Sada je: čet svi 23, 2024 8:54 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub sij 02, 2010 12:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Dakle auto je stajao 4 dana na vlaznom i dan kad je trabo upalit nije htio.
Prvim pokusajem je okrenuo i radio sekundu i ónda se ugasio

Dakle, krenuo sam provjerom :

- Benzin na railu - OK
- Senzor bregaste - OK
- Senzor zamasnjaka - OK
- Svjecice - OK
- Kabeli OK
- Rotor i kapa OK

Dosao sam do bobine koja baca slabu (narandastu) iskru i koja kad se vergla, baca iskru kako joj dodje. Malo bbude pa onda ne i tako cijelo vrijeme.

Zanima me dali je stvarno problem u bobini ili ima nesto drugo sto kontrolira rad iskre.
I kako da ju provjerim da je 100% ispravna?

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
PostPostano: sub sij 02, 2010 4:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
slika

Po ovome su mi vrijednosti ok... pa mi nije jasno zasto nemam jake iskre??? Ako se ne varam iskra mora bit jaka plavo-bijele boje i mora varit po karoseriji :wink: a meni narandasta i nikakva... :(

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
PostPostano: sub sij 02, 2010 8:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Meni ti je bila vrlo slična situacija na dvojki iz 1991 godine, ta ima ezk117 paljenje, u principu je to sve na isti kalup. Na samoj karoseriji ispred mulde je na njoj nekakav modulator za paljenje, taj mi je bio crko.
Također, neznam kak je na 8-ici to izvedeno, na devetki postoji hf filter u svemu tome, to je ono kaj reducira šum/smetnje na radiju, to kad krepa desi se ista stvar.


Vrh
   
PostPostano: sub sij 02, 2010 8:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Mislim da ima tranzistorsko paljenje tj. ima neki tranzistor spojen na bobinu i nista vise...

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
PostPostano: ned sij 03, 2010 5:49 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ja znam rješenje al ti je malo predaleko :wink: Zafrkavam se,ali po ovome kaj si opisal je bombina :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 5 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan