Citat:
Hal, gdje izvlacis tako niske cifre?

Možda, ali možda sam pogriješio, jer imam TDI. Spremam se za najkasnije 3 mjeseca mijenjat sljedeće, pa evo sad 100% točne cijene. Sve je iz Auto Kreše i navodim cijene s 15% VKH klupskog popusta.
Zupčasti remen BOSCH pumpe (komplet)
-------------------------------------
Remen (Gates) - 123 kn
Natezač (SKF) - 263 kn
Rola (INA) - 188 kn
Zupčasti remen glavni (komplet)
---------------------------------
Remen (Gates) - 122 kn
Natezač (SKF) - 269 kn
Vodena pumpa (GRAF) - 315 kn
Mikroremen (komplet)
----------------------
Remen (Gates) - 119 kn
Natezač (SKF) - 612 kn
Rola (INA) - 328 kn
UKUPNO: 2339 kn
Dakle, to je hrpa dijelova. Originalni dijelovi isto s popustom su oko 5500 kn, što je 135% više love.
E, sad pitam se i na mukama sam, jer što mi znače potrošni originalni dijelovi kada je to izgleda ista stvar, samo na originalnim dijelovima je ugravirano Volvo. To ziher vrijedi i za druge aute, osim možda za Aston Martina ili slične
Te stvari sam saznao u razgovorima s prodavačima u dućanima, na webu, a i kod zamjene dijelova na autu već prije. Evo primjer - role za remenje - proizvođač INA. Kaže mi jedan prodavač da su jedini svjetski proizvođači INA i Litens Canada. I gledaj što piše na:
http://www.partsforvolvosonline.com/pro ... ts_id=3340
------------------------------------------------------------------
850 Series, Diesel Timing Belt Tensioner
Ina OEM Timing Belt Tensioner.
To Fit: 850 Series, Diesel
Ina are OE suppliers to Volvo,
so you get a genuine part at our discount price!
Equivalent Volvo part number - 8677053 (reference only)
------------------------------------------------------------------
Ista je stvar s Volvo 850 benzincima koji imaju prave Volvo motore... Pogledajte piše isto...
Osim toga kad sam prije 4 godine mijenjao sve ovo, sačuvao sam sve dijelove. I pogodite kaj piše na njima: Litens Canada
Ekipa međusobno dila svoje proizvode i štanca kaj hoće gore... OK, možda ima među njima lošijih, ali meni u HR se lako može desiti da dobijem lošiji original isto, a da ovlašteni servis ne mora ni biti kriv za to.
Još nisam odlučio, ali mislim da ću kao i kod prošle izmjene uzeti sve neoriginalno i to kao i sada zamjeniti na 80 tkm, umjesto na 120tkm. Količina prijeđenih km i moj način vožnje idu mi u prilog... Sad mijenjam malo ranije, jer prošli put nisam zamjenio vodenu pumpu...
Što se tiče cijena amortizera, to sam uspoređujući cijene nekih drugih dijelova pokupio s:
http://www.partsforvolvosonline.com
http://www.herkules.si
Cijene svega potrošnog neoriginalnog su zapravo slične u HR i vani ako uzmemo u obzir klupski popust. Bez popusta, naravno da su u HR cijene malo više
