Sada je: sub lip 21, 2025 11:48 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 85 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: čet lis 09, 2008 10:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ne osvrčite sa na Rukina razmišljanja :wink: On bi kupil novi volvo samo kad bi ovaj imal zadnji pogon :lol:
ako ga naprave i ak se vrate na stare staze kojima su isli kupil bum ga pa kolko god bu kostal. obecajem.

Ovo za renol, buraz te ganja godinama, megani, scenic i ta klasa-to je saka jada. Laguna, to je vec nesto jace.
onaj test s modusom je farsa, volvo bez motora i bez konstrukcije odbojnika, samo je plastika bila, a u ostalom volvo je i u tim generacijama imao zone deformacime i ojacanu kabinu...vidi rollover testove starih dvojki, po par puta se prevrcu i padaju na krov a krov se ne guzva. To su bila kola, sad je i volvo ko renol, sigurnost baziraju na brdu jastuka a auti su svi od papira.
Ovo za otvaranje jastuka, skeptican sam prema tom podatku..


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet lis 09, 2008 11:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Slažem se s Rukom,a da podkrijepim te tvrdnje sam budem rekao da kaj se tiće renola a i drugih francuskih vozila samo probaj otići u dučan po neki dio a da nisi uzeo taj dio da ga pokažeš :wink: Jebote pa nemre mi reči u orginal renolovom servisu da mu niš ne pomaže broj šasije niti broj tog dijela jer se kod renoa nezna čije dio ugrađen tu nočnu smijenu :shock: Pa kaj kod njih samo pijanci sklapaju aute :?: Tipujem ovdje na cliaII i njegove zadnje pakne ali je tak i sa ostalim dijelovima :wink: Ili na ventilaciju u meganeu jebote pa nisu ju sredili u zadnja dva redizajna a ja mislim da nebuju nikad :wink: Staviš ventilator u največu brzinu a ono ko da je miš prdnul.Kaj je najbolje ljudi se oko te ventilacije bune skoro kroz sve njihove modele.A o crash testovima to mi je glupo razglabati.Oni i dalje temelje ispitivanja na tome da s auto zabije u betonsku prepreku sa 60 na sat :shock: Halo koliko ima takvih slučajeva :wink: Ponajviše se sudara događa zbog oduzimanja prednosti a tu su u pitanju bočni sudari i prevrtanja vozila,a sjetite se ko ima onaj pomični tunel za simulaciju sudara pod raznim kutovima 8) Ne velim ja da je sad tu volvo najbolji,ima i on pun k... mušica kaj sam ja osjeti jako dobro na svojoj koži,ali mi je jako drago kad dođem u dučan i tražim neki dio i samo velim tip vozila i nema zajebancije oko toga jer je taj dio ugrađen u srijedu u nočnoj smjeni ili četvrtak :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lis 10, 2008 1:50 am 
Cim mognem pogledacu cijene Volvo u Kini i
drug tjedan u HKongu bas me zanima.
A sto se tice rezervnih dijelova ma to je
bajka u Volvo servisu. Hoces spisak? hahaha
Moto Volvo servisa= Novo za Novo.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lis 10, 2008 9:08 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Ovo za renol, buraz te ganja godinama, megani, scenic i ta klasa-to je saka jada. Laguna, to je vec nesto jace.
Obzirom da na dvorištu imam po primjerak relativno mladih i Volva i Renaulta, i iako nisu iste klase glavni smjerovi matičnih kompanija su jasno vidljivi. Volvo povremeni škripucne u vozačkom sjedalu, negdje u armaturi ispod volana i to je manje više to. Renault ne škripi (još) nigdje. Ima zgodnih stvari poput automatskih svjetala, automatske ručne kočnice, otvor tanka bez čepa i slično. Ugodan za voziti, tih, udoban, komotan. Ali isto tako je prepun osebujnih rješenja koja su rađena ad hoc i jednostavno su morala biti takva jer drugog načina nije bilo. Na Volvu promijenim žarulju i zračni fillter zajedno za 15 minuta.
Na Renolu za žarulju treba barem pola sata guranja ruke u preuski otvor i napipavanja naslijepo. Filter zraka? Izvaditi akumulator, otkopčati centralu motora, odmaknuti u stranu hrpu kabela i kutiju filtra izvući van. Posao od 2 sata. Drugi primjer: voziš se Volvom autocestom 150 po kiši, brisači brišu i sve je super. Voziš se isto Renolom, i sve je super osim.....kad se treba prestrojiti u vanjskim retrovizorima se ne vidi NIŠTA jer se voda s vjetrobrana cijedi po prednjim bočnim staklima i zaklanja retrovizore. Da ne govorim o supermodernonečitljivoj digitalnoj instrument ploči, hrpi loše spojene plastike, kartici-ključu koja baš smeta u džepu.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lis 10, 2008 9:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Citat:
Ovo za renol, buraz te ganja godinama, megani, scenic i ta klasa-to je saka jada. Laguna, to je vec nesto jace.
Obzirom da na dvorištu imam po primjerak relativno mladih i Volva i Renaulta, i iako nisu iste klase glavni smjerovi matičnih kompanija su jasno vidljivi. Volvo povremeni škripucne u vozačkom sjedalu, negdje u armaturi ispod volana i to je manje više to. Renault ne škripi (još) nigdje. Ima zgodnih stvari poput automatskih svjetala, automatske ručne kočnice, otvor tanka bez čepa i slično. Ugodan za voziti, tih, udoban, komotan. Ali isto tako je prepun osebujnih rješenja koja su rađena ad hoc i jednostavno su morala biti takva jer drugog načina nije bilo. Na Volvu promijenim žarulju i zračni fillter zajedno za 15 minuta.
Na Renolu za žarulju treba barem pola sata guranja ruke u preuski otvor i napipavanja naslijepo. Filter zraka? Izvaditi akumulator, otkopčati centralu motora, odmaknuti u stranu hrpu kabela i kutiju filtra izvući van. Posao od 2 sata. Drugi primjer: voziš se Volvom autocestom 150 po kiši, brisači brišu i sve je super. Voziš se isto Renolom, i sve je super osim.....kad se treba prestrojiti u vanjskim retrovizorima se ne vidi NIŠTA jer se voda s vjetrobrana cijedi po prednjim bočnim staklima i zaklanja retrovizore. Da ne govorim o supermodernonečitljivoj digitalnoj instrument ploči, hrpi loše spojene plastike, kartici-ključu koja baš smeta u džepu.
to je još jedan moment, ja obično gledam cjelokupnu izradu i dimenzioniranje pojedinih djelova. Obzirom da brat drži aute do dvije-tri godine starosti pa ih da dalje nisam upoznat sa problematikom mjenjanja filtera i sličnih stvari, međutim znam da je za zamijeniti žarulju potreban mršav čovjek sa tankom ručicom
A njemu nikako nije jasno zašto ja ne želim kupiti novi auto. :)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lis 10, 2008 11:56 am 
Sto se tice mijenjanja zarulja ipak mislim, da je na XC90 to najbrze.

Povuces dvije metalne polugice van i u roku par sekundi
imas lampe ako hoces i na stolu jer je kabel sa konektorom
dugacak skoro pola metra. Ili jednostavno cijeli far
odkopcas sa jednim konektorom i mijenjas bilo koju zarulju na stolu.
Svaka im cast. Pohvala.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 11, 2008 10:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Eto, danas smo stari i ja isli vidit malo Mondeo. Iskreno, pomalo sam razocaran. Iz daleka sve to izgleda lijepo, no detalji razocaravaju:

- volan je prekrcat gumbima koji ne odaju dojam solidnosti
- konzola ergonomija nula bodova
- plastika unutrasnjosti je odlicna, no gumbi na konzoli ostavljaju jako jeftin dojam
- ona fensi smensi instrument ploca je komplicirana za koristenje iako djeluje jako efektno
- sony radio je ocajan izgledom
- hauba nema hidraulicke podizace nego se koristi onaj "drzac"... To nisam vidio godinama
- maska sprijeda izgleda vrlo jeftino i kicasto
- preglednost ne postoji kao pojam
- gdje god se pogleda "pod lim" auto ostavlja dojam dosta slamperski odradjenog posla (zadnje sam to vidio kod Fiat Stila)

Da nije sve tako lose, moram priznat da kao komplet auto izgleda sasvim OK (Titanium sport naravno hehe). Unutrasnjost je solidno izradjena, sjedala odlicna, polozaj za volanom odlican, dosta mjesta, ogroman gepek.

Kompletan dojam je takav da auto jako puno nudi za novac, no konstantno u sitnicama podsjeca da postoje jos uvjek razlozi zasto Mondeo nije premium auto. Slican dojam mi je ostavila nova Mazda 6. Zato i dalje stojim kod tvrdnje da postoje razlozi zasto Volvo kosta koliko kosta.

Iducih dana idem na probnu voznju, trenutno nisu imali ni jednog na raspolaganju. Boris (poznanik koji radi u salonu) mi tvrdi da ce me odusevit, pa su ocekivanja velika... Na kraju krajeva, to je i najbitnije.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lis 12, 2008 12:34 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Ja ne kužim kako je ta nova generacija Mondea uopće prošla u serisku proizvodnju. Taj dizajn.....
Isto je i sa novom generacijom Focusa, pogotovo nakon redizajna. Stari modeli su mi bili puno ljepši.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lis 12, 2008 6:27 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Eto, danas smo stari i ja isli vidit malo Mondeo. Iskreno, pomalo sam razocaran. Iz daleka sve to izgleda lijepo, no detalji razocaravaju:

- volan je prekrcat gumbima koji ne odaju dojam solidnosti
- konzola ergonomija nula bodova
- plastika unutrasnjosti je odlicna, no gumbi na konzoli ostavljaju jako jeftin dojam
- ona fensi smensi instrument ploca je komplicirana za koristenje iako djeluje jako efektno
- sony radio je ocajan izgledom
- hauba nema hidraulicke podizace nego se koristi onaj "drzac"... To nisam vidio godinama
- maska sprijeda izgleda vrlo jeftino i kicasto
- preglednost ne postoji kao pojam
- gdje god se pogleda "pod lim" auto ostavlja dojam dosta slamperski odradjenog posla (zadnje sam to vidio kod Fiat Stila)

Da nije sve tako lose, moram priznat da kao komplet auto izgleda sasvim OK (Titanium sport naravno hehe). Unutrasnjost je solidno izradjena, sjedala odlicna, polozaj za volanom odlican, dosta mjesta, ogroman gepek.

Kompletan dojam je takav da auto jako puno nudi za novac, no konstantno u sitnicama podsjeca da postoje jos uvjek razlozi zasto Mondeo nije premium auto. Slican dojam mi je ostavila nova Mazda 6. Zato i dalje stojim kod tvrdnje da postoje razlozi zasto Volvo kosta koliko kosta.

Iducih dana idem na probnu voznju, trenutno nisu imali ni jednog na raspolaganju. Boris (poznanik koji radi u salonu) mi tvrdi da ce me odusevit, pa su ocekivanja velika... Na kraju krajeva, to je i najbitnije.
jel vrijedi ovo što si nabrojao tolike razlike u cijeni naspram v70?
Otprilike slične primjedbe sam ja imao na taj v70, nit mi leži instrument tabla, nit mi je pregledan, uz meni razočaravajuću plastiku.
Hauba..kaj ima onu štangu samo kojom se podhalta hauba? To je samo malo jeftinije rješenje nego amortizer, najbolje je bez i jednog i drugog al je malo skupa izvedba.
Sve u svemu, sve je to sad sranje, više manje ;)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lis 12, 2008 10:29 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Po meni vrijedi, jer Mondeo ne ostavlja svagdje jednolican dojam. Daleko od toga da je V70 ili S80 savrsen, ali kad zaviris malo u rupe ili pod plastiku vidis ono sto i ocekujes. Ovdje je dojam kao da si u restoranu gdje sve izgleda super, ali znas da je bolje da ne gledas kroz otvorena vrata od kuhinje. Grubo obradjeni rubovi, plastike pod haubom djeluju vrlo krhko, lim ispod vrata gepeka kao da sam se ja ucio svasat. Jednostavno se ne mozes otet subjektivnom dojmu da to sve zajedno nije bas presolidno. Kaj da velim, 850tka mi djeluje 3x skuplja, a ima losiju plastiku i sjedala... Profesionalna deformacija od rastavljanja 850tki :lol:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 85 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan