Citat:
. Prvi su problem autoskole koje te nauce kako proci ispit, a ne kako vozit.
bravo... upravo to je mene u mucilo u autoskoli... pizdil sam na instruktora... ucil me, kad prejdemo prek ove grabe na cesti, pogledaj u retzrovizor i daj zmigavac da skrenemo... a jebes takvu autoskolu... tak bi se i sljepi naucil voziti...
prva "solidna" vozacka iskustva sam stekel sam... prazna cesta, noc... i naravno da se glupiras... zbog babskog ucenja u autoskoli sam dva dana nakon dobivanja vozacke skoro prehitil auto... jer mi tada niko nije znal reci da u zavoju NE kociti, i NE kociti ak ti je auto ulovil bankinu... ali neiskustvo i strah... i drek... sam bog me cuval... da sam imal 500ks opet bi isto bilo, mozda i manje strasno... jer, na tom djelu ceste se nisam mogel brze voziti od onoga kak se jesam, isel sam na noz... a i druga strana, da auto od 500ks vecinom ima i brdo elektronike koja stabilizira auto, a i sire gume, pa time i bolju trakciju u zavoju... nije isto guma 175 na pugu, ili 215 na volvu... ja s pugom zakocim, idem smik ravno... zakoci s jos vece brzine s volvom, i dalje auto uspijes kontrolirati...
ja bi napravil povisenje ogranicenja na 140ks, ali s uvjetom... zavrsiti dodatni tecaj sigurne voznje, to bi bilo nekaj kao certifikat za jaci auto... i smel bi se polagati nekon godinu dana tek...
protiv ovoga zakona nemam nis direktnog, i ne namjeravam kupovati nikakav t4 od 200ks... ali mi je totalno bezveze da odoba koja polozi s 35 smije voziti 200ks, a ja ne... istina je da ta osoba bude koristila 70, od tih 200ks.. ali... imam pravo na elektroniku u autu! a auti od 90ks u najboljem slucaju imaju abs...
_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-
pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;