Sada je: sub lip 21, 2025 10:48 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 68 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 12:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Hehe, konačno da se slažemo oko iste stvari.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 12:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Hehe, konačno da se slažemo oko iste stvari.
slažemo se mi uvjek :D to ja samo malo kurim da bi ljudima bio forum interesantniji i zabavniji a neki možda nauče nešto više o tuningu motora i samom načinu rada :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 2:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
VGT turbina je sasvim nešto drugo, i da, sa njom se reducira turbo lag.
o turbo lagu i govorim cijelo vrijeme :P
Sad sam ja zbunjen ili možda nisam
Citat:
onda je pametnije ići sa manjom turbinom da bi se izbjegla velika turbo rupa (16T)

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 2:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Mislim da je vrijeme da se ta dva različita pojma objasne. Gonzo, imaš čast :lol:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 4:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
turbo rupa se nalazi u niskom području okretaja motora gdje još turbina nije razvila dovoljno okretaja da počne puniti tlak.
ako je ispušna strana kučišta turbine manja bit će i manja turbo rupa a to isto vrijedi za veličinu lopatice u ispušnoj strani.

turbo lag je samo kašnjenje turbine(odaziv) zbog npr. inercije lopatica dakle kad se vozimo recimo na 4,5-5 tisuća okretaja te kad pustimo gas pa ga ponovno dodamo potrebno je turbini nešto malo vremena da se ponovno zavrti i to zovemo turbo lag.
turbo lag ovisi o veličini lopatica turbine te veličini samog ispušnog kućišta(vrsti ispušne grane)jer što su ona manja to je i manji turbo lag.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 9:20 pm 
svka čast dečki, još malo pa bum sam slagal neki turbak :wink:

istina još me malo muči kakva je na kraju razlika između turbo rupe i turbo laga :?: :roll:

meni to zvuči ista stvar rečena na dva različita načina sa istom posljedicom :roll:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet kol 17, 2007 10:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
u principu u jednom i drugome stanju auto neide punom snagom osim što turborupa može duže trajati ako smo na jako niskim obrtajima u visokoj brzini


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 18, 2007 6:00 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
2 gonzo: A kako onda na engleskom glasi termin za "turbo rupu" s obzirom da tvrdiš kako "turbo rupa" i "turbo lag" nisu isti pojam :?: :!: :shock: :?
Ili sam ja nekaj krivo shvatio?! :?

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 18, 2007 7:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nisam stručnjak za eng. jezik al mislim da to t-code zna još bolje obajsniti,ti si dobro shvatio jer postoji razlika kad motor ne razvija dosta ispušnih plinova i nemože zavrtiti turbinu u njeno optimalno područje rada (mali obrtaji) i ono drugo kad turbo nemože trenutno razviti puni tlak nakon puštanja pa naglog dodavanja gasa zbog inercije lopatica,loše izvedene ispušne grane te velikog ispušnog kućišta turbine da ne nabrajam dalje.
što se mene tiče ja bi to gurnuo sve u isti koš jer te sve iste stvari koje sam naveo utječu i na jedno i na drugo.

kako smanjiti turbo rupu i pojačati odaziv na gas?;
bolje izvedena ispušna grana sa manje kutova,poliranje ispušnih kanala te poliranje grane iznutra
manje ispušno kućište turbine,manja turbo rupa ali zato problemi na visokim obrtajima..(back pressure)=pad snage
ball bearing kuglični lageri
keramičke lopatice
recirkulirajući ventili
optimirati nastrujavanje zraka na lopatice
veći promjer ispuha ,smanjiti otpor ispušnim plinovima
varijabilna geometrija turbine

T-code dodaj još ti nešto meni ne pada više na pamet što bi napisao



:roll: :( :(


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub kol 18, 2007 10:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
2 gonzo: A kako onda na engleskom glasi termin za "turbo rupu" s obzirom da tvrdiš kako "turbo rupa" i "turbo lag" nisu isti pojam :?: :!: :shock: :?
Ili sam ja nekaj krivo shvatio?! :?
Djelomično si dobro shvatio. Namjerno sam naveo Gonzu na razmišljanje i da pokuša odvojiti ta dva pojma jer u jednom postu objašnjava kako bi moglo biti problema sa turbo rupom, a onda u drugom, gdje ja spominjem turbo lag, tvrdi da zapravo cijelo vrijeme misli baš na to. To nikako nisu isti pojmovi.

Na engleskom se ono što mi zovemo turbo rupa naziva "boost threshold", odnosno kod nas bi stručni termin bio "prag potiska", a to je rotacijska zona pri kojoj je turbina efikasna, obično od 2000 okretaja naviše.

LAG prevedeno na hrvatski znači "zaostajanje" i "vremenski pomak" te je prevedeno kao RUPA u mehaničarskom riječniku zbog kratkoće izraza kao i zato što simbolizira vremensku rupu i ne predstavlja ništa drugo no vrijeme potrebno da se turbina zavrti zbog svoje inercije (lopatice na kotačićima imaju neku masu, a postoji i trenje između osovine i ležaja koja nosi kotačiće, trenje između plinova koji okreću lopatice i kučišta itd.).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 19, 2007 12:00 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
imaš pravo t-code ali sa većom turbinom povećava se jedno i drugo nažalost :cry:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 19, 2007 12:31 pm 
Citat:
imaš pravo t-code ali sa većom turbinom povećava se jedno i drugo nažalost :cry:
ali nekako imam osjećaj kad takva turbina počne rokati da je onda samo fun & games :twisted:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 19, 2007 5:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
imaš pravo t-code ali sa većom turbinom povećava se jedno i drugo nažalost :cry:
Turbo rupa ovisi gotovo jedino o plinskoj strani kućišta, čisto sumnjam da je turbina koju R koristi bitno veće plinske strane. Lag također neće biti pretjeran, sjeti se koliki kompresorski kotačić ja sada imam, sigurno je bitno teži od 14t kotačića pa stvar radi besprijekorno.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 19, 2007 6:50 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 02, 2007 6:12 pm
Postovi: 35
Lokacija: ZAGREB
S60 2.5T 4WD -2.4T 4WD ili T5

Pa što je bolje za tuning pa i jeftinije i dali to smeta 4wd pogonu.
Dali možete objasnit samu razliku u proizvodnji motora,odnosno koji je motor kvalitetniji sa i bez tuninga.
:?: :?: :shock: :shock: :D :D EVO I SLIKE :cry: :cry:
slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned kol 19, 2007 7:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
T5, ispitan stari dobri motor koji u startu daje 250hp i ima kompresiju 8,5:1 te drži nešto malo više od 350hp na stock internalima,
sasvim dovoljno za sprint od 0-100 za 5,5-5,8sec i V-max od preko 265kmh 8)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 68 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan