Citat:
Dobio sam sličnu poruku na PM, i uzimam ju itekako u obzir, naime, vozim sad TDI od 66kW (neki bi rekli slabo) i mogu reći, moment koji ima taj auto je impresivan u odnosu 76kW atmosferski benzinac koji nam (u obitelji) također stoji u garaži. Zapravo, i nisam očekivao neke ekstra performanse od eventualne kupovine volva, baš iz tog razloga, još kad se stavi plin, može to i tromije.
Naime, malo sam razočaran kvalitetom koju obećava VW jer... baš i nije tako. Mislim nisu to sad kvarovi za par tisuća kuna, al svako malo nešto sitno krepa, o reko, pa dokle? Ipak je dizel - pogotovo turbo, zahtjevnije održavati, a eventualni kvarovi su kudikamo skuplji. Zato sam ponukan time, razmišljao o benzincu, i to baš atmosfercu, i ugradnji plina jer ipak prelazim malo više km mjesečno. Zapravo, trebam probati, pa vidjeti, je li to zaista toliko tromo, ili ste vi malo zahtjevnija publika?
Koliku masu vam imaju S60 benzinci?
Najviše me zanima, koliko mu štima plin, jer ako ne ide baš, ta solucija otpada.
Moj ima nešto preko 1400 kg.
Što se tiče onoga što je @bronx napisao, to je točno. Moj ima 125 kw, ali se ne može reći kako je startan i ne znam kako poletan, jer nije. Pretpostavljam da to još više dođe do izražaja kod 103 kw. Međutim, ti razmisli što ti od automobila želiš i što tebi treba, pa odluči sukladno tome, a nemoj se previše ravnati po tome što drugi žele od automobila. Netko je već napisao negdje na forumu da su to valjda skoro isti motori, taj od 103 i ovaj od 125 kw, i mislim da mogu s pravom reći da su to pouzdane, izdržljive i trajne mašine, iako nisu za trkaću pistu i street race natjecanja. Imaš udobnost, sigurnost, dugotrajnost i sasvim dovoljno snage u motoru, ako to želiš, uzmi slobodno, a ako ti je bitno da je auto super startan i da pokida cestu kad poželiš, onda nemoj uzimati taj automobil.
BTW, koliko sam ja do sada primjetio, cijena svakog polovnog Volva, nažalost, rapidno opada prolaskom vremena, jer to nije "sveto trojstvo", prema tome, mislim da to i nije neki kriterij kada netko kaže kako za njega nećeš izvući neke pare kod prodaje danas-sutra, jer se takav auto i tog godišta, barem kod nas, ni ne kupuje s tim ciljem. Izgubit ćeš jednako na svakom modelu koji kupiš, jer koliko ga sada platiš, cijena će mu pasti u jednakom omjeru kao i svakom drugom modelu.
Nadalje, koliko sam ja do sada uspio pročitati što ljudi pišu i čuti iskustva ljudi koji nisu na forumu, a imaju Volvo, i oni znaju imati problema sa turbinom ili drugim stvarima baš kao i oni koji imaju neke druge marke vozila, tako da to, po meni, nije nikakvo mjerilo zašto bi trebao izabrati dizela ili turbo-benzinca, umjesto ovog atmosferskog. Ponavljam, bitno je što TI želiš od auta, a atmosferski benzinac je, meni osobno, odličan izbor, jer ispunjava sve ono što meni od auta treba, dok netko više voli dizel ili turbo-benzinac, i to je ok, stvar osobnog ukusa i želje. Eto, to je moje viđenje, a izbor je tvoj.
Uostalom, kažeš da si iz Belišća. Super, ja sam iz Osijeka, blizu smo jako, imaš brojeve telefona članova foruma, ako želiš, nazovi kad hoćeš, možemo se negdje naći pa možeš pogledati moj automobil, sjedi, provozaj, stekni neki dojam o automobilu, a za uzvrat, naravno, plaćaš kavu
