a car wich is just as individual as you are. That's why you drive one. Volvo for life" :)


Vrh
   
PostPostano: pet pro 18, 2009 12:08 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Boschisti ajde, takav motor s tom kilometrazom mora palit na minus dva bez da uopce cekas grijace. Imao takav, nikad nisam cekao, uvijek je palio. Bolje neg ovaj novi ford, njega treba sad po ovoj hladnoci sacekat sekundu dve tri.


Vrh
   
PostPostano: pet pro 18, 2009 8:26 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ja imam isti taj motor i auto mi je palio uvijek iz prve bilo da je +40 ili -20. Stupnjeva Celzijusovih. Čak i kad nisu svi grijaći bili ispravni. Nažalost moral buš posjetiti Boschistu. I mene to čeka iz nekih sasvim drugh razloga.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet pro 18, 2009 2:48 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 17, 2009 2:59 pm
Postovi: 31
Vozi: V40 1.9td 01.g 85kw
Lokacija: Zagreb
pozz ruka & dgovorcin! fakat nisam baš stručan (nadam se da ću postat stručniji), a još manje kužim taj sleng. kaj vam znači to s Boschistima? Pumpa? tnx!

_________________
V40 1.9 td, 85kw, 2001.


Vrh
   
PostPostano: pet pro 18, 2009 4:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Boschisti su ti majstori za "Bosch pumpe". A to je popularni i skupni naziv za majstore koji se bave sustavima napajanja gorivom na diesel motorima. Naravno, ime dolazi od firme Bosch koja je bila pionir na tom području.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sub pro 19, 2009 7:25 am 
Offline

Pridružen/a: uto sij 01, 2008 12:24 pm
Postovi: 126
boschowi akumulatori totalno losi,kolega mi radi u trgovini auto dijelova i kaze najvise reklamacije na te akumulatore,ja sam ist uzeo boschow akum i auto pali ali jako slabo okrece,pogotovo kad je hladno,odvezao na reklamaciju aku i rekli,ma ne to je alnaser,promijenio cetkice na alnaseru,ali opet isto,kad se napuni bude 5,6 dana ok i opet isto,nemaju snagu.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 19, 2009 10:32 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 17, 2009 2:59 pm
Postovi: 31
Vozi: V40 1.9td 01.g 85kw
Lokacija: Zagreb
Citat:
Boschisti su ti majstori za "Bosch pumpe". A to je popularni i skupni naziv za majstore koji se bave sustavima napajanja gorivom na diesel motorima.
Sad si me podsjetio s ovim napajanjem gorivom...
Ima još jedna čudna pojava na tom mom Volvu. Zna se desit da u vožnji (najnormalnije vozim, motor zagrijan) stisnem gas, a motor NULA! Ono, kao da se baš mislio zavrtit, ali onda se predomislio i odustao od te prve pomisli! :lol: Onda pustim pedalu, stisnem ponovo, onda ide. Bilo bi možda čak i smiješno, ali kad se treba negdje brzo uključit, ubacit, nije baš fora ostat na cijedilu dok gledaš kak se zetovac sprema progutat tvoj volvo sa autobusom! Makar to trajalo i sekundu i pol...
I to se dešava, čini se, baš pri nižim temp. Jer se dešavalo kad sam tek dofurao auto u 1. mj. pa kasnije kad je zatoplilo više ne. A evo neki dan mi se učinilo da se opet tak zblesirao...

_________________
V40 1.9 td, 85kw, 2001.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 19, 2009 3:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ako ga voziš na niskom okretajima, recimo 1100 ili 1200, nije čudno da kasni s reakcijom jer turbina u tom režimu daje slabi pritisak i treba joj vremena, odnosno okretaja rdilice i ispušnih plinova da se zavrti i stvori pritisak. Puni pritisak, a i največi okretni momenat, proizvodi od 1750 do 2250 okretaja u minuti radilice. Ako stisneš gas do poda dok si u tom režimu u 2-goj ili 3-ćoj brzini auto bi trebao sasvim fino ubrzati.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sub pro 19, 2009 3:26 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: pon stu 09, 2009 9:14 am
Postovi: 81
Vozi: S60 2.4T 2001
Lokacija: Karlovac
Citat:
...motor teže pali već pri 0°C, kamoli pri nižim temperaturama...
Citat:
...(najnormalnije vozim, motor zagrijan) stisnem gas, a motor NULA...
Kad sam vozio dizele, grijaci i filter nafte bio bile prve stavke koje bih provjerio...
Bez obzira sto tocis kvalitetnu naftu, stvar je kondenzacije koju je nemoguce izbjeci. Filter nafte koji na visim temperaturama korektno odradjuje svoj posao, na nizim temperaturama, oko 0 ili nize, moze stvarati probleme. Jednostavan razlog je sto se voda, parafin, necistoca u filteru nakupe i i zgusnu (kristaliziraju), te smanje protok goriva. Dakle, ako ga nizi duze vremena mijenjao, dobro ga je promijeniti jer ne moze skoditi, a mozda ces poboljsati (rijesiti) problem.
Jos jedna stvar s bosh pumpom je moguc povrat goriva prema rezervoaru, dok motor ne radi, a javlja se uslijed pokojeg losijeg crijeva. Na nizim temperaturama crijeva postanu kruća i moze se dogoditi da negdje ulazi zrak pa kad palis auto, treba mu vremena dok ponovo napumpa gorivo.
Kad se slozi nekoliko takvih stvari (a hoce to kad najmanje ocekujes), eto za*ebancije...;-)

pozz


Vrh
   
PostPostano: sub pro 19, 2009 9:39 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 17, 2009 2:59 pm
Postovi: 31
Vozi: V40 1.9td 01.g 85kw
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ako ga voziš na niskom okretajima, recimo 1100 ili 1200, nije čudno da kasni s reakcijom jer turbina u tom režimu daje slabi pritisak i treba joj vremena, odnosno okretaja rdilice i ispušnih plinova da se zavrti i stvori pritisak. Puni pritisak, a i največi okretni momenat, proizvodi od 1750 do 2250 okretaja u minuti...
Nisam bio baš dobro shvaćen... Ne čudim se, jer je tolko neobično da me nitko ne skuži od prve! :?
Kaj se tiče okr. momenta i prebacivanja prijenosa, to mi uopče nije problem. Kako on razvija snagu i okr. moment i karakter tog motora sam u potpunosti usvojio već odavno.
Pa da probam ovak...
Kad kažem da stisnem gas, a motor NULA, onda to podrazumjevam sa odspojenim kuplungom. Dakle, bez prijenosa, bez ikakvog opterećenja, prije nego što uopče počnem puštati kuplung! I kad kažem nula, onda mislim na njegovu reakciju i mislim fakat - NULA! U takvoj mjeri nula, da se čovjek zapita koliko zapravo ima pedala tamo dolje, i da nisam možda zabunom stisnuo neku četvrtu za koju niti ne znam da postoji, a da joj je svrha recimo, gašenje CD-playera. Zamisli si da si parkiran, fino u leru, motor radi, i ti ga samo hoćeš malo zavrtit - u leru! Stisneš pedalu gasa, a on se nastavi vrtit ko da nisi ništa ni stisnuo. Ni da se nakašljuca! E sad si to isto zamisli da si upravo krenuo, I.brz, sve 5, i sad želiš prebacit u II. Dakle stišćeš kuplung (prebacuješ u II.), stišćeš gas (koliko treba), i taman da želiš pustit kuplung, shvatiš da je motor malo zaspao. :sleeping-blue: Tek kad, onak na brzinu, malo pustim gas i ponovno stisnem, :teasing-poke: onda se on razbudi i krene dalje ko zmaj. :auto-layrubber: Kužiš? Nije nešto što se redovito dešava. Vozim najnormalnije po gradu 15 min., sve 5, i onda se odjednom tak zblesira. Ništa ja drugačije ne napravim.
Sad sam se već raspiso... sori
U biti i nije neki problem, samo mi je čudno. A očito na tragu dovoda goriva.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 19, 2009 9:48 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 17, 2009 2:59 pm
Postovi: 31
Vozi: V40 1.9td 01.g 85kw
Lokacija: Zagreb
hardtoget, tnx na opširnom komentu!
To sam i ja pomislio da je možda filter. Imao jedan čiko upravo taj problem, sa novom noFcatom C-klasom. Ali on ga nije mogao pokrenut uopče! Gecrkt totalni. Samo ja sam nekak bio uvjeren da se s kvalitetnijim gorivom to ne bi smjelo desit. :? Inače, upravo zbog toga, znam tu i tamo malo zavrtit u više okretaje da se filter malo ispuše, pa sam mislio da sam i time riješio dobar dio prevencije. Ali da, mogao bih promjenit filter što prije.
Kolko često to zapravo treba mjenjat? Ono, vožnja pretežno po gradu... I kolko penez (kod koga)? tnx!

_________________
V40 1.9 td, 85kw, 2001.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan