Sada je: pet svi 24, 2024 1:22 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: klima
PostPostano: sub kol 07, 2010 11:20 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
jučer sam rješavao klimu koja nije tradila
problem je bio u lošim kontaktima na konektorima prema kompresoru pa nije uključivao, ali sam usput i smaqnjio zazor na kvačilu jer je bio "u granicama"

pitanje br 1: dokle se ploča od kvačila može potrošiti/istanjiti da bi se smatrala ful potročenom? (kod mene su se počeli lagtano javljati tragovi na zakovicama kojima su uhvaćene opruge, i vide se izbrazdani kanali kao na kočionim diskovima), odnosno je li taj dio potrošni?

pitanje br 2: klima sada radi i hladi uredno, ali nakon što je ugasim,počne iz vent. otvora izlaziti bijeli dim, bez mirisa po paljevini ili nekom plinu,kao da je vodena para, i to traje nekolikio sekundi i onda nestane.
je li razlog to što klima nije dugo radilo ili nešto ozbiljnije? btw, stavio sam i filter klime

ima li ko slična iskustva?

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
 Naslov: Re: klima
PostPostano: sub kol 07, 2010 11:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
dokle se ploča od kvačila može potrošiti/istanjiti da bi se smatrala ful potročenom? (kod mene su se počeli lagtano javljati tragovi na zakovicama kojima su uhvaćene opruge, i vide se izbrazdani kanali kao na kočionim diskovima), odnosno je li taj dio potrošni?
Kak znaš? Jesi skinuo kuplung?

_________________
850 T-5


Vrh
   
 Naslov: Re: klima
PostPostano: sub kol 07, 2010 11:56 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
da, skinuo i skinuo šajbu debljine cca 0.3mm

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
 Naslov: Re: klima
PostPostano: ned kol 08, 2010 10:57 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
da, skinuo i skinuo šajbu debljine cca 0.3mm
Šajbu :?: 0,3 mm :?: Daj malo opiši. Lamela je dobra sve dok na njoj ima "mesa" i ako nije potrošena do nitni s kojima je obloga zanitana za ploču (ako je pričvršćena na taj način), naravno pod pretpostavkom da ne proklizava, da nije spaljena / prekurena / plavkasta. Ako je jako potrošena također pogledaj zamajac koji mora biti ravan / gladak. Ako nitne stružu po zamajcu tada ga treba poravnati / potokariti jer nova lamela neće dobro prianjati pa ti i nova lamela može proklizavati. Isto ti je i kod npr. kočionih obloga/ dobre su sve dok se "meso" ne istroši i ne dođe do metalne osnove na koju je zalijepljena. Ako metalna osnova pakne počne strugati po disku moraš ga dati potokariti, ali i to pod pretpostavkom da nije potrošen ispod donje dozvoljene mjere / granice. U tom slučaju ide novi :wink:

_________________
850 T-5


Zadnja izmjena: olle, dana/u ned kol 08, 2010 2:45 pm, ukupno mijenjano 2 puta.

Vrh
   
 Naslov: Re: klima
PostPostano: ned kol 08, 2010 1:04 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri svi 12, 2010 9:15 am
Postovi: 113
Vozi: 850 t-5
Lokacija: jaska
od kad kompresor ima lamelu to nesto novo :D

_________________
volvo 850 T 5 lpg


Vrh
   
 Naslov: Re: klima
PostPostano: ned kol 08, 2010 2:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
od kad kompresor ima lamelu to nesto novo :D
To je novi model :wink:

_________________
850 T-5


Vrh
   
 Naslov: Re: klima
PostPostano: ned kol 08, 2010 9:45 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
Citat:
Citat:
da, skinuo i skinuo šajbu debljine cca 0.3mm
Šajbu :?: 0,3 mm :?: Daj malo opiši. Lamela je dobra sve dok na njoj ima "mesa" i ako nije potrošena do nitni s kojima je obloga zanitana za ploču (ako je pričvršćena na taj način), naravno pod pretpostavkom da ne proklizava, da nije spaljena / prekurena / plavkasta. Ako je jako potrošena također pogledaj zamajac koji mora biti ravan / gladak. Ako nitne stružu po zamajcu tada ga treba poravnati / potokariti jer nova lamela neće dobro prianjati pa ti i nova lamela može proklizavati. Isto ti je i kod npr. kočionih obloga/ dobre su sve dok se "meso" ne istroši i ne dođe do metalne osnove na koju je zalijepljena. Ako metalna osnova pakne počne strugati po disku moraš ga dati potokariti, ali i to pod pretpostavkom da nije potrošen ispod donje dozvoljene mjere / granice. U tom slučaju ide novi :wink:
nisam siguran da pričamo o istom kvačilu :think:
elektromagnetsko kvačilo kompresora klime :?:




slika

na žaqlost nemam bolju sliku,
na ovoj se sa lijeve i desne strane vide opruge koje su uhvaćene sa po dvije zakovice
sa druge strane je "kao" lamela,ali materijal je željezo,
ono žto mene zanima je da li je bilo nešto prije nego je došlo do željeza, kao kod kočionih pločica npr
čini mi se da nije, jer je zeljezna ploča izbrazdana nekoliko desetina mm

ta ploča na slici sa druge strane ima prihvat za osovinu kompresora, a šajbe su u stvari distanceri, koliko sam skužio ima ih raznih debljina (kod mene su bile dvije, od 0,8 i 0,3 mm)
pošto je meni zazor prije skidanja bio prevelik, 0,75, skinuo sam šajbicu od 0,3 mm i dobio konačnih 0,45 što je u redu

heh, valjda sam uspio dočarati... :|

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
 Naslov: Re: klima
PostPostano: pon kol 09, 2010 6:49 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
A ja sam sad siguran da ne pričamo o istom :lol: Sorry, nisam pažljivo čitao pa sam mislio da su pod 1. i 2. različite teme.

_________________
850 T-5


Vrh
   
 Naslov: Re: klima
PostPostano: pon kol 09, 2010 9:12 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
da, možda sam ja to nekjasno napisao

ali to kvačilo me sad baš ni ne muči kad je klima proradila, ovaj dim mi nije jasan,
prilično sam siguran da je vodena para, ali odakle?
na odušku ispod auta kaplje dosta vode, možda isparava na grijaču kabine :think:

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
 Naslov: Re: klima
PostPostano: pon kol 09, 2010 12:16 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Vodena para je normalna stvar.Pošto je tvoja klima automatska ona se pali i gasi s obzirom na vanjsku i željenu temperaturu.Kod tog gašenja klime pošto je kondenzator koji hladi zrak vrlo hladan usljed plina u njemu,kada se ugasi klima događase kondenzacija na njemu i stvore se kapljice vode.Kada elektronika ponovo upali klimu nakon kratkog vremena dok su još te kapljice prisutne na kondenzatoru,usljed promjene temperature te kapljice naglo počnu isparavati.I etoga vodena para :wink: Sasvim bezopasna i prestane nakon nekoliko trenutaka.Ne zabrinjavaj se :D
Ovoje pojednostavljeno objašnjenje i vjerujem da če neki kemičar ovo znati još bolje objasniti od mene :lol:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov: Re: klima
PostPostano: pon kol 09, 2010 11:01 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
Citat:
Vodena para je normalna stvar.Pošto je tvoja klima automatska ona se pali i gasi s obzirom na vanjsku i željenu temperaturu.Kod tog gašenja klime pošto je kondenzator koji hladi zrak vrlo hladan usljed plina u njemu,kada se ugasi klima događase kondenzacija na njemu i stvore se kapljice vode.Kada elektronika ponovo upali klimu nakon kratkog vremena dok su još te kapljice prisutne na kondenzatoru,usljed promjene temperature te kapljice naglo počnu isparavati.I etoga vodena para :wink: Sasvim bezopasna i prestane nakon nekoliko trenutaka.Ne zabrinjavaj se :D
Ovoje pojednostavljeno objašnjenje i vjerujem da če neki kemičar ovo znati još bolje objasniti od mene :lol:
nadan se da si u pravu, iako se to nikad nije događalo
pored toga otkrio sam dans da mi je grijač kabine ponovo propišao, ne znam dali opet samo orinzi ili baš na grijaču...

ali sa tom parom se da điviti, bitno da klima hladi :wink:

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
 Naslov: Re: klima
PostPostano: uto kol 10, 2010 8:49 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 840
Lokacija: Zagreb
Citat:
pitanje br 2: klima sada radi i hladi uredno, ali nakon što je ugasim,počne iz vent. otvora izlaziti bijeli dim, bez mirisa po paljevini ili nekom plinu,kao da je vodena para, i to traje nekolikio sekundi i onda nestane.
je li razlog to što klima nije dugo radilo ili nešto ozbiljnije? btw, stavio sam i filter klime

ima li ko slična iskustva?
Bok,
da prije cca mj. dana izlazila mi je para, jer se klima ukljucivala/iskljucivala. A, razlog je bio nedostatak plina. Nije mogao biti postignut dovoljan tlak. Nakon punjenja plinom sve OK. Radi ko nova i niti jednom se para nije vise ponovila.

Znaci razlog pojavljivanja pare je bilo precesto uklj/isklj klime. E, da li je kod tebe razlog nedostatak plina ili nekaj drugo...?

Sretno! ;-)

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan