Sada je: pet srp 18, 2025 5:38 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet ruj 04, 2014 12:49 am 
Offline

Pridružen/a: uto ruj 02, 2014 10:05 pm
Postovi: 11
Vozi: VW Golf MK5
Počeo sam razmišljati o zamjeni auta neki dan kad sam uvidio da mi je otišao ventilator klime, i povukao sa sobom kompresor, prije toga sam promijenio stabilizatore, pa puknutu cijev EGR-a, sve po malo. Sad me čekaju još ti neki popravci, a šogorov otac mi je spomenuo da je danas možda bolji izbor benzinac iznad 2.2 i potencijalna ugradnja plina. I sasvim slučajno baci oko na njuškalo i naletim na oglas sa primamljivom cijenom, nazvao čovjeka čisto informativno, miriši dobro, i svakako ću auto pogledati krajem mjeseca. Međutim, znam kako to ide, početkom ove godine sam pregledao 30ak vozila, mahom dizela a samo su 2-3 bila vrijedna spomena i cijene koja se traži za njih u odnosu na telefonski ili još gore slikovni prikaz.

Imam nekoliko upita o S60 modelu iz 2004. atmosferski, benzin, 103kW:

1. Koji je servisni interval, (po redovnom servisu što me čeka na oko 150 000km; koliko 1. vlasnik tvrdi da auto ima) i općenito na koliko km se preporuča izmjena ulje i filter ulja, (Mjesečno odvozim 2000-2500km)

2. Kakva su iskustva s ugradnjom plina u dotični model, potrošnja plina u odnosu na benzin, te koji su potencijalni problemi s ugradnjom plina u isti?

3. kakva su iskustva sa cijenama dijelova za navedeni automobil (filteri/diskovi i pločice/amortizeri/stabilizatori u odnosu na druge automobile) i koristite li zamjenske dijelove?

4. koje su poznate boljke/mane navedenog auta

5. preporučate li neki drugi model do za 40 - 50 000 kn? (benzin)

hvala na odgovorima


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 04, 2014 12:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Mislim da je potrosnja benzina oko 10l. Filteri uljni oko 90 zraka oko 140 zadnji amortizer oko 400kn komad diskovi (305mm) tvoji su manji plus plocice oko 1300kn. Mane hm ja vozim dizela seleni jeftini na 70tkm otisli jedan je 70 a drugi 130 kn ako dobro pamtim stabilizator prednji oko 160kn skuplja verzija. Ulje ja menjam na 10-12tkm. Pogledaj gornji nosac motora ako je okrugli moguce da je puknut. Kapa amortizera oko 200kn i tako

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 04, 2014 1:22 pm 
Offline

Pridružen/a: ned vel 23, 2014 7:28 pm
Postovi: 46
Vozi: volvo s60 103kw 2.4
Lokacija: Zagreb
moje iskustvo u ovih par mjeseci kaj imam takav auto je sljedece ; po zg mi trosi izmedju 10-11 litara, nedavno isao u Rovinj i nazad, sve je bila otvorena cesta, prosjek voznje izmedju 110-130 , tu i tamo na autocesti prilikom pretjecanja sam brze vozio, kad sam ga punio opet u zg, potrosnja je bila zavidnih 6.78 ,uglavnom ja sam prezadovoljan autom,,


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 04, 2014 2:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Evo ovako: imam gotovo isti automobil, samo što je 125 kw, ali mislim da razlike nema u dijelovima. Evo ti primjer jednog mog servisa:
Filter ulja: 48 kuna
Filter goriva: 160 kuna
Ulje motora Total quartz 9000, 5W40: 5,5 lit - 396 kuna, mijenja se jednom godišnje ili svakih 20 tkm
Podloška kartera: 9,60 kuna
Rad mehničara: 100 kuna.

Ukupna cijena sa PDV-om na sve gore navedeno: 793 kune.
Između ostalog još mogu navesti cijenu nekih dijelova koje sam mjenjao:
filter klime - 113 kuna,
manžete na prednjem dijelu: 200 kuna po komadu,
Ulje mjenjača: 160 kuna.

Dijelovi koje ću uskoro zamijeniti:
Selen blokovi na prednjim vilicama: prednji 164 kune komad, zadnji 107 kuna komad (to su zamjenski), dok originalni izađu oko 500 kuna po komadu.

Prednja desna poluosovina:
1. originalna od 3,550,00 kuna do 4.150,00 kuna, ovisno gdje kupuješ i u kojem aranžmanu.

2. zamjenska (potpuno nova, a ne reparirana), isto sa dvije godine garancije kao i original, i košta 1.990,00 kuna (i lijeva i desna koštaju jednako).

Eto, toliko od mene, ako ti što može pomoći. Uglavnom, koliko ja vidim, cijene potrošnih dijelova nisu ništa skuplje od bilo kojeg drugog automobila u klasi.

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 04, 2014 4:07 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri svi 28, 2008 2:47 pm
Postovi: 277
Vozi: V40 CrossCountry D4
Lokacija: Rijeka
Citat:
Imam nekoliko upita o S60 modelu iz 2004. atmosferski, benzin, 103kW:

1. Koji je servisni interval, (po redovnom servisu što me čeka na oko 150 000km; koliko 1. vlasnik tvrdi da auto ima) i općenito na koliko km se preporuča izmjena ulje i filter ulja, (Mjesečno odvozim 2000-2500km)

2. Kakva su iskustva s ugradnjom plina u dotični model, potrošnja plina u odnosu na benzin, te koji su potencijalni problemi s ugradnjom plina u isti?

3. kakva su iskustva sa cijenama dijelova za navedeni automobil (filteri/diskovi i pločice/amortizeri/stabilizatori u odnosu na druge automobile) i koristite li zamjenske dijelove?

4. koje su poznate boljke/mane navedenog auta

5. preporučate li neki drugi model do za 40 - 50 000 kn? (benzin)

hvala na odgovorima
1. Mislim da je svakih 30.000km

2. Nisam imao plin, negdje sam davno čitao da taj motor ne voli plin... potraži malo po netu kakva su iskustva.

3. ovo jako ovisi o tome gdje servisiraš auto, ali po meni isto kao i svi auti te klase

4. Troši dosta ulja ako se vozi na kratke relecije

5. mislim da je ovo odličan odabir. Ja sam svog prodao za 3300eura, a auto je bio u odličnom stanju (230.000 km). Mislim da za tu lovu ne možeš kupiti bolji auto.

Meni je prosjek potrošnja bila 8.4l. Po gradu oko 10.5l (Rijeka - Računaj da ovdje auti troše 10% više nego u npr Zagreb) autoput 8-9.5l, ovisi koliko potegneš.. otvorena cesta ispod 7l.

Da nismo u obitelji imali auto viška, mislim da ga ne bi prodavali. Odličan auto.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 04, 2014 5:15 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ruj 02, 2014 10:05 pm
Postovi: 11
Vozi: VW Golf MK5
Hvala puno svima, 19. ću se zaputiti prema jugu a stat cu pogledati jedan u zg, pa evo ako mi mozete dati par savjeta sto ciljano da pogledam osim standardnih stvari... na sto trebam obratiti pozornost kod navedenog vozila. Boljke?


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 04, 2014 5:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Citat:
Hvala puno svima, 19. ću se zaputiti prema jugu a stat cu pogledati jedan u zg, pa evo ako mi mozete dati par savjeta sto ciljano da pogledam osim standardnih stvari... na sto trebam obratiti pozornost kod navedenog vozila. Boljke?

Poučen vlastitim iskustvom, savjetujem ti da između ostaloga, ako možeš, dobro pregledaš poluosovine i općenito donji postroj (selene, kugle, itd). Promjena poluosovine nije jeftin sport, pogotovo ako nagrecaš zadnju lovu za kupovinu auta. Kod vožnje, ugasi glazbu, utišaj gazdu i osluškuj lupa li što kod skretanja i preko neravnina, kao i to da li auto vibrira na određenim brzinama od, recimo 80-110 km/h.

To je ono što ti ja, kao laik, mogu savjetovati, ali većinom su ovdje stručniji ljudi od mene, pa će netko valjda dati pokoji savjet. Sretno s kupovinom.

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 04, 2014 9:27 pm 
Offline

Pridružen/a: čet stu 14, 2013 11:55 am
Postovi: 14
Vozi: volvo
Dobar auto ali 'slab' motor koji dosta trosi a performanse su mu nikakve...
Moje misljenje je da takav auto ne vrijedi te novce, koliko vidim jos i planiras ugradnju plina. Za cca 50000kn se da naci D5 sa istim kilometrima. Ta dva motora se nemogu usporedivati!
A da ne govorim o prodajnoj vrijednosti, za par godina neces dobiti ni 2500 eura za njega!
Moj iskreni savjet je da za te novce kupis dizela ili ako mora biti benzin onda phase II koji se proizvodi od 2005.g na dalje te po mogucnosti sa bar 125kw.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 04, 2014 9:54 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ruj 02, 2014 10:05 pm
Postovi: 11
Vozi: VW Golf MK5
Dobio sam sličnu poruku na PM, i uzimam ju itekako u obzir, naime, vozim sad TDI od 66kW (neki bi rekli slabo) i mogu reći, moment koji ima taj auto je impresivan u odnosu 76kW atmosferski benzinac koji nam (u obitelji) također stoji u garaži. Zapravo, i nisam očekivao neke ekstra performanse od eventualne kupovine volva, baš iz tog razloga, još kad se stavi plin, može to i tromije. :roll:

Naime, malo sam razočaran kvalitetom koju obećava VW jer... baš i nije tako. Mislim nisu to sad kvarovi za par tisuća kuna, al svako malo nešto sitno krepa, o reko, pa dokle? Ipak je dizel - pogotovo turbo, zahtjevnije održavati, a eventualni kvarovi su kudikamo skuplji. Zato sam ponukan time, razmišljao o benzincu, i to baš atmosfercu, i ugradnji plina jer ipak prelazim malo više km mjesečno. Zapravo, trebam probati, pa vidjeti, je li to zaista toliko tromo, ili ste vi malo zahtjevnija publika? Koliku masu vam imaju S60 benzinci?

Najviše me zanima, koliko mu štima plin, jer ako ne ide baš, ta solucija otpada.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 04, 2014 10:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Uzmeš 2.4T ili 2.5T,staviš plin,potroši ti 1-2 litre više ali ideeee!!!!


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 05, 2014 8:10 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Citat:
Dobio sam sličnu poruku na PM, i uzimam ju itekako u obzir, naime, vozim sad TDI od 66kW (neki bi rekli slabo) i mogu reći, moment koji ima taj auto je impresivan u odnosu 76kW atmosferski benzinac koji nam (u obitelji) također stoji u garaži. Zapravo, i nisam očekivao neke ekstra performanse od eventualne kupovine volva, baš iz tog razloga, još kad se stavi plin, može to i tromije. :roll:

Naime, malo sam razočaran kvalitetom koju obećava VW jer... baš i nije tako. Mislim nisu to sad kvarovi za par tisuća kuna, al svako malo nešto sitno krepa, o reko, pa dokle? Ipak je dizel - pogotovo turbo, zahtjevnije održavati, a eventualni kvarovi su kudikamo skuplji. Zato sam ponukan time, razmišljao o benzincu, i to baš atmosfercu, i ugradnji plina jer ipak prelazim malo više km mjesečno. Zapravo, trebam probati, pa vidjeti, je li to zaista toliko tromo, ili ste vi malo zahtjevnija publika? Koliku masu vam imaju S60 benzinci?

Najviše me zanima, koliko mu štima plin, jer ako ne ide baš, ta solucija otpada.
Moj ima nešto preko 1400 kg.
Što se tiče onoga što je @bronx napisao, to je točno. Moj ima 125 kw, ali se ne može reći kako je startan i ne znam kako poletan, jer nije. Pretpostavljam da to još više dođe do izražaja kod 103 kw. Međutim, ti razmisli što ti od automobila želiš i što tebi treba, pa odluči sukladno tome, a nemoj se previše ravnati po tome što drugi žele od automobila. Netko je već napisao negdje na forumu da su to valjda skoro isti motori, taj od 103 i ovaj od 125 kw, i mislim da mogu s pravom reći da su to pouzdane, izdržljive i trajne mašine, iako nisu za trkaću pistu i street race natjecanja. Imaš udobnost, sigurnost, dugotrajnost i sasvim dovoljno snage u motoru, ako to želiš, uzmi slobodno, a ako ti je bitno da je auto super startan i da pokida cestu kad poželiš, onda nemoj uzimati taj automobil.
BTW, koliko sam ja do sada primjetio, cijena svakog polovnog Volva, nažalost, rapidno opada prolaskom vremena, jer to nije "sveto trojstvo", prema tome, mislim da to i nije neki kriterij kada netko kaže kako za njega nećeš izvući neke pare kod prodaje danas-sutra, jer se takav auto i tog godišta, barem kod nas, ni ne kupuje s tim ciljem. Izgubit ćeš jednako na svakom modelu koji kupiš, jer koliko ga sada platiš, cijena će mu pasti u jednakom omjeru kao i svakom drugom modelu.
Nadalje, koliko sam ja do sada uspio pročitati što ljudi pišu i čuti iskustva ljudi koji nisu na forumu, a imaju Volvo, i oni znaju imati problema sa turbinom ili drugim stvarima baš kao i oni koji imaju neke druge marke vozila, tako da to, po meni, nije nikakvo mjerilo zašto bi trebao izabrati dizela ili turbo-benzinca, umjesto ovog atmosferskog. Ponavljam, bitno je što TI želiš od auta, a atmosferski benzinac je, meni osobno, odličan izbor, jer ispunjava sve ono što meni od auta treba, dok netko više voli dizel ili turbo-benzinac, i to je ok, stvar osobnog ukusa i želje. Eto, to je moje viđenje, a izbor je tvoj.

Uostalom, kažeš da si iz Belišća. Super, ja sam iz Osijeka, blizu smo jako, imaš brojeve telefona članova foruma, ako želiš, nazovi kad hoćeš, možemo se negdje naći pa možeš pogledati moj automobil, sjedi, provozaj, stekni neki dojam o automobilu, a za uzvrat, naravno, plaćaš kavu :D

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 05, 2014 9:29 am 
Offline

Pridružen/a: uto ruj 02, 2014 10:05 pm
Postovi: 11
Vozi: VW Golf MK5
U svakom slučaju, to su manje-više sve stvari koje su me zanimale. ostalo je sada na tome da pogledam auto i osim što trebam vidjeti odgovara li mi više od golfa, moram vidjeti mogu li uopće naći koji a da je u super stanju. @kiki; a ova ideja oko tog da vidim tvoj auto i da vidim štim li mi, svakako mi se sviđa. Hvala svima!


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 05, 2014 9:31 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet svi 21, 2009 3:45 pm
Postovi: 899
Vozi: 2015 XC70 D5 Summum, 2007 Nissan Pathfinder
Lokacija: Crna Gora, Podgorica
Kikijev auto ti je pravi primjerak da vidis kako auto treba da izgleda :)

_________________
Volvo 744 TDIC SOLD, 1989. ; 1997. - 2000.
Volvo 855 GLT + LPG Estate SOLD, 1996. ; 1998. - 2020.
Volvo V70 D5 SOLD, 2004. ; 2013. - 2021.
Volvo XC70 D5 SOLD, 2007. ; 2017. - 2021.
Nissan Pathfinder 2.5 dCi DRIVING, 2007. ; 2019. -
Volvo XC70 D5 DRIVING, 2015. ; 2021. -


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 05, 2014 9:41 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Citat:
@kiki; a ova ideja oko tog da vidim tvoj auto i da vidim štim li mi, svakako mi se sviđa. Hvala svima!
Kad i ako budeš htio, nemoj se ustručavati, slobodno se javi.
Citat:
Kikijev auto ti je pravi primjerak da vidis kako auto treba da izgleda :)
Hvala :D Trenutno ima određenih problema zbog kojih sam promijenio majstora i obrisao mu nos, uklanjanje je u postupku, kad sve bude gotovo, izvijestit ću :evil:

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 05, 2014 12:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Haha i ja bi na kavu pa da vidi razliku izmedju benzinca i D5 samo mi morate reci jedni 15 dana ranije da mogu mirne duse parkirat pokraj Kikija.

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan