Sada je: pet srp 18, 2025 9:07 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 122 posta ]  Stranica Prethodna 1 ... 5 6 7 8 9 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri vel 06, 2013 1:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
A, čuj, naletjet ćeš, kad-tad :D

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 06, 2013 1:34 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub stu 26, 2011 10:34 am
Postovi: 82
Vozi: Volvo C70 2.0 T5
I moj v40 1.9td od je trosio oko 6.5 cak i vise ponekad

_________________
C70 2.0 T5
S80 D5
V40 1.9 TD


Vrh
   
PostPostano: sri vel 06, 2013 6:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
citajuci ove postove izgleda da prelazim sa T4 na D5 :think:


Vrh
   
PostPostano: sri vel 06, 2013 6:57 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri sij 30, 2013 6:30 pm
Postovi: 83
Vozi: S60 2.5T AWD
Lokacija: Zagreb
Citat:
citajuci ove postove izgleda da prelazim sa T4 na D5 :think:
Ma super je D5. :) Jedan od boljih dizelaša za koje sam čuo, uz onaj iz BMW E39 serije, koji je išao u 530d.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 06, 2013 10:05 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
citajuci ove postove izgleda da prelazim sa T4 na D5 :think:
Ma super je D5. :) Jedan od boljih dizelaša za koje sam čuo, uz onaj iz BMW E39 serije, koji je išao u 530d.

A, D5252T odn. Audi AEL je ziher pri vrhu isto...

Evo za novije članove ako nisu vidjeli:

viewtopic.php?f=6&t=2283&hilit=1400

viewtopic.php?f=6&t=1379&hilit=prosjek

LP.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 07, 2013 5:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:

A, D5252T odn. Audi AEL je ziher pri vrhu isto...

Evo za novije članove ako nisu vidjeli:

viewtopic.php?f=6&t=2283&hilit=1400

viewtopic.php?f=6&t=1379&hilit=prosjek

LP.
Moj ide na remap sad nakon servisa... Jel te zanima? ;)

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet vel 07, 2013 8:05 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 976
Mene zanima, kolega na Golfu išao na jeftiniju verziju s umetanjem onog čipa ispred Bosch pumpe i po njegovim riječima više od 0,5 litre smanjio potrošnju, uz osjetno veči moment i snagu.

Naravno, zanima me jesu li moguče i kakve štetne pojave nakon toga.

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: čet vel 07, 2013 8:48 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Moj ide na remap sad nakon servisa... Jel te zanima? ;)
Uf da, zanima me :mrgreen:
Al' ne ovaj cas :(

Nego daj detalje. Gdje? Koja lova?
I kako - fizicka izmjena eeproma, ne?

I koliko kazu da ces dobiti Nm i HP? 8-)

I da - jedva cekam da prvo to ti napravis ;)

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 08, 2013 12:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Frend od frenda se bavi time par godina, uzima mape od nekih talijana. E sad, kaj on radi... dal skida eeprom, pa upuca mapu ili nesto drugo? Nemam pojma. Znam da nije nikakva "crna kutija" u igri, nego nove mape. Cijena 90e. Cifre 170Ks, 350Nm. Meni dosta :D

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pet vel 08, 2013 1:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Mene zanima, kolega na Golfu išao na jeftiniju verziju s umetanjem onog čipa ispred Bosch pumpe i po njegovim riječima više od 0,5 litre smanjio potrošnju, uz osjetno veči moment i snagu.

Naravno, zanima me jesu li moguče i kakve štetne pojave nakon toga.
Logično je da povećanim okretnim momentom stvaraš dodatni stres na dijelove motora. Iako nema 100% garancije, ako si umjeren sa papučicom gasa, te redovito servisiraš auto, ne bi trebalo biti problema. Potrošnja će pasti pola litre ili čak više kod normalne vožnje.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet vel 08, 2013 2:24 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri sij 30, 2013 6:30 pm
Postovi: 83
Vozi: S60 2.5T AWD
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Mene zanima, kolega na Golfu išao na jeftiniju verziju s umetanjem onog čipa ispred Bosch pumpe i po njegovim riječima više od 0,5 litre smanjio potrošnju, uz osjetno veči moment i snagu.

Naravno, zanima me jesu li moguče i kakve štetne pojave nakon toga.
Logično je da povećanim okretnim momentom stvaraš dodatni stres na dijelove motora. Iako nema 100% garancije, ako si umjeren sa papučicom gasa, te redovito servisiraš auto, ne bi trebalo biti problema. Potrošnja će pasti pola litre ili čak više kod normalne vožnje.
Ja bih očekivao da to bolje radi na autima s manualnim mjenjačem budući da su automatici obično limitirani po pitanju momenta koji su u stanju podnijeti, a i na manualnom mjenjaču bi vjerojatno trebalo staviti kuplung predviđen za jači motor. Općenito nisam neki fan takvih preinaka zato što je lanac jak koliko i najslabija karika, i upgrade motora ima smisla na autu na kojem je motor inače najslabija karika ili je namjerno downgradan radi tržišnih razloga. Inače moraš pojačati getribu, ovjes, kočnice, ispušni sustav i što ti ja znam što sve ne, pa kad to zbrojiš pametnije je u startu odmah uzeti jači auto.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 08, 2013 3:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Složio bih se s tobom.. da se radi o povećanju momenta od 100-200 ili više %. Ali chip tuningom se to ne penje niti približno tako visoko. Tako da će serijski mjenjač i kuplung bez ikakvog grča to podnijeti, pod uvjetom da su a)u startu ispravni, b)da se auto ne maltretira non-stop (ovo ionako ni potpuno serijski automobil ne bi dugo trpio).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet vel 08, 2013 4:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Nacitao sam se dosta textova po forumima o tuniranju AEL TDIa po volvacima, i cini se da ostatak mehanika trpi puno vise od ovog "pocetnickog" dizanja na 170Ks i 350Nm. Motori navodno trpe grde brojke, al za to ipak treba ulozit malo vise love...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pet vel 08, 2013 5:32 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri sij 30, 2013 6:30 pm
Postovi: 83
Vozi: S60 2.5T AWD
Lokacija: Zagreb
Ma, stvar je u tome da sam čuo dosta slučajeva gdje na dizelašima ionako razmjerno brzo odlaze kvačila i getribe zbog velikog momenta, a na jakim autima je obično za automatsku verziju navedeno da je moment umjetno ograničen jer getriba ne izdrži. Dakle razmjeno je jednostavno zaključiti da postoje auti koji i u serijskoj verziji imaju previše snage i momenta za ostale komponente i tuniranje motora im treba ko rupa na gumi.
E sad, isto tako postoje auti koji su tvornički namjerno osakaćeni iz nekog razloga, a ostatak mehanike je normalno dimenzioniran, kako tcode veli, i u takvom slučaju ima smisla flashati firmware i dati autu da prodiše kako spada.
Što se tiče poddimenzionirane mehanike, s tim imam dosta iskustva s Mondea, koji je imao prejak motor za svoje kvačilo i kočnice; odostraga je imao bubnjeve a sprijeda premale diskove tako da kad sam imao par situacija da treba sa 160 usporiti na 80, kočnice bi se maltene rastopile, i ohladile bi se u deformiranom obliku pa bih nakon toga imao vibracije kod kočenja i morao sam mijenjati diskove. Isto tako, prolupala su mi dva seta kvačila zbog poddimenzioniranosti, naprosto nije u stanju izdržati oslobađanje pune snage pri akceleraciji. To je, po meni, tipičan slučaj motora predimenzioniranog za ostatak auta, i nekako mi se čini da bi to bio rezultat pojačanja motora u autu u kojem sve ostaje isto. Uostalom pozivam tcodea za svjedoka optužbe, on na svom autu valjda nije pojačavao jedino podizače stakla. :)


Vrh
   
PostPostano: pet vel 08, 2013 6:00 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 976
Ma slažem se da su dijelovi više opterečeni, ali mislim da na motoru D5252T nebi trebalo biti nekih problema kao direktna posljedica čipiranja. Naravno da me to ne zanima radi vožnje uličnih utrka ili nečega sličnog a mislim da je osti slučaj i kod hal9000f jer da ga zanima takav stil vožnje sigurno nebi imao potrošnju kakvu ima!
Što se tiče mjenjača i kvačila nisam siguran, ali s obzirom koliko sam se upoznao s autom u ovih nekoliko mjeseci, mislim da se ovaj motor bez brige može čipirat na 170 KS jer su dijelovi ovjesa i kočnica isti kao na turbobenzincima sa 200+ KS.
Ako bih se odlučio na taj korak to bi bilo prvenstveno radi smanjenja potrošnje i malo veče rezerve snage za "krizne situacije".

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 122 posta ]  Stranica Prethodna 1 ... 5 6 7 8 9 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan