Citat:
ljudi šta da radim?danas sam vozio volvaća oko 200km,auto mi djeluje ok ali svi oko mene govore da bježim od toga da je skup za održavanje,da se kvari,ko zna kakvi je motor itd a ja sam se ful zagrijao
I kako vuce? Da li dimi puno kad ga stisnes? Jesi li pratio ili barem vidio potrosnju na kompjuteru?
Citat:
,auto je imao lagano izljetanje s ceste pukla je maglenka i malo plastika na pragu ali ništa strašno,limarija je savršena,auto nevuče u stranu,unutra ful klima koža automatik,grijanje siceva sve perverzije,šta da radim,da idem u neki servis da se pogleda kompresija i ostalo?!!!
Kako za kilometrazu nema nacina da se utvrdi prava (za razliku od 850 TDI), odi obavezno izmjeriti kompresiju. 200tkm nije za taj motor nista, ali lako bi mogao imati duplo vise, sto je jos uvijek ok, ali nikako za tu cijenu. I naravno sve ovisi dal' je vozen po gradu ili autocesti.
http://www.ipo.hr/balog.ipo.hr/Popravak ... pumpi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ovdje mozes vidjeti koliko meni trosi
http://www.vkh.hr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=1379" onclick="window.open(this.href);return false;
Automatik ce 15-20% vise, sto je jos uvijek malo za takav auto.
Odrzavanje u pravilu nije skupo, jer se puno toga da reparirati za male novce.
Jedino cega bih se ja bojao, je kvar automatskog mjenjaca. Ali, to je samo moje misljenje.
I naravno, ceka te veliki servis, svi remeni i zatezaci koji i nije skup kad se savjetujes ovdje, ali ja tesko da bih ikome vjerovao da je napravljen "nedavno", pa bih ti preporucio da si i to uracunas u troskove.
Uglavnom guglaj i pretrazi malo forum o temama za 850/S/V/S80 TDI koji imaju taj motor - volvo oznaka D5252T, a VW/Audi oznaka AEL.
Sretno!