VOLVO KLUB HRVATSKA https://vkh.hr/forum/ |
|
S80 d5 https://vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=883 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | SuLe [ uto stu 13, 2007 7:24 pm ] |
Naslov: | S80 d5 |
Zanima me dali ga netko ima , i dali mi može nešto reč o njemu ![]() |
Autor/ica: | mikey_rs [ uto stu 13, 2007 7:54 pm ] |
Naslov: | |
A kaj te zanima? Mislim, D5 su inače jako dobri motori - lepi penzionerski. Ak već imaš nekaj zapikirano takvo i znaš ko ga je vozil i kak onda OK, al ak si mislil da je to auto za tebe jer malo troši onda ipak zemi benzinca (i turbaka ak oćeš) i deni plin - ipak je malo isplatljivije. Moj još nemam plin al radi se na tome. Moral bi i malo više podatki dat (npr. godište) pa da ti znamo i nekaj više povedat. Za mene to je predobar avtek: prostran, udoban, velik, dosta opreme (al opet zavisi kaj očekuješ). 9/10 |
Autor/ica: | grimreaper [ uto stu 13, 2007 10:15 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Mislim, D5 su inače jako dobri motori - lepi penzionerski.
Jesi vozio ti kad D5icu? Vjeruj mi, auto opremljen tim motorom moze biti jako nepenzionerski. 340Nm se fino osjeti ![]() |
Autor/ica: | mikey_rs [ sri stu 14, 2007 12:19 am ] |
Naslov: | |
Citat: Jesi vozio ti kad D5icu? Vjeruj mi, auto opremljen tim motorom moze biti jako nepenzionerski. 340Nm se fino osjeti
Na žalost nisam Grim (al čujem samo pohvale), al nisam niti tolko mislil na način rada kolko na potrošnju. Daleko više mi se svidja plin i turbo neg dizel i turbo. Al znamo kak je s plinom - treba ugraditi i treba onda i voziti.
![]() |
Autor/ica: | Branimir [ sri stu 14, 2007 9:46 am ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Mislim, D5 su inače jako dobri motori - lepi penzionerski.
Jesi vozio ti kad D5icu? Vjeruj mi, auto opremljen tim motorom moze biti jako nepenzionerski. 340Nm se fino osjeti ![]() + potrosnja (nisam uspio preko 7,5 litara), osjecaj izmedju 1600 i 2000 okretaja kad naglo raste moment - zvuk, tresnja, raspon okretaja, kratak mjenjac (prva 40, druga 80, treca 120 itd), miris iz auspuha Auto se u voznji preko 100 kmh ne cuje nista vise od benzinca osim kad ga se pritisne. Ali ispod toga razlika je osjetna. I jos k tome sto je motor tromiji u smislu da teze dize i pusta okretaje, a to onda trazi i drugaciji nacin saltanja (vise vremena na kvacilu). Nespretnije za gradsku voznju. Na 160 se u petoj vrti na 3300 okretaja, dok se 2.5T vrti na 3500. Zato benzinac moze u trecoj 180, a ovaj za to trazi cetvrtu. Na benzincu njeznije raste moment i nema tolikog stiskanja u sjedalo, ali kad prodise (od 1500 do 2500) ubrzava osjetno bolje. I dulje. Rado bih probao verziju od 185 konja, ali vjerujem da cu se nastaviti drzati svoje devize: Vlasnici dizelasa uzivaju prilikom tankiranja (ako ima najlon rukavica), vlasnici benzinaca uzivaju u voznji. 8) ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ sri stu 14, 2007 10:27 am ] |
Naslov: | |
Istina, od modernih turbo dizlaša jedino su bolji turbo benzinci. Po načinu razvijanja snage, kulturi rada motora i buci. Iako svaki od tih motora vozi se na svoj način uvjetovan razlikama u načinu razvijanja snage/okretnog momenta. Dizli mogu sve ili skoro sve na malo drugačiji način nego što to rade turbo benzinci. Užitak je zagarantiran i u dizelašima koji sasvim lijepo zalijepe u sic prilikom međuubrzanja. Ostalo je po onoj latinskoj: de gustibus non est disputandum. Nego osvrnuo bih se još samo na ono što si napisao pod minus: - zvuk, tresnja, raspon okretaja, kratak mjenjac (prva 40, druga 80, treca 120 itd), miris iz auspuha Molim te daj objasni kak si to ustanovil ovu zadnju opsaku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() P.S. nadam se da se nebuš uvredil. |
Autor/ica: | DJ [ sri stu 14, 2007 10:41 am ] |
Naslov: | |
Vozio sam (stari) S80 D5 ... Strasno mi se svidio, jedan od najboljih dizela koje sam ikad vozio. U direktnoj usporedbi sa mojim (2.4 170KS) je D5 pobjednik, prvenstveno zbog potrosnje (naravno) a i zbog lezernije voznje. Kad trebam snagu kod svoga, to znaci saltanje 2 brzine nize i tek onda po gasu ... Ali to nije razlika izmedju 2.4 i D5, cak ni izmedju benzina i dizela, vec se radi o razlici izmedju atmosferskog i turbo motora. Vjerujem da je jedan post prije pomenuti 2.5T jos puno elasticniji. Najveci minusi? Dizel nikad nije imao i najvjerovatnije nikad nece ni imati dobar zvuk. Sve sto mogu napravit, je da ga sto vise utisaju ... D5 nije pretjerano glasan, ali nema tu usporedbe sa zvukom jednog dobrog benzinca na 5000-6000rpm. Drugi minus: brzo nestane okretaja, pa kod malo duzih preticanja jedna brzina nece biti dosta. A ono o kvacilu nisam dobro razumio ... Meni se je cinilo sasvim OK, zbog specifike dizel motora mi je normalna gradska stop&go voznja u dizelu cak ugodnija (manje potrebnog gasa i manje osjetljivo kvacilo). Suma sumarum: D5 (kao nijedan drugi dizel) nije "driver's car". Ako volis dinamicnu voznju, onda kupi benzinca. Ali ako kupujes auto za svakodnevnu voznju, onda je D5 odlican izbor. |
Autor/ica: | grimreaper [ sri stu 14, 2007 12:09 pm ] |
Naslov: | |
Vozio sam 2.4 20v, d5, i 2.5T u V70tki Ph2. Suma sumarum: D5 je po meni itekako "drivers car", pod uvjetom da se prihvati cinjenica da principi rada dizelskog i benzinskog motora nisu isti. Slazem se, D5 relativno brzo izgubi snagu (probajte neki TDI, pa cete vidit kaj znaci usko podrucje rada), no uz moj stil voznje (gdje ne vozim cesto preko 4000okretaja) to dolazi do izrazaja vrlo rijetko. Sa druge strane, voznja po zavojitoj cesti je meni bila osjetno dinamicnija sa D5icom nego sa 2.4 20v. Benzinac cim padne u nize okretaje mrtvilo, D5 ima manje muke jer mu je moment nisko smjesten. 2.5T i D5 ne usporedjujem, jer ih ne smatram konkurentima. Gledano sa aspekta rabljenih auta, cijene su tu negdje, ali ne i kod novih auta. Sto se tice elasticnosti, 2.5T brze hvata gas (naravno) i ima vece podrucje rada, ali nije elasticniji. Slazem se, zvuk kod dizela nije nesto sa cime se mogu pohvaliti. BTW, zasto mi se cini da bi ova tema mogla krenut istim smjerom kao i ona sa vozimvolvo.si ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ sri stu 14, 2007 1:39 pm ] |
Naslov: | |
A čovjek vas je samo pitao što mislite o S80 D5 ![]() D5 motor je sasvim dobra kombinacija za S80 jer ima dobar okretni moment i fino se vozi. ( možeš ga voziti polako uz minimalno šaltanje brzina, a možeš se i ganjati jer ima potencijala) Jedino na što treba obratiti posebnu pozornost je: da se koristi odgovarajuće ulje (preporućena zamjena 10-15Tkm),te obavezno tankirati Eurodiesel. Ja ti preporućam da prije odluke za kupnju probaš voziti takav auto, te da vidiš dali ti to odgovara. |
Autor/ica: | Branimir [ sri stu 14, 2007 1:48 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Molim te daj objasni kak si to ustanovil ovu zadnju opsaku
Pa lijepo, auto radi, izadjem van, otvaram ogradu, udahnem friski jutarnji zrak i njusim ono... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() P.S. nadam se da se nebuš uvredil. ![]() |
Autor/ica: | DJ [ sri stu 14, 2007 1:52 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Vozio sam 2.4 20v, d5, i 2.5T u V70tki Ph2.
Grim, u tvome postu ima previse kontradiktornih izjava, pa nisam siguran na sta da se nadovezem ... U jednom trenutku govoris da rijetko prelazis 4000rpm a u drugome da je bila voznja po zavojitoj cesti dinamicnija sa D5 ... Ako je dinamicna voznja atmosferca za tebe pod 4000rpm, onda mogu mislit kako je to izgledalo Suma sumarum: D5 je po meni itekako "drivers car", pod uvjetom da se prihvati cinjenica da principi rada dizelskog i benzinskog motora nisu isti. Slazem se, D5 relativno brzo izgubi snagu (probajte neki TDI, pa cete vidit kaj znaci usko podrucje rada), no uz moj stil voznje (gdje ne vozim cesto preko 4000okretaja) to dolazi do izrazaja vrlo rijetko. Sa druge strane, voznja po zavojitoj cesti je meni bila osjetno dinamicnija sa D5icom nego sa 2.4 20v. Benzinac cim padne u nize okretaje mrtvilo, D5 ima manje muke jer mu je moment nisko smjesten. 2.5T i D5 ne usporedjujem, jer ih ne smatram konkurentima. Gledano sa aspekta rabljenih auta, cijene su tu negdje, ali ne i kod novih auta. Sto se tice elasticnosti, 2.5T brze hvata gas (naravno) i ima vece podrucje rada, ali nije elasticniji. Slazem se, zvuk kod dizela nije nesto sa cime se mogu pohvaliti. BTW, zasto mi se cini da bi ova tema mogla krenut istim smjerom kao i ona sa vozimvolvo.si ![]() ![]() Motorbezeichnung 2.4 2.5T 2.4D (163KS, de facto jednak kao stari D5) Max. Drehmoment 225 Nm 320 Nm 340 Nm bei 4500 U/min 1500 - 4500 U/min 1750 - 2750 U/min Ali mislim da ima nekih paralela, gdje se obojica slazemo, tako da mozemo dati SuLeu koliko toliko koherentan savjet: 1.) D5 je fenomenalan motor, bolji od 2.4 170KS 2.) 2.4 170KS je mrtav pod 4000rpm 3.) zvuk D5 je losiji od benzinaca 4.) D5 prije izgubi snagu Ja bi upozorio samo na jos jednu stvar, a to je ocuvanost motora ... Kod novog auta nema dileme da su turbasi bolji izbor, ali kod rabljenog ipak tu treba malo pripaziti. Kao sto sam vec vise puta rekao: ako se dobije dobro ocuvan turbas (bilo benzinac ili dizel) sa poznatom povijesti, onda je to best buy. Ali ako se ne zna sta se kupuje, onda je sigurnije kupiti atmosferca, jer troskovi zamjene turbine nisu maleni. Da ne govorimo kako su turbo motori ipak izlozeni puno vecim naporima nego ne-turbasi. |
Autor/ica: | Branimir [ sri stu 14, 2007 2:05 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Vozio sam 2.4 20v, d5, i 2.5T u V70tki Ph2.
A sto je bilo u toj raspravi, 300 postova pretpostavljam? 8)Suma sumarum: D5 je po meni itekako "drivers car", pod uvjetom da se prihvati cinjenica da principi rada dizelskog i benzinskog motora nisu isti. Slazem se, D5 relativno brzo izgubi snagu (probajte neki TDI, pa cete vidit kaj znaci usko podrucje rada), no uz moj stil voznje (gdje ne vozim cesto preko 4000okretaja) to dolazi do izrazaja vrlo rijetko. Sa druge strane, voznja po zavojitoj cesti je meni bila osjetno dinamicnija sa D5icom nego sa 2.4 20v. Benzinac cim padne u nize okretaje mrtvilo, D5 ima manje muke jer mu je moment nisko smjesten. 2.5T i D5 ne usporedjujem, jer ih ne smatram konkurentima. Gledano sa aspekta rabljenih auta, cijene su tu negdje, ali ne i kod novih auta. Sto se tice elasticnosti, 2.5T brze hvata gas (naravno) i ima vece podrucje rada, ali nije elasticniji. Slazem se, zvuk kod dizela nije nesto sa cime se mogu pohvaliti. BTW, zasto mi se cini da bi ova tema mogla krenut istim smjerom kao i ona sa vozimvolvo.si ![]() Istina je da atmo protiv turba ima slabe sanse. Jedino uz barem 40% vecu kubikazu, zato i tvoja opaska o 2.4 20v stoji. Sto se tice elasticnosti, 2,5T pocne vuci na 1500 okretaja i ne umire do 6000, D5 pocne (brutalnije) na cca 1700 i krepava na 4000 ili malo vise. Niti jednim niti drugim nema problema u kretanju u drugoj, skretanjima na gradskim krizanjima u trecoj i slicno. Cak je lakse benzincem krenuti iz lergasa u drugoj nego dizelasem. Ja ih bas smatram direktnim konkurentima (i to onaj D5 sa 185 ks), jer su bliskih perfomansi i slicne cijene (benz je malo skuplji). Kod rabljenih su naravno relacije malo drugacije. Ili ja elasticnost gledam na pogresan nacin? ![]() |
Autor/ica: | Branimir [ sri stu 14, 2007 2:07 pm ] |
Naslov: | |
Citat: A čovjek vas je samo pitao što mislite o S80 D5
To je i jedina preporuka koju bih mu mogao dati. Ako mu se svidja neka kupi, ako ne, boze moj...
![]() Ja ti preporućam da prije odluke za kupnju probaš voziti takav auto, te da vidiš dali ti to odgovara. |
Autor/ica: | Branimir [ sri stu 14, 2007 2:17 pm ] |
Naslov: | |
[quote="DJ"][/quote] Slazem se sa svime sto si napisao. Ja isto rijetko prelazim 4000 okretaja jer jednostavno u svakodnevnoj voznji nema potrebe. Ali dobro je znati da ima jos mjesta na brojacu okretaja ako zatreba. ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ sri stu 14, 2007 3:09 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Grim, u tvome postu ima previse kontradiktornih izjava, pa nisam siguran na sta da se nadovezem ... U jednom trenutku govoris da rijetko prelazis 4000rpm a u drugome da je bila voznja po zavojitoj cesti dinamicnija sa D5 ... Ako je dinamicna voznja atmosferca za tebe pod 4000rpm, onda mogu mislit kako je to izgledalo
Zasto je to kontradiktorno? D5icu sam drzao unutar njenog randog podrucja (dakle, do 4000 okretaja), atmosferac se vrtio u drugom podrucju (koje je svejedno padalo i na 3000 okretaja). Ako govorimo i o podrucju iznad 4000, opet je snagom (barem subjektivno) D5 bio koplje ispred. ![]() Bilo kako bilo, vratimo se mi na temu. |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |