Ma, stvar je u tome da sam čuo dosta slučajeva gdje na dizelašima ionako razmjerno brzo odlaze kvačila i getribe zbog velikog momenta, a na jakim autima je obično za automatsku verziju navedeno da je moment umjetno ograničen jer getriba ne izdrži. Dakle razmjeno je jednostavno zaključiti da postoje auti koji i u serijskoj verziji imaju previše snage i momenta za ostale komponente i tuniranje motora im treba ko rupa na gumi.
E sad, isto tako postoje auti koji su tvornički namjerno osakaćeni iz nekog razloga, a ostatak mehanike je normalno dimenzioniran, kako tcode veli, i u takvom slučaju ima smisla flashati firmware i dati autu da prodiše kako spada.
Što se tiče poddimenzionirane mehanike, s tim imam dosta iskustva s Mondea, koji je imao prejak motor za svoje kvačilo i kočnice; odostraga je imao bubnjeve a sprijeda premale diskove tako da kad sam imao par situacija da treba sa 160 usporiti na 80, kočnice bi se maltene rastopile, i ohladile bi se u deformiranom obliku pa bih nakon toga imao vibracije kod kočenja i morao sam mijenjati diskove. Isto tako, prolupala su mi dva seta kvačila zbog poddimenzioniranosti, naprosto nije u stanju izdržati oslobađanje pune snage pri akceleraciji. To je, po meni, tipičan slučaj motora predimenzioniranog za ostatak auta, i nekako mi se čini da bi to bio rezultat pojačanja motora u autu u kojem sve ostaje isto. Uostalom pozivam tcodea za svjedoka optužbe, on na svom autu valjda nije pojačavao jedino podizače stakla.
