Nakon nepune dvije godine druženja (točnije godinu i 9 mjeseci) na displeju kilometar sata mog S60 2.5T se zaokružila jubilarna brojčica 50000.
A da bi se došlo do nje bilo je potrebno tankati ukupno 94 puta, svaki put prosječno 60,6 litara benzina (uglavnom ES 100 sam OMV-a, ponekad 98, u nuždi i ES95). Najviše sam uspio utankati 72,5 litara (u deklarirani tank 70 litara). Stvarno je bila rezerva.
U tom razdoblju najeftinija litra je bila 7.03 Kn (u srpnju 2005 u Sloveniji), a najskuplja 9,85 kn (lipanj 2006, autocesta Venezia-Milano).
Prosječna cijena litre za svih 94 tankanja je bila 8.23 kune.
Ukupno sam utočio 5695 litara benzina i to platio skoro 50 k kuna. Zaključno sa tankanjem na 50047 kn prosjek potrosnje je 11,4 litre.
Najmanja zabilježena potrošnja je bila kroz lokalne slovenske ceste (9,8 lit) a najviša 13,5 (sa uključena 2 sata divljanja po grobničkoj pisti, kad je pokazivao oko 20). Najčešće se drži između 11,8 do 12,5, mjereno putnim računalom i resetiranjem nakon svakog tankanja.
U svoj toj kilometraži su se desila i dva redovna servisa (na 20 i na 40 k km), prvi kod Baotića, drugi kod Risa. Oba ukupno 5850 Kn (pogodite koji je bio skuplji). Ostali troškovi se tiču kupovine tekućine za stakla, zimskih guma, čeličnih felgi, krovnih nosača, gumenih tepiha, KN zračnog filtera, pranja i čišćenja. Ono šta me čeka u najskorije vrijeme je kupovina nove 4 ljetne gume. Auto je od ukupne kilometraže na zimskim gumama prešao samo 5300 km, a sve ostalo su izdurale Continentalke sport contact. Uz svakogodišnju rotaciju naprijed-nazad. S obzirom na prednju pogonsku osovinu i moj način vožnje junački su izdržale.
Od neplaniranih događaja bilježim pregaranje dviju stražnjih lijevih pozicija u razmaku od mjesec dana, te povremeno skakutanje okretaja na ler gasu. Obzirom da garancija ističe u srpnju, nastojim uhvatiti 60000 i treći servis prije toga (na današnji dan sam na 50800) onda ću dati i da mi to srede. Vjerojatno neću uspjeti, 9 k km za 2 mjeseca je ipak malo previše.
Sve ostalo je u najboljem mogućem redu, a idući izvještaj slijedi na 100 000 km. 8)