@ CRIKVA
Ja moram ponoviti što sam rekao više gore iz razloga jer svaki od vas kao kupac ima pravo na jamstvo proizvoda, kao i reklamaciju istoga,
ali ukoliko nisu ispunjeni uvijeti po kojima proizvođači dijelova "dirigiraju" nitko od vas neće imati pravo na reklamaciju.
Za kamione da, po pola miliona kilometara je sitna stvar da nešto izdrži, ali na osobnim vozilima je drugačije i ovdje vam govorim o osobnim iskustvima kroz prodaju, kao i ono što govore sve te tvrtke.
Dakle (općenito svima), kako sam i rekao, nebitno je hoću li prodati ili ne neki proizvod, želim svima vama ovdje prenjeti kako stvari stoje i samo neka volja nekog od trgovaca koji ima neku varijantu kako što smuljati (a to se u zadnje vrijeme može i bude moglo sve manje), nećete imati pravo na reklamaciju, jer evo sad prije neki dan mi kolega priča kako je imao problema sa ATE Power diskovima i dao je na reklamaciju, a prvo što je tamo bilo pitano je koje i čije su disk pločice ugrađene u kombinaciju, jer vjerujte mi, svi će se ograđivati da vam što manje izađu u pogledu reklamacije.
S druge pak strane, evo sad imam odličnu priliku za suradnju sa firmom iz Njemačke što prodaje originalne rezervne dijelove za Forda i Opela po izvrsnim cijenama i vrlo ugodno sam se iznenadio baš sa cijenama kvačila (ima razlika i po više od 1.000,00 Kn razlike između LUK-a ili SACHS-a), no ta kvačila su tvornički reparirana i konkretno Ford daje jednako jamstvo na taj proizvod, kao i na novi koji je znatno skuplji.
I sad ja to ponudim i naravno opet počinju priče ove i one, da to je ovakvo i onakvo, pa sad ja sve vas pitam, što bi vi i kako bi vi uopće radili ovaj posao kad vas jedni s jedne strane, a drugi s druge strane.
Pravila su vrlo jednostavna, a to je da ako želite sva moguća jamstva na proizvode koje kupite, morate napraviti kako tvornica preporuča ili gubite sva prava, odnosno plaćate skuplje.
Ukoliko si to možete priuštiti, sve ok, ali ako nakon bilo kakvog razgovora kao što je ovaj zanemarite to sve, nemojte očekivati naklonost bilo kojeg trgovca da će vam izaći ususret na svoj vlastiti trošak, jer danas si to malo tko može priuštiti, a i zakoni u EU su vrlo jasni. I da ne zaboravim kako "sam svoj majstor" ili "šupa servis" isto tako ne ulaze u jamstveni "program" gdje možete ostvariti reklamaciju na kupljeno.
I opet vam govorim da dosta vas ovdje nisu serviseri, pa čak vam ovo nije niti struka, te sve što govorite ostavlja traga i kako rekoh, prije će vama netko povjerovati koji nemate svakodnevnog doticaja sa ovakvom problematikom, nego li nekome kao meni tko se sa ovime bakće svaki dan i ima informacije iz prve ruke i znam da vam ništa ne znači kada proizvođač dijelova piše u svom opisu za hidraulični potisni ležaj da ga je potrebno zamijeniti prilikom svake izmjene kvačila, to isto tako nije važno i vrijedno spomena.
Na kraju svega, gdje uopće dobijete ovakve informacije i koliko imate povjerenja i iste, jer eto i meni se čovjek od povjerenja (majstor) poigrao s mojim povjerenjem i umjesto mojih novih danih mu ležaja kotača, on meni ugradi neke polovne koji su mi prozujali nakon 8tkm.
Odgovornost je isključivo na vama samima i ako ste s tim ok, i ja sam
